Gå til innhold

Ønsker en mini


Frostrose

Anbefalte innlegg

Heisann,

Da var den ENDELIG min tur til å begynne å prøve. Jeg har egentlig vært klar for barn i et par år, men mannen har hold igjen. I år har vi giftet og og kjøpt hus med mange soverom, og planen var å starte å prøve januar 2017. Men så begynte mannen å holde på magen min hver gang han så en baby, og smile lurt hver gang han så småbarn gjøre noe søtt, så da spurte jeg om vi kanskje skulle prøve nå. Og det ville han! Jeg er fortsatt litt i sjokk. 

Jeg tok av siste p-plaster 23 juli. Jeg aner ikke hvordan syklusen er da jeg har brukt hormonprevansjon siden jeg var 15 (13 år) pga. menssmerter. Jeg har derfor regnet med gjennomsnittlige 28 dagers syklus når jeg har regnet ut EL og IKM denne mnd. 

Denne mnd har vi et halvveis forsøk. Feriegjester gjør at det ikke er så lett å hoppe i høyet annenhver dag. :P Vi må snike oss til det når de er ute et ærend. 

August: PP1, EL 09.08, IKM 23.08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

EL ca i dag. Spennende! Vi har fått lagt inn litt aksjer, så jeg har et lite håp (selv om det er ørlite) om at dette kan klaffe. 

 

Jeg går og tenker på babyer og prøving hele tiden. Klarer ikke å konsentrere meg om så mye annet. Det skal nesten bli godt å komme tilbake på jobb neste uke slik at jeg får annet å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper prøvingen raskt gir resultater. Det blir spennende å følge med! 

Endret av multivitamin
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, multivitamin skrev:

Hei! Gratulerer med både giftemål og hus. Må si mannen din virker veldig søt. Holder på magen din hver gang han så en baby :hjerte: Jeg håper prøvingen raskt gir resultater. Det blir spennende å følge med! 

Takk! Mannen er veldig søt, ja, ❤ men det var nok ikke bevisst. I dag "mistet" jeg ham på et kjøpesenter og fant ham igjen i en babybutikk. 😂 Han gikk og leste på alt og lurte på hva vi trengte. 

Jeg fikk el-slim i dag, så jeg tror jeg var bommet litt på datoene. Får bare fortsette å ha sex noen dager til for sikkerhets skyld. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste 2-3dagene har jeg hatt vondt/murringer nederst i magen (minner om menssmerter), hatt kvalmebølger, blødd i tannkjøttet når jeg pusser tenner og fått kviser på haken. Vet det er dumt å få forhåpninger, men jeg klarer ikke å la være...

Egentlig er det for tidelig for symptomer, så jeg prøver å skyve det fra meg. Heldigvis har jeg noen billigtester fra ebay liggende , så jeg kan teste om et par dager uten at det blir sløsing. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen var negativ, så jeg får teste på nytt om en liten uke. Føler det er en evighet siden jeg hadde mensen, og kan ikke helt forstå at det er over en uke igjen! Før jeg begynte å prøve følte jeg at jeg hadde mensen halve mnd. :P Blir helt kokko av dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ test 10 dpo. Nå er jeg tom for billigtester,  så nå skal jeg prøve å vente til et par dager etter ikm før jeg evt. tester igjen. 45 tester er på vei i posten, så neste PP kommer jeg nok til å teste annenhver dag mellom eggløsning og ikm 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg så kvalm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Glad jeg ikke er på jobb, for jeg vet ikke helt om jeg hadde klart å skjule det. Aner ikke om det bare er pms, men mannen er overbevist om at dette er et godt tegn. Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg skal holde dere oppdatert! Spennende dager dette her!

 

Har sååå lyst til å ta en test i morgen! Men hvis den er negativ kommer jeg ikke til å tro det :P Jeg har IKM på tirsdag dersom syklusen er 28 dager, men det vet jeg jo egentlig ikke helt sikkert ettersom jeg har gått på hormonprevensjon så lenge. Den eneste testen jeg har igjen er CB digital, og den er 98%sikker dagen før IKM. Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit  hvor vanskelig det er å vente, men nå skal det være sagt at den eneste måneden jeg klarte å vente til IKM med test var også den måneden det klaffa :P så jeg har jo litt troen på å vente (selv om jeg vet at det egentlig ikke har noe å si). 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarte å la være å teste, men angret så snart jeg var ferdig å tisse. :P Dersom billigtestene kommer i dag blir det testing i kveld. Snakk om å være utålmodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag, men ingen tegn til mensen, så da har jeg nok bommet på sykluslengde (og dermed el). Vi starter på pp2 med godt mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda ikke fått mensen... Og jeg som vil starte på ny pp NÅ! Det verste er at jeg får et lite håp om en liten spire. Kanskje har jeg bommet på el 1 uke, og at det derfor var for tidlig å teste? Uff, alt man får seg til å tenke når man har så lyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Lykke til :hjerte: Spennende å følge dagbøker til folk i samme situasjon som meg. Er pp1 nå, EL i helga. Skjønner godt testeønsket ditt, har lyst å teste nå alt selv om jeg vet det er ALT for tidlig :fnise:

Er det første TR sia du slutta på prevensjon eller andre? Har samme situasjon der også som deg, prevensjon sia jeg var 15ish til  26 juli i år. Med en TR periode siden det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykkeønskninger, Meley!
Jeg har hatt to TR (1 bortfallsblødning+ 1 vanlig) siden siste dag med prevensjon. EL neste uke. Deretter er jeg åpen for å teste hver dag om det er det jeg føler for. Jeg har kjøpt 30 tester for 40 kr på ebay, så jeg er klar.  :P 

Endret av Frostrose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...