Gå til innhold

Hvorfor gjør han dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært interessert i en mann i et par år. Da jeg fortalte hva jeg følte, gav han uttrykk for at han ikke var interessert. Dette har jeg respektert og ikke nevnt noe mer om det. Det gikk noen måneder og han begynte å unnskylde seg for å ikke være interessert. I fylla. Det har han nå gjort flere ganger, og jeg har både sagt (i fylla) og skrevet (edru) flere ganger at han må slutte. Han har også vært veldig opptatt av og lagt seg oppi det når jeg har vist interesse for andre. Jeg synes det er slitsomt, og det virker ikke som han forstår hvor vondt det gjør, da jeg fortsatt har følelser for han. Det har ødelagt flere kvelder for meg. Nå har jeg sagt fra enda en gang, men tviler på det blir siste gang...

Hva skal jeg gjøre? Har noen opplevd lignende?

Anonymkode: d7e0c...cbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal si neste gang han sier det: "Jeg er ikke interessert i deg mer, så det behøver du slett ikke si mer. Det er dessuten ikke bare unødvendig av deg å si det, men også lite hyggelig av deg å gjenta gang på gang. Jeg har hørt det nå".

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, exictence skrev:

Du skal si neste gang han sier det: "Jeg er ikke interessert i deg mer, så det behøver du slett ikke si mer. Det er dessuten ikke bare unødvendig av deg å si det, men også lite hyggelig av deg å gjenta gang på gang. Jeg har hørt det nå".

Det har jeg jo egentlig gjort flere ganger, uten at det virker som han skjønner at jeg ikke vil høre det... Men takk!

TS

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg jo egentlig gjort flere ganger, uten at det virker som han skjønner at jeg ikke vil høre det... Men takk!

TS

Si også tydelig at du ikke er interessert lenger. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, exictence skrev:

Si også tydelig at du ikke er interessert lenger. 

Ja, det er nok lurt. Selv om det er vanskelig å lyve, er det nok best.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du rett og slett må prøve å ignorere disse kommentarene. Dersom han sender slike meldinger bør du la være å svare. Dersom han sier det på en fest bør du heller vri temaet om til noe annet eller komme deg vekk fra situasjonen. 

Han vet at han har et overtak på deg, så på meg virker det som at han utnytter dette når det passer han. 

Anonymkode: 4b52c...0e0

• Liker 2
Skrevet

Si det som det er at det er slitsomt og sårende. Be han slutte med det. 

AnonymBruker
Skrevet

Slutt å tilbring tid med han.

Anonymkode: 1faf5...7d7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du rett og slett må prøve å ignorere disse kommentarene. Dersom han sender slike meldinger bør du la være å svare. Dersom han sier det på en fest bør du heller vri temaet om til noe annet eller komme deg vekk fra situasjonen. 

Han vet at han har et overtak på deg, så på meg virker det som at han utnytter dette når det passer han. 

Anonymkode: 4b52c...0e0

Skal prøve det. 

Ja, jeg tror kanskje han liker å ha det oveetaket...

TS

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, himmeloghav skrev:

Si det som det er at det er slitsomt og sårende. Be han slutte med det. 

Har gjort det. Men takk :)

TS

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så ofte vi ses egentlig. Men vi bor på et lite sted, og det vil da si at jeg omtrent må slutte helt å gå ut osv... Vil ikke at han skal "styre meg" slik.

TS

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

" lagt seg oppi det når jeg har vist interesse for andre."

¨Vil du virkelig tibringe tid med noen som ikke vil ha deg,men vil heller ikke andre skal deg?

• Liker 1
Skrevet

Siden han uansett ikke er interessert og "slaget er tapt" sånn sett, så ville jeg satt han på plass med å si at du heller ikke er interessert lenger. Da får han et fortjent stikk og du får forhåpentligvis slippe å høre det igjen, samt en liten selvtillitsboost.

AnonymBruker
Skrevet

Fortell han at all masingen om dette her har gjort at du har mistet interessen for han.

Anonymkode: 9d480...e01

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

" lagt seg oppi det når jeg har vist interesse for andre."

¨Vil du virkelig tibringe tid med noen som ikke vil ha deg,men vil heller ikke andre skal deg?

Helt sant!

TS

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Hecubaa skrev:

Siden han uansett ikke er interessert og "slaget er tapt" sånn sett, så ville jeg satt han på plass med å si at du heller ikke er interessert lenger. Da får han et fortjent stikk og du får forhåpentligvis slippe å høre det igjen, samt en liten selvtillitsboost.

Det hørtes lurt ut! 

TS

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortell han at all masingen om dette her har gjort at du har mistet interessen for han.

Anonymkode: 9d480...e01

Det skal jeg gjøre. Det er nok lurt å nevne masingen, ja.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Flere? Opplevd lignende?

AnonymBruker
Skrevet

Har omtrent akkurat samme problem. Utrolig slitsomt. Bryt kontakten, heng med andre og overse han ute. Det ser ut til å ha begynt å fungere i mitt tilfelle. Det er vondt og UTROLIG vanskelig å overse han ute når det bare er han jeg egentlig vil ende opp på vei hjem med, men vet jo at det ikke fører noe sted uansett, annet enn mer sårede følelser for meg.

Anonymkode: 6cafd...881

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har omtrent akkurat samme problem. Utrolig slitsomt. Bryt kontakten, heng med andre og overse han ute. Det ser ut til å ha begynt å fungere i mitt tilfelle. Det er vondt og UTROLIG vanskelig å overse han ute når det bare er han jeg egentlig vil ende opp på vei hjem med, men vet jo at det ikke fører noe sted uansett, annet enn mer sårede følelser for meg.

Anonymkode: 6cafd...881

Det blir ikke lett, men jeg skal prøve å overse han. Å bryte kontakten og unngå han helt er umulig, men jeg skal prøve å ikke oppsøke han i sosiale sammenhenger i hvert fall.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...