AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Når er barna (jenter) for store til å bade i nettoen sammen med pappa i badekaret? Anonymkode: ee94a...6b8
Hvalen Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Det finnes jo ikke noe seksuelt mellom far og datter, så jeg mener de er for store når de selv ikke vil mer. 10
Zienna Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 Når jentene selv viser sjenanse. Det er antakelig i den alderen de heller ikke trenger noen til å bade seg. 7
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når er barna (jenter) for store til å bade i nettoen sammen med pappa i badekaret? Anonymkode: ee94a...6b8 Mener du at både forelder og barna sitter nakne sammen oppi badekaret? Hvor vanlig er egentlig dette? Anonymkode: 57f0e...db1 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 Jeg bader med datteren min, det er en superkoselig tid sammen. Kommer til å fortsette til det ikke føles naturlig mer, kanskje sånn rundt 4-5? Anonymkode: ec4bf...36d
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #6 Skrevet 7. august 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener du at både forelder og barna sitter nakne sammen oppi badekaret? Hvor vanlig er egentlig dette? Anonymkode: 57f0e...db1 Det er det jeg spør om. Jeg "ser" nemlig ikke inn på baderommet til foreldre med barn. Anonymkode: ee94a...6b8
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #7 Skrevet 7. august 2016 Når barnet eller faren syns det blir "litt feil" og bare slutter? Femåringen vår dusjer med meg eller pappan eller alene. Badekaret med oss stoppet hun/vi med for lenge siden. Åtteåringen bader og dusjer kun med lillesøster, men det gjør ikke noe om faren eller jeg er tilstede (skyller hår). Anonymkode: 299ad...5ac
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #8 Skrevet 7. august 2016 Vet ikke om det blir det samme med mor og sønn, men jeg bader sammen med gutten min på 6 fortsatt. Han klarer seg selv også, men vil av og til ha meg eller pappan med fordi han synes det er koselig. Anonymkode: 01e93...307
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #9 Skrevet 7. august 2016 Sluttet ved ca 5 års alder, men det var fordi jentungen heller ville ha med lillebroren enn noen av oss i badekaret. Var mye morsommere å leke med han. Begge kunne bli med i dusjen. Jeg fikk være på badet til hun var ca 9 år, far til ca 7-8 år. Guttungen synes det var greit at begge var på baret mens han dusjet til han var ca 9 år. Tror dette varierer veldig og det er noe barnet/forelder må finne ut av selv. Anonymkode: c13b1...216 2
Arkana Skrevet 7. august 2016 #10 Skrevet 7. august 2016 1 time siden, Hvalen skrev: Det finnes jo ikke noe seksuelt mellom far og datter, så jeg mener de er for store når de selv ikke vil mer. Enig. 1
TheGirlWhoWaited Skrevet 7. august 2016 #11 Skrevet 7. august 2016 Dette slutter man med når barnet (eller pappa) ikke lenger er komfortabel med det. 2
Vera Vinge Skrevet 8. august 2016 #12 Skrevet 8. august 2016 Når barnet selv ikke vil mer, ja. Nå pleier ikke noen av oss voksne å bade sammen med barna, fordi de er to og det blir dårlig plass. Men jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å bade sammen med eldstegutten på 4,5.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #13 Skrevet 8. august 2016 Vi fikknettopp boblebad inne og der er god plass. Både jeg og mannen har badet med barna. Eldstejenta skal begynne på skolen nå Anonymkode: 0e944...99c
Gjest noe tilfeldig Skrevet 8. august 2016 #14 Skrevet 8. august 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Mener du at både forelder og barna sitter nakne sammen oppi badekaret? Hvor vanlig er egentlig dette? Anonymkode: 57f0e...db1 Det er heldigvis veldig vanlig. Nakenhet er ikke synonymt med seksualitet. 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Når er barna (jenter) for store til å bade i nettoen sammen med pappa i badekaret? Anonymkode: ee94a...6b8 Når er jenter for store til å bade sammen med mamma i badekaret ? - jeg mener svaret er det samme; når barnet opplever sjenanse selv, eventuelt begynner å bli kjønnsmoden/bevisst seksualitet og kropp.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #15 Skrevet 8. august 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi fikknettopp boblebad inne og der er god plass. Både jeg og mannen har badet med barna. Eldstejenta skal begynne på skolen nå Anonymkode: 0e944...99c Boblebad vi har og. Med rikelig plass. TS Anonymkode: ee94a...6b8
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #16 Skrevet 8. august 2016 Kom på en gang vi var i et feriehus med stort boblebad da jeg var 15 og brødrene mine 10 og 8. Hele familien skulle bade samtidig, og alle var nakne unntatt meg. Jeg syntes det var litt ekkelt at mamma og pappa var nakne, men jeg turte ikke å si noe for det var så flaut. Så jeg synes det er viktig å være helt sikker på at barna er komfortable med det, uansett alder egentlig, for noen kommer det tidligere enn andre. Brødrene mine brydde seg helt tydelig ikke i det hele tatt, mens jeg har vært flau over sånt siden jeg var 6-7. Anonymkode: 01e93...307 2
MapleSirup Skrevet 8. august 2016 #17 Skrevet 8. august 2016 Mine har sluttet av seg selv når de har vært rundt 5-6 år gamle. Det kom naturlig på samme måte som at de slutter å komme inn i sengen e.l.
boblevann Skrevet 8. august 2016 #18 Skrevet 8. august 2016 Jeg badet allefall med pappa når jeg var 3 år og lillebror var født. Han hadde kolikk, og fikk all oppmerksomhet. (Det er naturlig da, men var veldig sårt da). Så tiden i badekaret om kvelden med enten mamma eller pappa var gull værdt for meg for da fokuserte de bare på meg. Så jeg badet med dem allefall til jeg var 4-5 mener jeg å huske.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #19 Skrevet 8. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Boblebad vi har og. Med rikelig plass. TS Anonymkode: ee94a...6b8 Så lenge dere og barna synes det er greit er det jo bare koselig. Jeg vil barna mine skal få ett naturlig syn på kropp og seksualitet. Eldstejenta på snart 6 år vil hå på do i fred som regel, og det får hun. Men hun liker fortsatt å bade sammen med broren. I eget hjem synes jeg det er unaturlig å bade med badeklær. Men vil hun bruke en badetruse etterhvert når hun bader med broren får hun selvfølgelig det:) hun viser seg ikke frem naken for andre, men forann fsmilie synes hun det er naturlig enda Anonymkode: 0e944...99c
Gjest Magnifiq Skrevet 8. august 2016 #20 Skrevet 8. august 2016 Her hender det eldste på 7 fortsatt hopper oppi om jeg eller pappaen tar et bad.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå