AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Jeg har en kropp og et sinn som til sammen har fått meg til å bukke under. Jeg er ufør og 41 år. Føler meg som 80 og har lite interesse for noenting. Det jeg er mest redd for er alle de fremtidige årene jeg må leve. Kanskje like mange som jeg allerede har levd. Det virker som om jeg er ferdigbehandlet i helsevesenet. Jeg har to diagnoser som jeg medisineres for og har fått beskjed om å gjøre det beste ut av situasjonen - og at mange lever godt med mine sykdommer. Men jeg har ikke det godt inni meg. Har materielt "alt" jeg ønsker meg, men jeg kan skrive under på at det er det indre som teller. Er det noen som kjenner seg igjen? Jeg vet jo at jeg ikke er alene om å ha det slik. Men er Du som meg så orker du ikke svare på noe som dette 😉 Anonymkode: 5d027...ac5 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Har du snakket med psykolog? Kanskje du har en depressiv lidelse Anonymkode: 6ea5b...5c9
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 TS her. ja det har jeg. Behandles for det, men det gir ikke så veldig mye bedring dessverre. Anonymkode: 5d027...ac5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: TS her. ja det har jeg. Behandles for det, men det gir ikke så veldig mye bedring dessverre. Anonymkode: 5d027...ac5 Det kan ta tid TS, har selv gått på medisiner i 5-6 år ca samtidig med samtalebehandling, men jeg er endelig kvitt depresjonen og har fått tilbake livslysten selv om livet fortsatt kan være vanskelig til tider. Så ikke avskriv muligheten til å bli bedre! Anonymkode: 145e3...a32
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå