AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #21 Skrevet 7. august 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir ikke lett, men jeg skal prøve å overse han. Å bryte kontakten og unngå han helt er umulig, men jeg skal prøve å ikke oppsøke han i sosiale sammenhenger i hvert fall. TS Anonymkode: d7e0c...cbe Det er ikke umulig. Det handler om å ikke svare kår han kontakter deg via diverse sosiale medier osv. Vær høflig når du møter han tilfeldig, men ikke oppsøk og ikke svar på kontakt fra hans side. Det er også i mitt tilfelle snakk om en person jeg må møte så og si på daglig basis, det er fortsatt mulig å bryte all kontakt som ikke er nødvendig. Handler om egen innstilling. Anonymkode: 6cafd...881
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #22 Skrevet 8. august 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke umulig. Det handler om å ikke svare kår han kontakter deg via diverse sosiale medier osv. Vær høflig når du møter han tilfeldig, men ikke oppsøk og ikke svar på kontakt fra hans side. Det er også i mitt tilfelle snakk om en person jeg må møte så og si på daglig basis, det er fortsatt mulig å bryte all kontakt som ikke er nødvendig. Handler om egen innstilling. Anonymkode: 6cafd...881 Ja, du har rett i det. Men helt ærlig har jeg prøvd alt jeg kan å være normal, har ikke vært pågående i det hele tatt. Men jeg kan selvsagt prøve å bli bedre. TS Anonymkode: d7e0c...cbe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå