Gå til innhold

Nato-/koma-genser


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest StoreSky

Nato-gensere er fine de! (Liker blå best selv) Jeg ønsker meg felt-bukse til jul, kanskje slenge på en nato-genser også..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kun sett NATO-genseren til salgs, ikke komaen.

Forøvrig er det en vidunderlig genser, komaen - mulig den er stygg, men den funker aldeles utmerket til det den er laget for.

De grå ullsokkene også.

Og det skal ikke være flagg om man bruker genseren sivilt, dvs utover full uniform. Jeg tror egentlig ikke at du har problemer med å forstå det. Waco.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt disse grå ullsokkene? Om noen steder? Det må da bare være de som mannen maser om hele tiden. Har lyst til å kjøpe et svært lager jeg kan dra fram ett og ett par fra nå og da. Så er han stille en stund, liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Gjest StoreSky

Felt bukse fikk jeg! Nå mangler jeg bare NATO-genser. Kanskje kjøpe den til meg selv når jeg er vel flyttet inn hos meg selv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en grå NATO-genser med v-hals.

Moren min brukte den da hun jobbet i sivilforsvaret i mange år, og da hun skulle slutte der, fikk hun beskjed om å bare beholde den, siden den var av såpass liten størrelse at få ville passe den. "Ta av alle merker, og gi den til dattra di", fikk hun beskjed om.

Jeg elsker den genseren!! Kan bruke den i stedet for ytterjakke så lenge det ikke blåser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at komagenseren ligger til salgs med navnet 'Forsvarets feltgenser' på shop'en Saeria var så snill å linke til.

Nå er det jammen klart hva mannen får i bursdagsgave i april. Om jeg kan skaffe til veie de tykke grå ullsokkene og komagenser, ja da blir det heltinnestatus på meg en tid framover :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...