AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Jeg fikk match med en på Tinder tidligere i vår. Vi vet hvem hverandre er, men har aldri snakket sammen. Jeg var veldig nysgjerrig på han, men jeg tok aldri kontakt på Tinder for jeg håpet at vi skulle treffes mer tilfeldig utenom og bli kjent på den måten. Uansett, jeg slettet Tinderkontoen og opprettet ny etter et par måneder, men han er ikke på Tinder lenger. Kan det være at han er lei hele Tinder og slettet kontoen? Eller er eneste forklaring at han har fått seg dame? Anonymkode: 0e2b5...332
Mummikopp Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Begge de mulighetene er vel like sannsynlige? 6
tøydokka Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 kanskje han har begynt å bruke happn eller noe annet istedenfor. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 Hvis han hadde truffet noen så hadde han sikkert lagt henne til på Facebook, men han har ikke lagt til noen damer i det siste. Ja, jeg har snoket😁 Derfor håper jeg at han fortsatt er singel... ts Anonymkode: 0e2b5...332
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #6 Skrevet 7. august 2016 1 minutt siden, tøydokka skrev: kanskje han har begynt å bruke happn eller noe annet istedenfor. Ja, det kan være! Kanskje jeg skal laste den ned også. Anonymkode: 0e2b5...332 1
Mummikopp Skrevet 7. august 2016 #7 Skrevet 7. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis han hadde truffet noen så hadde han sikkert lagt henne til på Facebook, men han har ikke lagt til noen damer i det siste. Ja, jeg har snoket😁 Derfor håper jeg at han fortsatt er singel... ts Anonymkode: 0e2b5...332 Eventuelt så kan det jo være at han kjente henne fra før. Men hvis han vet hvem du er så kan du jo legge han til på Facebook og bli kjent med han der? 1
Fru Uperfekt Skrevet 7. august 2016 #8 Skrevet 7. august 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk match med en på Tinder tidligere i vår. Vi vet hvem hverandre er, men har aldri snakket sammen. Jeg var veldig nysgjerrig på han, men jeg tok aldri kontakt på Tinder for jeg håpet at vi skulle treffes mer tilfeldig utenom og bli kjent på den måten. Uansett, jeg slettet Tinderkontoen og opprettet ny etter et par måneder, men han er ikke på Tinder lenger. Kan det være at han er lei hele Tinder og slettet kontoen? Eller er eneste forklaring at han har fått seg dame? Anonymkode: 0e2b5...332 Gjør det enkelt Spør Han. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #9 Skrevet 7. august 2016 4 minutter siden, Mummikopp skrev: Eventuelt så kan det jo være at han kjente henne fra før. Men hvis han vet hvem du er så kan du jo legge han til på Facebook og bli kjent med han der? Ja, det er jo en mulighet for at det er en eksisterende venn. Vi har aldri snakket med hverandre og jeg føler ikke det er naturlig å legge han til. Blir litt stalker-opplegg. Jeg skulle vært tøffere og slått av en prat med han de gangene jeg traff på han. Jeg kommer til å møte på han flere ganger, kanskje jeg skal ta motet til meg og snakke med han. Ikke om Tinder, men bare løst og fast. ts Anonymkode: 0e2b5...332
Mummikopp Skrevet 7. august 2016 #10 Skrevet 7. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er jo en mulighet for at det er en eksisterende venn. Vi har aldri snakket med hverandre og jeg føler ikke det er naturlig å legge han til. Blir litt stalker-opplegg. Jeg skulle vært tøffere og slått av en prat med han de gangene jeg traff på han. Jeg kommer til å møte på han flere ganger, kanskje jeg skal ta motet til meg og snakke med han. Ikke om Tinder, men bare løst og fast. ts Anonymkode: 0e2b5...332 Er ganske mange på min venneliste som er venner av venner, bekjente osv som jeg ikke har snakket mye med, så det er ikke nødvendigvis så unaturlig å legge han til selv om dere ikke har snakket sammen før. Hvis en bekjent hadde lagt til meg og spurt om vi for eksempel kunne ta en kopp kaffe og bli bedre kjent hadde jeg bare syntes at det var koselig i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #11 Skrevet 8. august 2016 Hvis dere har felles kjente er det vel en sjanse for at du kan støte på han ute på byen, og komme i prat? Sats på det. Anonymkode: 508bd...846
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #12 Skrevet 8. august 2016 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis dere har felles kjente er det vel en sjanse for at du kan støte på han ute på byen, og komme i prat? Sats på det. Anonymkode: 508bd...846 Vi jobber samme sted. Vi har hatt et godt øye til hverandre på jobb og det har vært mye blikk😁 Det er en stor arbeidsplass og vi jobber i forskjellig avdeling så derfor har vi ikke snakket sammen enda. Men nå skal jeg gjøre en innsats for å slå av en prat hvis vi møtes i kaffekroken eller i lunsjen. Føler det er noe spesielt med han fyren, lenge siden jeg har kjent tiltrekning av en jeg ikke kjenner. Føler nesten jeg er tilbake på ungdomsskolen og er forelsket i han kule på skolen uten å ha utvekslet et ord😜 Anonymkode: 0e2b5...332 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #13 Skrevet 8. august 2016 Jo lengre du venter, jo større sjanse er det for at noen andre snapper han opp. Du trodde jo at du hadde mistet sjansen når han slettet seg fra Tinder. Hva med å gi han ett lite poke på facebook? Om han er interessert så blir han å poke deg tilbake, og da blir det kanskje lettere å komme i prat og møtes til lunsj Anonymkode: 34768...aab
Inwe Skrevet 8. august 2016 #14 Skrevet 8. august 2016 Nå er jeg 90% sikker på at dette ikke er samme mann, men det kan jo være samme situasjon fordet. Jeg har ikke han jeg dater for tiden på Facebook, så han har (kanskje) ikke fått noen nye kvinnelige venner i det siste. Nå som ting mellom oss begynner å bli seriøst spurte jeg om han kunne slette tinder. Noe han sa han skulle (litt usikker på om han har gjort det da vi snakket om det i fylla, men skal ta det opp igjen). Men om min fyr har slettet tinder er han en av de med slettet tinder og ingen nye kvinnelige bekjentskaper (som jeg vet om) på Facebook.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #15 Skrevet 8. august 2016 1 time siden, Inwe skrev: Nå er jeg 90% sikker på at dette ikke er samme mann, men det kan jo være samme situasjon fordet. Jeg har ikke han jeg dater for tiden på Facebook, så han har (kanskje) ikke fått noen nye kvinnelige venner i det siste. Nå som ting mellom oss begynner å bli seriøst spurte jeg om han kunne slette tinder. Noe han sa han skulle (litt usikker på om han har gjort det da vi snakket om det i fylla, men skal ta det opp igjen). Men om min fyr har slettet tinder er han en av de med slettet tinder og ingen nye kvinnelige bekjentskaper (som jeg vet om) på Facebook. Hvor lenge har dere datet da? Er det ikke naturlig å legge hverandre til på Facebook etterhvert som ting blir seriøst? Det er sikkert noen som ikke gjør det, men de som jeg har datet tidligere har jeg blitt venn med på Facebook etter noen få dater hvis det går rette veien. Anonymkode: 0e2b5...332
Inwe Skrevet 8. august 2016 #16 Skrevet 8. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har dere datet da? Er det ikke naturlig å legge hverandre til på Facebook etterhvert som ting blir seriøst? Det er sikkert noen som ikke gjør det, men de som jeg har datet tidligere har jeg blitt venn med på Facebook etter noen få dater hvis det går rette veien. Anonymkode: 0e2b5...332 Litt over 2 mnd, men de siste "datene" har vart over flere uker 😂 Så er vel relativt seriøst nå. Vi snakket om Facebook i begynnelsen, han sa da han sjelden brukte det bare hadde det pga venner og messenger. Har ikke tenkt videre over det da jeg kan snakke med han på andre medier og face2face. Vi snakka igjen om det i fylla og han sa han skulle legge meg til noe som ikke har skjedd, men nå jeg jeg ikke tatt det opp igjen heller da jeg ikke har stort behov for det. Jeg finner han ikke selv på Facebook (derfor jeg er temmelig sikker på at det ikke er samme person), så han må isåfall legge til meg.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #17 Skrevet 8. august 2016 9 minutter siden, Inwe skrev: Litt over 2 mnd, men de siste "datene" har vart over flere uker 😂 Så er vel relativt seriøst nå. Vi snakket om Facebook i begynnelsen, han sa da han sjelden brukte det bare hadde det pga venner og messenger. Har ikke tenkt videre over det da jeg kan snakke med han på andre medier og face2face. Vi snakka igjen om det i fylla og han sa han skulle legge meg til noe som ikke har skjedd, men nå jeg jeg ikke tatt det opp igjen heller da jeg ikke har stort behov for det. Jeg finner han ikke selv på Facebook (derfor jeg er temmelig sikker på at det ikke er samme person), så han må isåfall legge til meg. Ok😊 Han som jeg er ute etter er rimelig enkel å finne på Facebook. Kan se alle vennene og alt. Jeg installerte Happn nå for å se om han kom opp der, men det gjorde han ikke. Er redd håpet er ute. Sukk... Anonymkode: 0e2b5...332
Inwe Skrevet 8. august 2016 #18 Skrevet 8. august 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok😊 Han som jeg er ute etter er rimelig enkel å finne på Facebook. Kan se alle vennene og alt. Jeg installerte Happn nå for å se om han kom opp der, men det gjorde han ikke. Er redd håpet er ute. Sukk... Anonymkode: 0e2b5...332 Kan hende han bare ble lei tinder. Jeg har slettet det mange ganger fordi jeg ikke gadd mer. Flere mannfolk jeg har matchet med fler ganger og der de har sagt de slettet det fordi de ikke gadd mer. Legg han til på Facebook, dere jobber jo sammen 😊
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #19 Skrevet 8. august 2016 54 minutter siden, Inwe skrev: Kan hende han bare ble lei tinder. Jeg har slettet det mange ganger fordi jeg ikke gadd mer. Flere mannfolk jeg har matchet med fler ganger og der de har sagt de slettet det fordi de ikke gadd mer. Legg han til på Facebook, dere jobber jo sammen 😊 Jeg tør ikke legge han til på Facebook. Føler det er litt stalker-tendenser når jeg aldri har snakket med han og knapt sagt hei Anonymkode: 0e2b5...332
makkapakka Skrevet 8. august 2016 #20 Skrevet 8. august 2016 klarte han å slette hele programmet eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå