Gå til innhold

Forgiftet? Kronisk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har blitt forgiftet av noe? Ikke mat.  kan diaré som har vart i flere uker være tegn på kronisk forgiftning? Jeg skjønner ikke det helt det jeg leser på nettet.. 

Og hvis noen er kronisk forgiftet er du veldig dårlig hele tiden eller kan det komme og gå. ? Sikkert dumt spørsmål men håper noen kan forklare :) 

Anonymkode: 7d556...b36

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er mer sannsynlig at du har en tarminfeksjon enn noe annet. Gå til legen. 

Anonymkode: 46b8c...0e0

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mer sannsynlig at du har en tarminfeksjon enn noe annet. Gå til legen. 

Anonymkode: 46b8c...0e0

Sikkert sant det. Men var ikke helt det jeg spørte om..

AnonymBruker
Skrevet

...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så et program om sånne som hadde overlevd mordforsøk en gang (eller to... Eller.. Ja anyways). Han som ble forgiftet ble først veldig dårlig, kastet opp og fikk diaré. Etterhvert mistet han også tenner og negler. Legene fant ikke noe før de testet grundig for giftstoffer. Det viste seg at kameraten hadde hatt arsenikk i kaffen hans hver dag i flere år.

Har forsåvidt vært uhyre dum og blandet to rengjøringsprodukter man ikke skal blande for så å puste inn dette ved uhell. Så jeg har vel teknisk sett vært forgiftet uten at det kom fra mat. Føltes som om lungene tok fyr, ble svimmel og slapp og holdt nesten på å kaste opp. Leste etterpå at dette kunne være dødelig (og derfor sier jeg ikke hva det var).

Hva er det du mistenker?

Uansett; Gå til legen du. Finner de ikke noe "vanlig", kan du foreslå at de skal se etter giftstoffer. Blir litt drøyt å starte med det. Lykke til :)

Anonymkode: 7fb9e...953

Skrevet
Den 8/7/2016 at 14.01, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som har blitt forgiftet av noe? Ikke mat.  kan diaré som har vart i flere uker være tegn på kronisk forgiftning? Jeg skjønner ikke det helt det jeg leser på nettet.. 

Og hvis noen er kronisk forgiftet er du veldig dårlig hele tiden eller kan det komme og gå. ? Sikkert dumt spørsmål men håper noen kan forklare :) 

Hvis du har kronisk forgiftning, så skylde dette at det du er forgiftet med er noe du utsettes for hele tiden, eller i hvert fall gjentatte ganger over perioder. Så det kan komme og gå, i forhold til hvor utsatt du er for stoffet du forgiftet av.

AnonymBruker
Skrevet
Den Sunday, August 07, 2016 at 14.01, AnonymBruker skrev:

Gå.til lege ogmforklar hva du mener eller tror du er utsatt for. 

Anonymkode: 29199...02d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...