Gjest Sofiapia Skrevet 6. august 2016 #1 Skrevet 6. august 2016 Om jeg tok utsettelsepiller av mensen 6 juli da jeg egentlig skulle ha mensen, og tok de til 12 juli slik jeg fikk mensen 13 juli. får jeg da mensen 6 august eller 13 august? setter stor pris på svar!
Whoops Skrevet 6. august 2016 #2 Skrevet 6. august 2016 I teorien skal syklusen justere seg slik at du får neste den 13. august. Altså at hele syklusen forskyver seg. Men i praksis er min erfaring at den hopper og danser litt de neste månedene etter å ha utsatt. Av og til hopper den over en mens eller den blir kortere eller lengre. I tillegg blir jeg kontant premenstruell i perioder Når det er sagt kan jeg ikke akkurat stille klokka etter min syklus. Tror bare du får vente og se hvordan kroppen din reagerer om du ikke har gjort dette før. (Teorien står også på pakningsvedlegget tror jeg).
Whoops Skrevet 6. august 2016 #3 Skrevet 6. august 2016 Eh.. forresten.. "utsettelsespiller" er hva? Primolut? Eller p-piller? Mitt svar gjelder Primolut.
Gjest Sofiapia Skrevet 6. august 2016 #4 Skrevet 6. august 2016 10 minutter siden, Whoops skrev: Eh.. forresten.. "utsettelsespiller" er hva? Primolut? Eller p-piller? Mitt svar gjelder Primolut. husker ikke hva de het, er iallefall ikke p-piller
Whoops Skrevet 6. august 2016 #5 Skrevet 6. august 2016 Da er det sikkert Primolutt, men da kommer ikke mensen før etter 3-5 dager etter at man tar den siste (både i teori og praksis, som regel). Min erfaring er i alle fall at kroppen ikke blir særlig forutsigbar etter en slik utsettelse.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #6 Skrevet 7. august 2016 19 timer siden, Sofiapia skrev: Om jeg tok utsettelsepiller av mensen 6 juli da jeg egentlig skulle ha mensen, og tok de til 12 juli slik jeg fikk mensen 13 juli. får jeg da mensen 6 august eller 13 august? setter stor pris på svar! Det kan ingen svare deg på fordi kroppen din og hormonene dine styrer dette helt selv nå i kombinasjon med overstyring av dine hormoner med innholdet i Primolut N. Du må se på hvor mange dager din syklus pleier å være. Anonymkode: b6eac...2d9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå