Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva skal man si på dates? Jeg sier jeg søker jobber, nevner ikke at det isåfall blir vta fra nav.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VTA?

Kan du ikke få en normal deltidsjobb eller noe? 

Skrevet
3 minutter siden, amativeReflection skrev:

VTA?

Kan du ikke få en normal deltidsjobb eller noe? 

Ikke med så mange år på CVen med hull

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel frem før eller siden uansett, bedre å være ærlig fra starten av.

Anonymkode: 0b462...ed1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er villedende å si det slik du gjør. Det lureste er nok å legge alle kortene på bordet. Du er ute av arbeid på grunn av sykdom, men ser på muligheter for tilpasset arbeid. Når det gjelder type sykdom hadde ikke jeg forventet at en date hadde lagt ut om dette på første date, men dette er nok litt individuelt. 

Jeg synes dette er en redelig måte å legge det frem på. Dersom det imidlertid hadde blitt malt et bilde som ikke stemmer hadde jeg nok trukket meg unna. 

Anonymkode: fbffe...ee4

AnonymBruker
Skrevet

Du sier selvfølgelig sannheten med en gang. For meg hadde det vært uaktuelt å date en som er bipolar.

Anonymkode: c52ae...3e6

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du sier selvfølgelig sannheten med en gang. For meg hadde det vært uaktuelt å date en som er bipolar.

Nei man legger ikke ut om sykdommene dine før første date

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, haiba skrev:

Nei man legger ikke ut om sykdommene dine før første date

Da hadde det i alle fall ikke blitt noen andre date og du hadde kastet bort tiden min på første date. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde det i alle fall ikke blitt noen andre date og du hadde kastet bort tiden min på første date. 

Hadde ikke fortalt det til noen dates i det hele tatt 

Gjest AryaKillie
Skrevet

Er det rart at så mange mennesker sliter? Se på disse mongoloide svarene ts får! Hva med å svare på en human måte??

Jeg ville ikke sagt det sånn med en gang hvorfor jeg ikke jobber. Men heller prøve å føle meg fram til rett tidspunkt. Bipolar lidelse er en ganske alvorlig lidelse så du bør være ærlig om dette etterhvert. Si at du søker jobber du😊

Skrevet (endret)
2 minutter siden, LeahJames skrev:

Er det rart at så mange mennesker sliter? Se på disse mongoloide svarene ts får! Hva med å svare på en human måte??

Jeg ville ikke sagt det sånn med en gang hvorfor jeg ikke jobber. Men heller prøve å føle meg fram til rett tidspunkt. Bipolar lidelse er en ganske alvorlig lidelse så du bør være ærlig om dette etterhvert. Si at du søker jobber du😊

Takk😊

Ja jeg blir nok bare å si at jeg søker jobber. Men hadde en tinderdate der jeg sa det med en gang, men det kom frem naturlig og han var legestudent så takla det fint.

Endret av haiba
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.
/lillesky (mod)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bipolar og skal ut i arbeidsutprøving snart.jeg bruker å si at jeg ikke har jobb nå , men håper på å få etterhvert.ang bipolaren så sier jeg litt og litt etterhvert.har lyst at personen blir litt kjent med meg først , og ser hvordan jeg er..og ikke dømmer meg pga diagnosen .men jeg jeg er ærlig ganske tidlig, så han får velge om han tør å satse på meg :-) ingen har stukke av enda ;-)

Anonymkode: 4f177...f7a

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bipolar og skal ut i arbeidsutprøving snart.jeg bruker å si at jeg ikke har jobb nå , men håper på å få etterhvert.ang bipolaren så sier jeg litt og litt etterhvert.har lyst at personen blir litt kjent med meg først , og ser hvordan jeg er..og ikke dømmer meg pga diagnosen .men jeg jeg er ærlig ganske tidlig, så han får velge om han tør å satse på meg :-) ingen har stukke av enda ;-)

Anonymkode: 4f177...f7a

Er en jeg snakker mye med som sier han hadde tatt meg om jeg ikke hadde bp, men pga bp 1 vil han bare ha sex. Han var med ei som hadde bp 2 etterpå likevel ironisk nok. Men det gikk ikke Bra i lengden, men ikke pga hennes bp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...