Gå til innhold

Han har slettet Tinder...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

TS her med en liten oppdatering. Traff han på jobb i stad. Jeg stod og snakket med en annen og så gikk mr. Tinder forbi uten å si hei, han så faktisk bort. Begynner å lure på om han er sur for at jeg ble borte fra matchen for jeg hadde en lignende episode med han tidligere i sommer. Da kom han rett i mot meg og jeg skulle til å si hei, men han så bare rett på meg uten en mine. Jeg vet han er sjenert, men kan han bli så nervøs at han ikke tør å si hei? Eller er jeg ute i kulden etter jeg slettet Tinder og forsvant fra hans matcher...? Kanskje han tror jeg kun slettet matchen med han. 

Anonymkode: 0e2b5...332

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har vel tolket det som at du ikke var interessert sikkert? Ikke så rart når du plutselig forsvinner fra matchen...Hvis du vet hvem det er, så er det jo bare å ta kontakt? Skjønner ikke hvorfor du må gjøre d så komplisert .Trenger ikke å legge ham til som venn på facebook, bare skriv en hyggelig beskjed til ham! Skjønner ikke hvorfor du sletta tinder hvis du egentlig var interessert? 

Anonymkode: acefd...36f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han har vel tolket det som at du ikke var interessert sikkert? Ikke så rart når du plutselig forsvinner fra matchen...Hvis du vet hvem det er, så er det jo bare å ta kontakt? Skjønner ikke hvorfor du må gjøre d så komplisert .Trenger ikke å legge ham til som venn på facebook, bare skriv en hyggelig beskjed til ham! Skjønner ikke hvorfor du sletta tinder hvis du egentlig var interessert? 

Vi har hatt match et par ganger tidligere, men det er ingen av oss som har tatt kontakt. Jeg lot vær i frykt for å bli avvist. Når han ikke tok kontakt han heller så ble jeg veldig usikker. Når det er en man liker godt så er terskelen enda høyere for å ta kontakt og grunnen til at jeg ville slå av en prat på jobb var at det er bedre å bli kjent på den måten enn Tinder. Jeg har også blitt lettere kynisk etter å ha vært på Tinder en stund. Man tror at man har god tone med noen, chatter litt med de og plutselig hører man ingenting. Eller man treffer noen, det blir noen dater og så blir det stille.  Jeg gjør det kanskje vanskelig for meg selv ved å ikke legge han til på Facebook, men jeg synes det er rart å få venneforespørsel av folk jeg egentlig ikke kjenner. Følte ikke han inviterer til venneforespørsel når han ikke sier hei engang...

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS her med en liten oppdatering. Traff han på jobb i stad. Jeg stod og snakket med en annen og så gikk mr. Tinder forbi uten å si hei, han så faktisk bort. Begynner å lure på om han er sur for at jeg ble borte fra matchen for jeg hadde en lignende episode med han tidligere i sommer. Da kom han rett i mot meg og jeg skulle til å si hei, men han så bare rett på meg uten en mine. Jeg vet han er sjenert, men kan han bli så nervøs at han ikke tør å si hei? Eller er jeg ute i kulden etter jeg slettet Tinder og forsvant fra hans matcher...? Kanskje han tror jeg kun slettet matchen med han. 

Det er godt mullig han tror du slettet matchen og da ikke er interessert i han. Kan være derfor han ikke sier hei. Han kan finne det litt pinlig at du ikke likte han alikevel.

Anonymkode: e3b4b...318

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er godt mullig han tror du slettet matchen og da ikke er interessert i han. Kan være derfor han ikke sier hei. Han kan finne det litt pinlig at du ikke likte han alikevel.

Jo, jeg skjønner det. Men hvorfor tok han aldri kontakt? Hvorfor sa han ikke hei på jobb (før sletting av Tinder)? Hvorfor la han meg ikke til på Facebook? Jeg er nok vant til at menn som virkelig er interessert tar initiativ. Derfor blir jeg usikker når de ikke gjør det, da tar jeg det som et tegn på at de ikke er veldig interessert. 

AnonymBruker
Skrevet

Åh herregud. Hvorfor spør du her om du uansett ikke gjør noe av det som blir foreslått. Virker som om du allerede har bestemt deg.

Grunnene kan jo være at han er like sjenert som deg. 

Enten du gjør noe effektivt nå ellers er det ikke vits å spørre her i tråden noe mer.

