Gå til innhold

Problemer i underlivet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! For to dager siden hadde jeg sex. Etter akten så hadde kjønnleppene mine tredobla størrelse, det svei skikkelig, klarte ikke å sitte, måtte ligge hele tida. Nå to dager seinere klør det skikkelig, lukter vondt (men ikke råtten fisk), hevelsen er borte, men har mye utflod og den har rar og har unaturlig farge gul/grønn/rødaktig. Hadde sex med kjæresten min, hatt fast sexpartner siden november, aldri opplevd noe lignende. Noen som veit hva dette kan være? Må jeg dra til legen for å finne ut hva det er? Hjelp! Kan ikke ha det sånn her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke peiling på hva dette kan være.

Men jeg ville kontaktet lege, det høres jo ut som en kjønnssykdom. Og det er det bedre å få bekreftet eller avkreftet så fort som mulig. Og om det ikke er så alvorlig så er det noe som ikke er som det skal være og greit å få vite hva det er. Kan du ha prøvd noe nytt (glidemiddel, sexleketøy eller kondom) som kan ha gitt deg en skikkelig allergisk reaksjon?

God bedring ❤

AnonymBruker
Skrevet

Dette må du til lege for å få sjekket ut TS

Anonymkode: 8cb2a...b42

AnonymBruker
Skrevet

Det ene høres ut som herpes, utfloden høres ut som en bakteriell kjønnssykdom. Lege kan svare på dette, helst en som jobber med slike ting, som hudlege eller Olafiaklinikken eller helsestasjon for ungsom.

Anonymkode: 34d16...01b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...