aiba Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Hva skal man si på dates? Jeg sier jeg søker jobber, nevner ikke at det isåfall blir vta fra nav.
ajarRun Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 VTA? Kan du ikke få en normal deltidsjobb eller noe?
aiba Skrevet 7. august 2016 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2016 3 minutter siden, amativeReflection skrev: VTA? Kan du ikke få en normal deltidsjobb eller noe? Ikke med så mange år på CVen med hull
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 Det kommer vel frem før eller siden uansett, bedre å være ærlig fra starten av. Anonymkode: 0b462...ed1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 Jeg synes det er villedende å si det slik du gjør. Det lureste er nok å legge alle kortene på bordet. Du er ute av arbeid på grunn av sykdom, men ser på muligheter for tilpasset arbeid. Når det gjelder type sykdom hadde ikke jeg forventet at en date hadde lagt ut om dette på første date, men dette er nok litt individuelt. Jeg synes dette er en redelig måte å legge det frem på. Dersom det imidlertid hadde blitt malt et bilde som ikke stemmer hadde jeg nok trukket meg unna. Anonymkode: fbffe...ee4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #6 Skrevet 7. august 2016 Du sier selvfølgelig sannheten med en gang. For meg hadde det vært uaktuelt å date en som er bipolar. Anonymkode: c52ae...3e6 2
aiba Skrevet 7. august 2016 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du sier selvfølgelig sannheten med en gang. For meg hadde det vært uaktuelt å date en som er bipolar. Anonymkode: c52ae...3e6 Nei man legger ikke ut om sykdommene dine før første date 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #8 Skrevet 7. august 2016 5 minutter siden, haiba skrev: Nei man legger ikke ut om sykdommene dine før første date Da hadde det i alle fall ikke blitt noen andre date og du hadde kastet bort tiden min på første date. Anonymkode: c52ae...3e6
aiba Skrevet 7. august 2016 Forfatter #9 Skrevet 7. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Da hadde det i alle fall ikke blitt noen andre date og du hadde kastet bort tiden min på første date. Anonymkode: c52ae...3e6 Hadde ikke fortalt det til noen dates i det hele tatt
Gjest AryaKillie Skrevet 7. august 2016 #10 Skrevet 7. august 2016 Er det rart at så mange mennesker sliter? Se på disse mongoloide svarene ts får! Hva med å svare på en human måte?? Jeg ville ikke sagt det sånn med en gang hvorfor jeg ikke jobber. Men heller prøve å føle meg fram til rett tidspunkt. Bipolar lidelse er en ganske alvorlig lidelse så du bør være ærlig om dette etterhvert. Si at du søker jobber du😊
aiba Skrevet 7. august 2016 Forfatter #11 Skrevet 7. august 2016 (endret) 2 minutter siden, LeahJames skrev: Er det rart at så mange mennesker sliter? Se på disse mongoloide svarene ts får! Hva med å svare på en human måte?? Jeg ville ikke sagt det sånn med en gang hvorfor jeg ikke jobber. Men heller prøve å føle meg fram til rett tidspunkt. Bipolar lidelse er en ganske alvorlig lidelse så du bør være ærlig om dette etterhvert. Si at du søker jobber du😊 Takk😊 Ja jeg blir nok bare å si at jeg søker jobber. Men hadde en tinderdate der jeg sa det med en gang, men det kom frem naturlig og han var legestudent så takla det fint. Endret 7. august 2016 av haiba
lillesky Skrevet 8. august 2016 #12 Skrevet 8. august 2016 Tråden er ryddet for avsporinger. /lillesky (mod)
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #13 Skrevet 8. august 2016 Jeg er bipolar og skal ut i arbeidsutprøving snart.jeg bruker å si at jeg ikke har jobb nå , men håper på å få etterhvert.ang bipolaren så sier jeg litt og litt etterhvert.har lyst at personen blir litt kjent med meg først , og ser hvordan jeg er..og ikke dømmer meg pga diagnosen .men jeg jeg er ærlig ganske tidlig, så han får velge om han tør å satse på meg :-) ingen har stukke av enda ;-) Anonymkode: 4f177...f7a 1
aiba Skrevet 8. august 2016 Forfatter #14 Skrevet 8. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er bipolar og skal ut i arbeidsutprøving snart.jeg bruker å si at jeg ikke har jobb nå , men håper på å få etterhvert.ang bipolaren så sier jeg litt og litt etterhvert.har lyst at personen blir litt kjent med meg først , og ser hvordan jeg er..og ikke dømmer meg pga diagnosen .men jeg jeg er ærlig ganske tidlig, så han får velge om han tør å satse på meg :-) ingen har stukke av enda ;-) Anonymkode: 4f177...f7a Er en jeg snakker mye med som sier han hadde tatt meg om jeg ikke hadde bp, men pga bp 1 vil han bare ha sex. Han var med ei som hadde bp 2 etterpå likevel ironisk nok. Men det gikk ikke Bra i lengden, men ikke pga hennes bp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå