Gå til innhold

Slim, sluttet på ppiller, hjelp?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg sluttet på Yasmin p-piller for tre uker siden. Nå var jeg nettopp på do og da jeg tørket meg fikk jeg en goood del hvitt/lysebrunt slim på papiret. Er dette eggløsning? Jeg har ikke hatt vanlig mens på nesten ti år, så dette husker jeg ikke hvordan er. Har litt vondt nederst i magen også. 

Anonymkode: 1eeee...2d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

?

Gjest Valmuen
Skrevet

EL-slim er som regel blankt og seigt, som eggehvite, men kan jo godt være det er EL hos deg da, og noen får en liten blødning under EL, men du må nesten bare vente og se :)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Valmuen skrev:

EL-slim er som regel blankt og seigt, som eggehvite, men kan jo godt være det er EL hos deg da, og noen får en liten blødning under EL, men du må nesten bare vente og se :)

Interessant, det visste jeg ikke. Kanskje det forklarer hvorfor jeg har blodig slim i en uke, så kommer mensen. Vet aldrihelt hva som er hva, og har ikke brukt piller på flere år.

Anonymkode: a4529...a75

Skrevet

Tror det er eggløsningsslim. Fikk meg et sjokk når jeg sluttet på piller selv. Det kom alltid uka etter mensen, så regner med det var det :P 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det samme etter p-pilleslutt. Masse, masse slim. Ekkelt, men gikk over. Neste mens var ikke sånn.

Anonymkode: 75612...653

AnonymBruker
Skrevet

Om dette ikke er eggløsning, hva kan det være da? :vetikke:  Jeg har ikke hatt sex, så det kan ikke være noe graviditet.

AnonymBruker
Skrevet

Bump

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...