Gå til innhold

Tenker for mye på egen svelging..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg fokuserer skikkelig mye på at jeg må svelge, og at jeg ikke må lage så høy lyd når jeg svelger drikke, mat eller bare svelge vanlig spytt. Jeg tenker ikke mye på det når jeg er alene, men rundt folk så plager dette meg. Jeg er redd for at andre skal høre at jeg svelger høyt, for da kan de tenke at jeg høres nervøs ut, selv om jeg ikke er det.. 

Er det kun meg? :/ 

-Jente 22 år

Anonymkode: 06c2c...084

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånn har jeg det også innimellom. 
Noen ganger føles det som lyden av at jeg svelger drikke overdøver alt annet i rommet.
Er jo neppe sånn da.
Bruker å "time" det når jeg er sammen med andre, svelger når andre prater og sånn.
Sjukt, men sånn er det.
Noen ganger føler jeg at det ikke blir så mye lyd, men når jeg begynner å tenke på det er det akkurat som jeg ikke kan svelge uten å lage myyye lyd :P

Anonymkode: bcc97...693

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn har jeg det også innimellom. 
Noen ganger føles det som lyden av at jeg svelger drikke overdøver alt annet i rommet.
Er jo neppe sånn da.
Bruker å "time" det når jeg er sammen med andre, svelger når andre prater og sånn.
Sjukt, men sånn er det.
Noen ganger føler jeg at det ikke blir så mye lyd, men når jeg begynner å tenke på det er det akkurat som jeg ikke kan svelge uten å lage myyye lyd :P

Anonymkode: bcc97...693

Hei, TS her. AKKURAT slik jeg føler det og, jeg svelger når andre snakker osv. 

Men nå hater jeg å spise foran folk og da, fordi jeg synes min egen svelgelyd er så grusom..

Anonymkode: 06c2c...084

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir meget bevisst over egen svelging når jeg er i fremmede og usikre situasjoner, eller når jeg spiser foran andre som ikke spiser. Dette er av nøyaktig samme årsak som du oppnevner og er en faktor som bidrar til å gjøre situasjonen mer slitsom enn den er. Du er jo preget av dette i mye større omfang enn det jeg er, så jeg har stor forståelse for at dette er vanskelig for deg. 

Anonymkode: 46806...256

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...