Gå til innhold

Gode historier

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har noen gode historier å komme med?

Med tanke på når du dater en, hvor alt virker håpløst, så plutselig snudde det?

Så kom med historiene deres, menn og kvinner. Godt å lese litt "utrolig" historier når du selv befinner deg i en håpløs en :fnise: 

Anonymkode: 21e89...69d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Datet  en fyr en stund hvor har var veldig kald og varm, klarte ikke å bli trygg og han ga veldig ulike signaler.  Etter en stund fikk jeg nok, vi tok en prat og det kom frem at det fra hans side ikke hadde utviklet seg følelser og han følte det manglet noe. Vi avsluttet ting og livet gikk videre. Etter en stund begynte han å ta kontakt igjen. Han la seg flat, beklaget ærlig og sa han hadde gjort en stor feil og håpet jeg kunne finne rom for å gi han en ny sjanse. 

Anonymkode: f0374...693

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Datet  en fyr en stund hvor har var veldig kald og varm, klarte ikke å bli trygg og han ga veldig ulike signaler.  Etter en stund fikk jeg nok, vi tok en prat og det kom frem at det fra hans side ikke hadde utviklet seg følelser og han følte det manglet noe. Vi avsluttet ting og livet gikk videre. Etter en stund begynte han å ta kontakt igjen. Han la seg flat, beklaget ærlig og sa han hadde gjort en stor feil og håpet jeg kunne finne rom for å gi han en ny sjanse. 

Så koselig, fikk han en ny sjanse da? :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tid tok det før han angret seg? Og hvor lenge holdt dere på?

Anonymkode: ce629...31d

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig😚

Anonymkode: 1b655...25f

AnonymBruker
Skrevet

Det gjorde han.. han sa Alle de riktige tingene., og var virkelig tøff så ydmyk han var. Hadde ikke gjort det om han ikke hadde lagt innsats i det og jeg hadder sett det virkelig var gjennomtenkt..

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tid tok det før han angret seg? Og hvor lenge holdt dere på?

Anonymkode: ce629...31d

Vi hadde truffet hverandre i noen mnd da. Kanskje 3, også gikk det en mnd med pause.

AnonymBruker
Skrevet

Ble det bedre da? :)

AnonymBruker
Skrevet

Trodde at jeg hadde rotet meg borti en fyr som egentlig ikke var interessert da jeg først begynte å date samboeren min. Han svarte typisk litt fraværende på meldinger og holdt veldig lite kontakt mellom dates, og i tillegg tok han lite initiativ til å snakke om følelser eller ting på det personlige plan. 

Etter å ha rotet meg borti masse fyrer som har vist seg å være totalt useriøse så var jeg smådeppa av å ha truffet på det jeg trodde var enda en, men siden han fortsatte å invitere og var veldig hyggelig, gjestfri og vi hadde god kjemi så bestemte jeg meg litt motvillig for å fortsette å møtes og det endte utrolig nok godt :) Har det veldig bra med han i dag. 

Anonymkode: 46d94...f9b

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trodde at jeg hadde rotet meg borti en fyr som egentlig ikke var interessert da jeg først begynte å date samboeren min. Han svarte typisk litt fraværende på meldinger og holdt veldig lite kontakt mellom dates, og i tillegg tok han lite initiativ til å snakke om følelser eller ting på det personlige plan. 

Etter å ha rotet meg borti masse fyrer som har vist seg å være totalt useriøse så var jeg smådeppa av å ha truffet på det jeg trodde var enda en, men siden han fortsatte å invitere og var veldig hyggelig, gjestfri og vi hadde god kjemi så bestemte jeg meg litt motvillig for å fortsette å møtes og det endte utrolig nok godt :) Har det veldig bra med han i dag. 

Anonymkode: 46d94...f9b

Så søt historie :)

DGodt å se at det kan gå bra. Jeg har drivi med en fyr i snart ett år, av og på, men han vil ikke ha noe forhold selv om han har bevist akkurat det motsatte når vi er sammen. Blir så sliten av det tullet der jeg. Men er jo selvsagt for glad i han til å kunne gå også.

Skrevet

Ja jeg ble lei tilslutt etter laaaang tid med å gå rundt grøten for jeg synes det er værre å ikke vite så jeg slenger alt på bordet og vi har vært sammen i fem år nå 😄 kanskje du skal ta saken i egne hender? 

Anonymkode: 7c839...fa7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...