AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Vurderer dette selv. Det jeg lurer mest på er hvor lang tid det tar før man ser normal ut? Når hevelser og blåmerker går vekk osv? Kan man se arrene? Anonymkode: 85c0c...191
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #2 Skrevet 8. august 2016 Jeg tok under hake/hals, var på jobb 5 dager etter, lett hevelse i noen dager, -og så mer eller mindre vanlig ut etter ei uke. Litt blå/rød i huden de første dagene, så roet det seg Anonymkode: 6577d...ec0
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #3 Skrevet 8. august 2016 Jeg tok mage og rygg for noen år siden. Husker ikke helt hvor lang tid det tok før det så HELT normalt ut, men det tar jo litt tid. Blåmerker og sånn forsvinner ganske raskt. Ingen arr, men jeg har lagt på meg alle kiloene igjen. Jeg lærte 40 000 kroner fattigere at fettsuging ikke er en quick fix på problemet. Jeg må endre det jeg har mellom ørene og legge om livsstilen min. Og hvis du tenker "Ja, men det skjer ikke meg", så vit at jeg tenkte akkurat det samme. Men jeg ønsker deg lykke til! Anonymkode: 2bb18...f8d 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #4 Skrevet 8. august 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok mage og rygg for noen år siden. Husker ikke helt hvor lang tid det tok før det så HELT normalt ut, men det tar jo litt tid. Blåmerker og sånn forsvinner ganske raskt. Ingen arr, men jeg har lagt på meg alle kiloene igjen. Jeg lærte 40 000 kroner fattigere at fettsuging ikke er en quick fix på problemet. Jeg må endre det jeg har mellom ørene og legge om livsstilen min. Og hvis du tenker "Ja, men det skjer ikke meg", så vit at jeg tenkte akkurat det samme. Men jeg ønsker deg lykke til! Anonymkode: 2bb18...f8d Men har du lagt på deg på den plassen du fettsugde eller på andre kroppsdeler? Anonymkode: 85c0c...191
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #5 Skrevet 8. august 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok mage og rygg for noen år siden. Husker ikke helt hvor lang tid det tok før det så HELT normalt ut, men det tar jo litt tid. Blåmerker og sånn forsvinner ganske raskt. Ingen arr, men jeg har lagt på meg alle kiloene igjen. Jeg lærte 40 000 kroner fattigere at fettsuging ikke er en quick fix på problemet. Jeg må endre det jeg har mellom ørene og legge om livsstilen min. Og hvis du tenker "Ja, men det skjer ikke meg", så vit at jeg tenkte akkurat det samme. Men jeg ønsker deg lykke til! Anonymkode: 2bb18...f8d Jeg trodde at når en hadde fettsuget seg, at det nesten var en permanent løsning? Med mindre man virkelig mister kontrollen da og legger på seg 100 kg. Da var det jo ikke så lurt for din del om det var tilfellet. Anonymkode: 5096e...b95
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #6 Skrevet 8. august 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men har du lagt på deg på den plassen du fettsugde eller på andre kroppsdeler? Anonymkode: 85c0c...191 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde at når en hadde fettsuget seg, at det nesten var en permanent løsning? Med mindre man virkelig mister kontrollen da og legger på seg 100 kg. Da var det jo ikke så lurt for din del om det var tilfellet. Anonymkode: 5096e...b95 Jeg veide 84 kg ca da jeg tok denne fettsugingen. Trente og sulta meg ned til 69 kg og begynte å bli ordentlig fornøyd. Helt flat mage, ingen ryggvalker osv. Slik var det egentlig med en gang etter fettsugingen. Men da var jeg fornøyd all over. Så mistet jeg kontrollen, og spise for mye potetgull og usunn mat. Mest sannsynlig fordi jeg hadde vært sulten så lenge. Fikk litt "fuck it" holdning. Og da la jeg på meg masse på alle stedene jeg hadde fettsugd igjen. Aldri hatt større mage enn nå. Jeg veier 83 kg nå, og er 1.65 høy. Så jeg har skjønt hva jeg må gjøre nå! Anonymkode: 2bb18...f8d
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #7 Skrevet 8. august 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok mage og rygg for noen år siden. Husker ikke helt hvor lang tid det tok før det så HELT normalt ut, men det tar jo litt tid. Blåmerker og sånn forsvinner ganske raskt. Ingen arr, men jeg har lagt på meg alle kiloene igjen. Jeg lærte 40 000 kroner fattigere at fettsuging ikke er en quick fix på problemet. Jeg må endre det jeg har mellom ørene og legge om livsstilen min. Og hvis du tenker "Ja, men det skjer ikke meg", så vit at jeg tenkte akkurat det samme. Men jeg ønsker deg lykke til! Anonymkode: 2bb18...f8d Har hørt at fettet aldri kommer tilbake der de har tatt det? Merkelig at du da la på deg fett der igjen???? Anonymkode: 0425f...c4f 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #8 Skrevet 8. august 2016 Det stemmer dessverre ikke. Jeg tok fettsuging selv for et år ca siden. Legen sa da at tidligere trodde de at fettet ikke kom tilbake men nå vet de at hvis du ikke legger om livsstilen din vil de andre fettcellene utvide seg og det vil komme nye tilbake (= større sjans for appelsinhud). Og enig med en over her, du legger fort på deg igjen, jeg angrer på å ha brukt så mye penger. Anonymkode: 2cfa7...809
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #9 Skrevet 9. august 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det stemmer dessverre ikke. Jeg tok fettsuging selv for et år ca siden. Legen sa da at tidligere trodde de at fettet ikke kom tilbake men nå vet de at hvis du ikke legger om livsstilen din vil de andre fettcellene utvide seg og det vil komme nye tilbake (= større sjans for appelsinhud). Og enig med en over her, du legger fort på deg igjen, jeg angrer på å ha brukt så mye penger. Anonymkode: 2cfa7...809 Er jeg som er over her som har gjort samme blemmen. Det var faktisk nesten litt godt å se at det er andre i samme båt. Selv om jeg ikke unner noen det etter å ha brukt så mye penger på det. Vi får jobbe med hodet og legge om livsstilen! Selv om vi alle vet hvor vanskelig det er. Hadde det vært lett hadde vi ikke brukt så mye penger på en fettsuging in the first place! Anonymkode: 2bb18...f8d
Silfen Skrevet 9. august 2016 #10 Skrevet 9. august 2016 Fikk fettsugd lårene i forbindelse med lårplastikk for 5 uker siden. Tok ca 3 uker før blåmerkene var borte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå