Gå til innhold

Hvor møte aseksuell partner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker å finne en mann å dele livet med, men som aseksuell er ikke det så lett! Noen som vet noen gode plasser å lete? :) 

Anonymkode: c4f58...79d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Betyr det, at du ikke kommer til å ha sex i det hele tatt? Da er det nok bedre å finne seg en god venn istedet.

Anonymkode: 29a2e...937

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Betyr det, at du ikke kommer til å ha sex i det hele tatt? Da er det nok bedre å finne seg en god venn istedet.

Hvorfor skal jeg ikke forsøke å finne en å elske og tilbringe livet med bare fordi jeg ikke ønsker sex...? 

• Liker 36
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal jeg ikke forsøke å finne en å elske og tilbringe livet med bare fordi jeg ikke ønsker sex...? 

Hadde det vært greit for deg at dere har ett åpent forhold ?:)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd Acebook? 

Anonymkode: bac19...f7c

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd Acebook? 

Anonymkode: bac19...f7c

Så fint at det finnes en slik side for aseksuelle!

Anonymkode: ce093...99d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

OkCupid, app/nettside. Kryss av for aseksuell på din egen legning, og søk opp andre som er det. Appen er liten i norsk sammenheng, men pga mange ulike valg for kjønn/legning er det der du finner mange av queer-folka. 

Anonymkode: 5e5fa...308

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OkCupid, app/nettside. Kryss av for aseksuell på din egen legning, og søk opp andre som er det. Appen er liten i norsk sammenheng, men pga mange ulike valg for kjønn/legning er det der du finner mange av queer-folka. 

Har de kamphelikoptere der også?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for gode svar! :D

• Liker 3
Skrevet

Jeg er selv aseksuell. Du kan bruke vanlige dating apper, sider, osv. Bare vær klar og ærlig med de du skulle ønske å date slik at de ikke får falske forhåpninger. Er mange som ikke klarer å akseptere dette i et forhold men jeg lover deg at det er flere der ute som ser forbi dette. :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Rammfrø skrev:

Jeg er selv aseksuell. Du kan bruke vanlige dating apper, sider, osv. Bare vær klar og ærlig med de du skulle ønske å date slik at de ikke får falske forhåpninger. Er mange som ikke klarer å akseptere dette i et forhold men jeg lover deg at det er flere der ute som ser forbi dette. :)

virkelig? Har du møtt personer som vil være sammen med deg selv om du er aseksuell og de seksuelle(sier man det forresten?:fnise:) Blir det ikke mye press da? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes mange slike sider for aseksuelle. De fleste sidene jeg har sett er internasjonale. Det er klart at det er noen norske der, men om du er åpen for å bli kjent med noen fra et annet land er åpner det jo mulighetene dine. 

Jeg har kun streifet innom disse sidene for nysgjerrighetens skyld, så utover dette kan jeg ikke bidra med så mye mer. Håper du finner en likesinnet som du kunne tenke deg å involvere deg med. :)

Anonymkode: 21d4a...cdc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Finnes det aseksuelle menn egentlig?

Anonymkode: 4a193...945

AnonymBruker
Skrevet

Onanerer aseksuelle?

Anonymkode: 64403...dea

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

virkelig? Har du møtt personer som vil være sammen med deg selv om du er aseksuell og de seksuelle(sier man det forresten?:fnise:) Blir det ikke mye press da? 

Personlig er jeg usikker på om de jeg har vært med har vært ærlige om at det er greit. Jeg sier i alle fall ikke "de seksuelle".
Men kjenner flere som er i forhold hvor det går fint. Har blitt mye press med noen jeg har datet.

• Liker 1
Gjest Nordavind
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det aseksuelle menn egentlig?

Anonymkode: 4a193...945

Jada.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Aseksualitet: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Hypoactive_sexual_desire_disorder

Jeg tror alle aseksuelle kan oppleve seksuell tiltrekning hvis de får behandling for det.

Anonymkode: 976ea...cb8

Dette må være det mest baklengse jeg har lest på lenge. Dette er basert på noe amerikansk skrevet på 70-tallet hvor folk hadde helt forskjellige holdninger. Du bør lese det som står om kritikken de har fått.

• Liker 6
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei de som ikke KAN reprodusere seg er selvsagt ikke farlige da de ikke påvirker evolusjonen. Men å videreføre dårlige gener som aseksualitet er farlig.

Anonymkode: a5660...461

Kunne du være så grei å utdype dette litt? :)

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg er nærmest hyperseksuell, men blir slett ikke automatisk seksuelt opphisset av å kysse. 

Kyss noen du ikke er seksuelt tiltrukket av, så skal du se hva vi mener.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...