Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
45 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

selv var han drittlei av å bli kontaktet av jenter som bare var opptatt av kropp og sex osv. og som bare pratet i korte setninger uten "dybde". Han hadde testet ut baristeorien for å se om det var lettere å få matcher.

Jeg har ikke støtt på noen damer som snakker om kropp og sex...men synes jo det kan være interessante emner for diskusjon. Korte svar/korte setninger er som regel det veldig pene damer sender fordi de ser seg selv såpass høy verdi. Nesten helt umulig å få en bra chat med slike...et slit å få ut noe personlighet av dem...

52 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jeg hadde ikke et eneste helkroppsbilde, "flexebilde", speilselfie, bikinibilde eller lignende, hadde ikke en gang sminke på meg på bildene, men fikk match på bortimot alle jeg la i ja-bunken likevel. Vet ikke hva andre kvinner opplever, for alt jeg vet kan det jo hende "alle" menn sveiper ja til alle uansett, men jeg opplevde ihvertfall at det ikke var nødvendig å "vise seg frem".

Sånn det er å være dame....guttene spiller "numbers game", mens damene "velger", akkurat som på byen og andre steder.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Stiigen skrev:

Jeg har ikke støtt på noen damer som snakker om kropp og sex...men synes jo det kan være interessante emner for diskusjon. Korte svar/korte setninger er som regel det veldig pene damer sender fordi de ser seg selv såpass høy verdi. Nesten helt umulig å få en bra chat med slike...et slit å få ut noe personlighet av dem...

Sånn det er å være dame....guttene spiller "numbers game", mens damene "velger", akkurat som på byen og andre steder.

Ja men hvorfor prøve å kontakte noen en vet en ikke vil matche med? Jeg er snill pike og sender melding til alle jeg får match med. Ergo ganske mange. Men halvparten svarer aldri. De har bare sveipa meg til høyre for å telle matcher. Godt de ikke svarer for slike folk vil ikke jeg ha med å gjøre. 

Anonymkode: f7dd2...a26

Gjest Nordavind
Skrevet

Jeg hadde et ganske så drøyt bilde sist i albummet. Som sjokkerte sikkert litt, etter 4-5 "ordentlig gutt"- bilder  først i albummet og i profilen. Fikk matcher for det. Og kun én gang fikk jeg negativ kommentar. Resten tok det ganske pent og kommenterte ofte, gjerne litt humoristisk, noe som er bare gøy.

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
33 minutter siden, Stiigen skrev:

Jeg har ikke støtt på noen damer som snakker om kropp og sex...men synes jo det kan være interessante emner for diskusjon.

Kanskje du ikke har den typiske "bad-boy"/"alfa"/"player"/"narsissist"-utstrålingen gjennom bildene dine som tiltrekker seg den type interesse som han jeg nevnte fikk overdose av? Sex og kropp kan være veldig interessante tema, men for hans del var det ihvertfall ikke det så lenge et ekstremt fokus på utseende, kropp, selvdigging og pulings var alt som foregikk i hodene på jentene som kontaktet han.

33 minutter siden, Stiigen skrev:

Korte svar/korte setninger er som regel det veldig pene damer sender fordi de ser seg selv såpass høy verdi. Nesten helt umulig å få en bra chat med slike...et slit å få ut noe personlighet av dem...

Da har du nok bare ikke truffet på de damene som både har utseendet med seg, som ikke er overlegne og høye på seg selv, og som har en fin personlighet og produserer ordentlige svar og setninger. De finnes, jeg kjenner flere. Ikke la være å ta kontakt med pene damer bare fordi du har disse fordommene i forhold til utseendet deres.

Det blir litt som med han jeg endte opp med å snakke med til tross for fordommene jeg hadde. Han viste seg jo å være en super fyr, til tross for barisbildet som virket litt tvilsomt ved første øyekast. Det er kjipt for pene damer at den holdningen råder, for da får de som regel en overdose av manneversjonen av damene vi diskuterte tidligere i stedenfor "kvalitetsmenn" og ender til slutt opp nettopp som du skrev, som "overlegne" og mer eller mindre uengasjerte/utilgjengelige. 

Om jeg hadde vært en "kvalitetsmann", så ville jeg brukt nettopp dette med at andre menn vegrer seg mot å kontakte de pene damene til min fordel. De fleste pene damer vil jo ha en "kvalitetsmann", og konkurransen blir jo vesentlig mindre når andre "kvalitetsmenn" ikke tar kontakt med dem. Du kan jo sammenligne det med disse sang-/talentkonkurransene f. eks, hvor folk antar at favorittene får poeng av alle andre og stemmer på nummer 3,4 og 5 istedenfor. Hvem tror du ender opp med flest stemmer til slutt? Favorittene, eller de "nest beste"?

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet

Beklager lange setninger, feil kommabruk og eventuelle skriveleifer forresten. Det ble litt lite søvn i natt. :fnise: 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Stiigen skrev:

Så det er greit for damer å skryte seg selv opp i skyene på bilder, men hvis menn gjør det samme så er de klyser og uattraktive?

Nå er jo ikke disse kvinnene som svarer på utkikk etter andre kvinner. Totalt urimelig sammenligning. Det er dere menn som bestemmer hva som er innenfor for kvinner. 

Anonymkode: 1feef...d23

Skrevet (endret)

Endret av annebanane
Skrevet

Som et eksperiment la jeg ut et corny barisbilde av meg selv på Tinder, og tenkte at her får jeg sikkert ingen matcher fordi jenter liker ikke slikt....men fakta er at jeg har aldri fått flere matcher...matcher jo i hytt å pine :) 
Viser bare at det er langt mellom hva damer logisk sett tenker(i et diskusjonsforum), og hva de faktisk følelsesmessig responderer på.

Skrevet
32 minutter siden, Stiigen skrev:

Som et eksperiment la jeg ut et corny barisbilde av meg selv på Tinder, og tenkte at her får jeg sikkert ingen matcher fordi jenter liker ikke slikt....men fakta er at jeg har aldri fått flere matcher...matcher jo i hytt å pine :) 
Viser bare at det er langt mellom hva damer logisk sett tenker(i et diskusjonsforum), og hva de faktisk følelsesmessig responderer på.

Nei, dette er helt forskjellige kvinner. 

Jeg må si at jeg ikke er imponert over refleksjonsevnen din. Du er jo helt ute på viddene. 

Anonymkode: 1feef...d23

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, Stiigen skrev:

Corny? Som i corny på ekte? Eller matcho? Er en forskjell på humor og "jegprøveråsematchoutfordalignerjegenalfahann" 

Du får helt klart matcher. Men ikke med meg og mine oppegående venninner ;) 

Anonymkode: f7dd2...a26

• Liker 2
Skrevet

Barisbilder er på samme nivå som bilder med barn, jaktbilder med dødt dyr og bare bilder med masse folk slik at man ikke helt er sikker på hvilken som er rett person. Alle disse blir X ut med en gang. 

Anonymkode: 3019e...d03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...