Gjest StoreSky Skrevet 9. desember 2004 #21 Del Skrevet 9. desember 2004 Nato-gensere er fine de! (Liker blå best selv) Jeg ønsker meg felt-bukse til jul, kanskje slenge på en nato-genser også..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. desember 2004 #22 Del Skrevet 9. desember 2004 Da ønsker du deg det samme som meg, undomiel. Elsket feltbuksa mi, og den blåe fine nato genseren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. desember 2004 #23 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg kjøpte natogenser gjennom jobben til 300 kr. Men da fikk jeg litt rabatt. Så jeg vil tippe 500 kr, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 13. desember 2004 #24 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg har kun sett NATO-genseren til salgs, ikke komaen. Forøvrig er det en vidunderlig genser, komaen - mulig den er stygg, men den funker aldeles utmerket til det den er laget for. De grå ullsokkene også. Og det skal ikke være flagg om man bruker genseren sivilt, dvs utover full uniform. Jeg tror egentlig ikke at du har problemer med å forstå det. Waco. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. desember 2004 #25 Del Skrevet 16. desember 2004 Ja, de grå ullsokkene er digg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 18. desember 2004 #26 Del Skrevet 18. desember 2004 Hvor får man kjøpt disse grå ullsokkene? Om noen steder? Det må da bare være de som mannen maser om hele tiden. Har lyst til å kjøpe et svært lager jeg kan dra fram ett og ett par fra nå og da. Så er han stille en stund, liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. desember 2004 #27 Del Skrevet 18. desember 2004 Her selger de hærens tykke ullsokker. De er virkelig snasne. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #28 Del Skrevet 30. desember 2004 Komagenseren får du kjøpt til 200 kroner på Youngstorvet i Oslo. Så vet dere det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 30. desember 2004 #29 Del Skrevet 30. desember 2004 Felt bukse fikk jeg! Nå mangler jeg bare NATO-genser. Kanskje kjøpe den til meg selv når jeg er vel flyttet inn hos meg selv?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 31. desember 2004 #30 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg har en grå NATO-genser med v-hals. Moren min brukte den da hun jobbet i sivilforsvaret i mange år, og da hun skulle slutte der, fikk hun beskjed om å bare beholde den, siden den var av såpass liten størrelse at få ville passe den. "Ta av alle merker, og gi den til dattra di", fikk hun beskjed om. Jeg elsker den genseren!! Kan bruke den i stedet for ytterjakke så lenge det ikke blåser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 31. desember 2004 #31 Del Skrevet 31. desember 2004 dobbelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 31. desember 2004 #32 Del Skrevet 31. desember 2004 Ser at komagenseren ligger til salgs med navnet 'Forsvarets feltgenser' på shop'en Saeria var så snill å linke til. Nå er det jammen klart hva mannen får i bursdagsgave i april. Om jeg kan skaffe til veie de tykke grå ullsokkene og komagenser, ja da blir det heltinnestatus på meg en tid framover :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. januar 2005 #33 Del Skrevet 1. januar 2005 DU får glede deg til, og nyte din nye status som heltinne i april da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå