Stiigen Skrevet 8. august 2016 #1 Skrevet 8. august 2016 Jeg vet noen gremmer seg med tanken på menn som har toppløse profilbilder, men er det alltid feil ? Hvilket signal sender det? Vil det alltid gi "fuckboy"/useriøs vibber, eller kan det sees som "normalt" hvis det er en naturlig setting for toppløshet (sommer,strand,bading,etc) Er en del damer som har bikinibilder som profilbilde, men jeg tenker ikke at de er "tøs" eller noe bare av det. Men det er klart de viser seg frem, og det er jo også poenget med slike bildebaserte datingapper. Jeg får generelt inntrykk av at kvinner kan vise seg frem på de mest egosentriske måte (trutmunn bilde, speilselfie av lettkledd kropp, selfie på tilfeldige steder, posering i rare positurer) og det er helt "innafor" og bra, men hvis menn viser seg frem så er det alltid feil. Menn skal være naturlig, damer kan være unaturlig.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #2 Skrevet 8. august 2016 Det må jo ditt kjønn ta på deres kappe. Det er jo dere som "går på det". Anonymkode: 3019e...d03 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #3 Skrevet 8. august 2016 Du fremstår som en klyse som skal skryte, og de aller fleste damer sveiper deg vekk hvis du har baris på bilde. Selv om det er i en naturlig setting som stranda. At dere mannfolk ikke tenker at jenter er tøser i bikinibilde er jo fint det. Men det kommer jo av at menn og kvinner har forskjellig syn på slike ting. Anonymkode: 5ccf5...34c 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #4 Skrevet 8. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det må jo ditt kjønn ta på deres kappe. Det er jo dere som "går på det". Anonymkode: 3019e...d03 Akkurat. Menn er enkle og visuelle. De ser bare et skall. Jeg kan garantere at det for meg alltid er feil med baris. Alltid! Unntatt den gangen jeg matchet med en fyr som faktisk var i baris. Men han satt i en bil og man så bare hode og en arm (var et humorbilde). Anonymkode: f7dd2...a26 3
Inwe Skrevet 8. august 2016 #5 Skrevet 8. august 2016 Fyren min hadde to bilder i baris, men ingen av de viste kroppen noe særlig. Ene er er bakfra mens det andre var det noe annet som skjulte kroppen. Han hadde de nok med fordi det var koselige bilder. Og med tanke på kroppen hans kunne han nok vunnet et par matcher til om kroppen hadde syntes litt bedre 😍
Charmander Skrevet 8. august 2016 #6 Skrevet 8. august 2016 Det kommer an på setting vil jeg si. Har du et bildet hvor du f. eks er på stranden i badebukse eller liknende så tror jeg det går helt fint, for det er jo ikke så unormalt.. Har du derimot et "flexe" selfie i badet hjemme så tror jeg særdeles mange jenter vil sveipe nei på grunn av det. 2
Gjest Ajax Skrevet 8. august 2016 #7 Skrevet 8. august 2016 Jeg sniker alltid med et bærisbilde på profilen min, og det virker ikke som om dét skremmer noen. Men som @Charmander sier så kommer det nok veldig an på setting.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #8 Skrevet 8. august 2016 Jepp. Alltid feil for meg. Sier meg bare at du liker å vise deg frem og siden det første du ønsker jeg skal se av deg er kroppen din tenker jeg at det er det du er interessert i. Sex. Trenger ikke å se toppløs bilde for å bli interessert. Tvert imot. Anonymkode: b8558...370 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #9 Skrevet 8. august 2016 59 minutter siden, Charmander skrev: Det kommer an på setting vil jeg si. Har du et bildet hvor du f. eks er på stranden i badebukse eller liknende så tror jeg det går helt fint, for det er jo ikke så unormalt.. Har du derimot et "flexe" selfie i badet hjemme så tror jeg særdeles mange jenter vil sveipe nei på grunn av det. Ikke på stranda heller. Det er bare tatt med for å skryte, så det er helt samme effekt som det var en flexe selfie fra gymmet! Anonymkode: 5ccf5...34c 4
Stiigen Skrevet 9. august 2016 Forfatter #10 Skrevet 9. august 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke på stranda heller. Det er bare tatt med for å skryte, så det er helt samme effekt som det var en flexe selfie fra gymmet! Anonymkode: 5ccf5...34c Så det er greit for damer å skryte seg selv opp i skyene på bilder, men hvis menn gjør det samme så er de klyser og uattraktive?