Anonymkode: 142f7...861

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har hatt match et par ganger tidligere, men det er ingen av oss som har tatt kontakt. Jeg lot vær i frykt for å bli avvist. Når han ikke tok kontakt han heller så ble jeg veldig usikker. Når det er en man liker godt så er terskelen enda høyere for å ta kontakt og grunnen til at jeg ville slå av en prat på jobb var at det er bedre å bli kjent på den måten enn Tinder. Jeg har også blitt lettere kynisk etter å ha vært på Tinder en stund. Man tror at man har god tone med noen, chatter litt med de og plutselig hører man ingenting. Eller man treffer noen, det blir noen dater og så blir det stille.  Jeg gjør det kanskje vanskelig for meg selv ved å ikke legge han til på Facebook, men jeg synes det er rart å få venneforespørsel av folk jeg egentlig ikke kjenner. Følte ikke han inviterer til venneforespørsel når han ikke sier hei engang...

Hvorfor har du vært på Tinder hvis du ikke tar kontakt med de du matcher med? Du tar jo heller ikke kontakt med han når han går forbi deg, så det virker jo ikke noe enklere. Du trenger ikke å sende en venneforespørsel, du kan skrive til ham lell. Slutt å katastrofetenke og krisemaksimere, lev litt!😊 Jeg vil ha sendt noe sånn ca: Hei! Vi har matcha noen ganger på tinder, men jeg har ikke vært tøff nok til å ta kontakt. Synes du virka som en trivelig fyr, så si gjerne fra hvis du vil ta en kaffe eller noe en dag😊 Ingenting galt med en sånn beskjed, så får du isåfall vite hva han tenker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, jeg skjønner det. Men hvorfor tok han aldri kontakt? Hvorfor sa han ikke hei på jobb (før sletting av Tinder)? Hvorfor la han meg ikke til på Facebook? Jeg er nok vant til at menn som virkelig er interessert tar initiativ. Derfor blir jeg usikker når de ikke gjør det, da tar jeg det som et tegn på at de ikke er veldig interessert. 

Kanskje av samme grunn som at du ikke tok kontakt? Ganske vanlig at menn også synes det er skummelt å ta kontakt først :) 

AnonymBruker
Skrevet

Tinder kan jo ødelegge litt, og heller skape avstand mellom folk, ser man her. Du må bare sørge for å se blid ut og hilse tydelig på han på jobb. Jeg tror han kanskje kan ha tolket deg som uinteressert da du ble borte som match. Jeg ville nok ikke tatt kontakt på facebook. Blir litt rart når ingen av dere har tatt kontakt tidligere. Prøv heller å skape kontakt face to face. Flørt i heisen. :)

Anonymkode: 508bd...846

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tinder kan jo ødelegge litt, og heller skape avstand mellom folk, ser man her. Du må bare sørge for å se blid ut og hilse tydelig på han på jobb. Jeg tror han kanskje kan ha tolket deg som uinteressert da du ble borte som match. Jeg ville nok ikke tatt kontakt på facebook. Blir litt rart når ingen av dere har tatt kontakt tidligere. Prøv heller å skape kontakt face to face. Flørt i heisen. :)

Anonymkode: 508bd...846

Yes! Det er det jeg har tenkt å gjøre nå. Jeg må ut av komfortsonen når jeg skal prøve å få kontakt med han. Jeg skal sette alle kluter til og smile og si høyt "hei" når jeg treffer han så får det bare gå som det går😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg høres det ut som han ikke er interessert

Anonymkode: f3062...87d

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

For meg høres det ut som han ikke er interessert

Anonymkode: f3062...87d

Ja, er litt redd for det. Men hvis det hadde vært omvendt og han hadde forsvunnet fra min Tinder så hadde jeg nok ikke vært veldig imøtekommende jeg heller. 

Gjest Linneah2013
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han hadde truffet noen så hadde han sikkert lagt henne til på Facebook, men han har ikke lagt til noen damer i det siste. Ja, jeg har snoket😁 Derfor håper jeg at han fortsatt er singel...

ts

Det kan jo være han hadde henne på FB fra før, vet du. Er ikke uvanlig at vennskap utvikler seg til forelskelse. Men, uansett, han gikk enten lei eller fant seg dame, umulig for andre å vite.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan også hende han har endret innstillinger på Tinder slik at du ikke er i hans søkefelt lenger. 

Anonymkode: bcaa0...add

AnonymBruker
Skrevet

Etter mer snoking fant jeg ut at han har fått seg kjæreste... Jaja, da er iallfall det ute av verden. 

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...