Gå til innhold

Svar på klamydiatest

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet om man blir ringt opp av legen uansett om svar er positivt eller negativt? Tok en klamydiatest og urininfeksjon test for sikkert godt over 2-3 uker siden men har ikke hørt noe om de, tør ikke ha sex uten kondom heller. Begynner å lure om de har glømt det..?

Anonymkode: b76d2...a5f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Du får beskjed via. telefon hvis den er positiv, men negativ test kommer via post. Er dere klar over hvor mange i Norge som daglig testes for kjønnssykdommer, spesielt Klamydia? Tro meg, hvis noen skulle ringe ut alle svarene hadde det vært mer enn en full dags jobb.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Ole Brumm skrev:

Jeg fikk beskjed om at jeg ikke fikk beskjed om den var negativ. 
men jeg ringte inn for å få en bekreftelse. For hvem vet om de har glemt å varsle, brev sendt feil etc. 
Jeg tok en test fordi jeg skulle sjekke noe annet. Så hvorfor ikke liksom. Men fikk beskjed om at du får ikke svar om den er negativ.

Så bare ring å spør. Jeg synes det er på trynet at de ikke gir beskjed. Samme om den er negativ eller positiv. 

Takk for svar. Da ringer jeg i morgen. :) 

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, Ziljenh skrev:

Du får beskjed via. telefon hvis den er positiv, men negativ test kommer via post. Er dere klar over hvor mange i Norge som daglig testes for kjønnssykdommer, spesielt Klamydia? Tro meg, hvis noen skulle ringe ut alle svarene hadde det vært mer enn en full dags jobb.

Trenger ikke bli ringt opp, men jeg har ikke fått noe som helst bekreftelse. Men jeg ringer dem i morgen. Takk for svar :)

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Ziljenh skrev (På 6.8.2016 den 22.54):

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...