Hjärtat Skrevet 9. august 2016 #11 Skrevet 9. august 2016 3 minutter siden, Stiigen skrev: Så det er greit for damer å skryte seg selv opp i skyene på bilder, men hvis menn gjør det samme så er de klyser og uattraktive? Ja, men den regelen er det jo dere som setter. Dere har ikke noe mot jenter i bikini, og vil gjerne matche med disse jentene, så da kan man jo bare fortsette. Jeg synes aldri barisbilder fungerer. Synes forøvrig det var ganske søtt én gang. De fleste som legger ut barisbilder er over middels trent, nøttebrune og med colgateglis. Dette derimot, var en ordentlig god og rund kar, og rimelig melkehvit. Og det er den eneste gangen det ikke har virka klysete. Men blei for dumt likevel. 4
Coronas Skrevet 9. august 2016 #12 Skrevet 9. august 2016 Er helt greit i en setting som på stranden, solstol, båt og fjellet. Men å posere forran kamera på badet ol, blir litt "fuckboy" vibber ja. Spesielt når fyren flexer.. he he
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #13 Skrevet 9. august 2016 Flexegutter i baris foran speilet. Omg. Det er feilfeilfeil. Hvorfor tror de at vi liker sånt? Hadde vært gøy å høre om en fyr var villig til å teste ut dette. En uke på tinder uten baris, men bilder der han virker snill, sporty og sjarmerende. Og så en uke der han er i baris og uten et eneste smilebilde men mer sånn hardbarka bad boy. Og så må han sveipe alt til høyre. Anonymkode: f7dd2...a26 3
Gjest Ajax Skrevet 9. august 2016 #14 Skrevet 9. august 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flexegutter i baris foran speilet. Omg. Det er feilfeilfeil. Hvorfor tror de at vi liker sånt? Hadde vært gøy å høre om en fyr var villig til å teste ut dette. En uke på tinder uten baris, men bilder der han virker snill, sporty og sjarmerende. Og så en uke der han er i baris og uten et eneste smilebilde men mer sånn hardbarka bad boy. Og så må han sveipe alt til høyre. Anonymkode: f7dd2...a26 Jeg gjorde det en gang for science purposes. Ble vel like ofte match, forskjellen var hva slags jenter det ble match med 😂
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #15 Skrevet 9. august 2016 5 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg gjorde det en gang for science purposes. Ble vel like ofte match, forskjellen var hva slags jenter det ble match med 😂 Haha. Ja det tror jeg på. Så da er vel valget fra mannen side da Anonymkode: f7dd2...a26
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. august 2016 #16 Skrevet 9. august 2016 15 timer siden, Stiigen skrev: Jeg vet noen gremmer seg med tanken på menn som har toppløse profilbilder, men er det alltid feil ? Hvilket signal sender det? Vil det alltid gi "fuckboy"/useriøs vibber, eller kan det sees som "normalt" hvis det er en naturlig setting for toppløshet (sommer,strand,bading,etc) Er en del damer som har bikinibilder som profilbilde, men jeg tenker ikke at de er "tøs" eller noe bare av det. Men det er klart de viser seg frem, og det er jo også poenget med slike bildebaserte datingapper. Jeg får generelt inntrykk av at kvinner kan vise seg frem på de mest egosentriske måte (trutmunn bilde, speilselfie av lettkledd kropp, selfie på tilfeldige steder, posering i rare positurer) og det er helt "innafor" og bra, men hvis menn viser seg frem så er det alltid feil. Menn skal være naturlig, damer kan være unaturlig. Du kan ha det under andre bilder og ikke som profilbilder. Jenter tenker annerledes enn gutter, derfor funker det bedre at jenter har det enn menn . Menn synes det er positivt siden de kan se jenta i helfigur, de er mer visuelle og de er mer utseendetfokusert enn jenter. Jenter tenker at menn skal vise seg frem om de poserer slik og at de bare er ute etter sex og et sted og flashe muskler. Jenter trenger mer, et varmt smil og et mer ekte bilde.Et som viser at du er naturlig , ærlig og seriøs. Selv synes jeg det er pent med menn som flasher litt, men jeg er jo utenom det vanlige
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. august 2016 #17 Skrevet 9. august 2016 3 timer siden, Cyrus skrev: Jeg gjorde det en gang for science purposes. Ble vel like ofte match, forskjellen var hva slags jenter det ble match med 😂 Dette også.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #18 Skrevet 9. august 2016 Kun dette er godkjent på tinder: Anonymkode: bec13...246
Gjest Svampe Skrevet 9. august 2016 #19 Skrevet 9. august 2016 16 timer siden, Stiigen skrev: Er en del damer som har bikinibilder som profilbilde, men jeg tenker ikke at de er "tøs" eller noe bare av det. Hvis du søker noen som matcher, så er det ikke noe problem om du legger ut bilde av deg selv i baris :-).
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 9. august 2016 #20 Skrevet 9. august 2016 Når jeg sjekket ut Tinder, så hadde jeg delte meninger om bariser. Kjedet jeg meg og bare satt og sveipet, så kunne jeg stoppe opp ved (enkelte) barisbilder og bruke de som eye-candy for et minutt eller to. Lette jeg etter noen som virket interessante nok til å prate med, så var de fleste med barisbilder på no-listen (ikke fan av playere og menn med narsissist-tendenser og mange av barisgutta ga meg følelsen av nettopp det - muligens uten at det nødvendigvis stemte). Nå endte jeg faktisk opp med å prate med en av dem som hadde barisbilde til slutt likevel, men han var overhodet ikke som jeg hadde forestilt meg. Han overrasket meg med å være en potensiell-partner-type, og selv var han drittlei av å bli kontaktet av jenter som bare var opptatt av kropp og sex osv. og som bare pratet i korte setninger uten "dybde". Han hadde testet ut baristeorien for å se om det var lettere å få matcher. Jeg hadde ikke et eneste helkroppsbilde, "flexebilde", speilselfie, bikinibilde eller lignende, hadde ikke en gang sminke på meg på bildene, men fikk match på bortimot alle jeg la i ja-bunken likevel. Vet ikke hva andre kvinner opplever, for alt jeg vet kan det jo hende "alle" menn sveiper ja til alle uansett, men jeg opplevde ihvertfall at det ikke var nødvendig å "vise seg frem".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå