Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge før fødsel er det vanlig/passelig å arrangere babyshower?

Anonymkode: e51ad...99b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er vanlig, men jeg og kollegaene mine arrangerte babyshower for en kollega da hun var i syvende måned. Tror kanskje mange tar det en måned eller to tidligere enn vi gjorde da. I dette tilfellet var det snakk om at hun ikke hadde noen venner i byen utenom oss (nyinnflyttet). 

Skrevet

Synes at 3-4 uker før fødsel er bra☺ da har de kjøpt inn de meste og man kan spørre hva de mangler😁

Skrevet

Vær sikker på at hun ønsker å ha det før det settes i gang 😉 jeg har gitt mannen min streng beskjed om at jeg ikke vil ha. Vil hun ha så er det vel vanlig med en måned s tid før termin 😊 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville hatt det rundt 6 uker før. Selv fødte jeg tre uker for tidlig og en dag før den planlagte babyshoweren! 

Anonymkode: b6963...b3f

• Liker 1
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville hatt det rundt 6 uker før. Selv fødte jeg tre uker for tidlig og en dag før den planlagte babyshoweren! 

Anonymkode: b6963...b3f

Enig med denne. Kjenner folk som har født før eller natten etter babyshoweren. 

Har fire uker igjen til termin, og formen er ikke akkurat på topp heller, så skulle det vært noen shower hadde jeg foretrukket at den allerede hadde funnet sted.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke mindre enn 2 mnd før fødsel hvertfall! Jeg ble helt utslitt etter min babyshower. Var sliten og i dårlg form fra før, hadde vert på jobb. Hadde mest lyst til og gråte etter på selv om jeg satte stor pris på det! 

Anonymkode: 1625b...f0e

Skrevet

Jeg ville tatt det tidlig! Kommer til å arrangere det i ca i 7 mnd til bestevenninnen min. Jeg var så syk  den siste mnd at jeg avlyste hele greien. Orket ikke tanken på noe. Den datoen som opprinnelig var planlagt var to uker før termin men den ble flyttet frem. Da den datoen kom var barnet 1 mnd gammel. Jeg fødte den datoen de flyttet det til. Vannet gikk en time før babyshoweren egentlig skulle vært. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig at den gravide vet om babyshower, eller skal det være en overraskelse? Hvis det ikke må være overraskelse kan jo den gravide selv komme med innspil til om det er for nærme fødsel.

Anonymkode: e51ad...99b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...