Gå til innhold

Hvor reiser du i høst?


Gjest Mibella

Anbefalte innlegg

Skal til Malta i november for min 'graduering' som ferdig master student på Universitetet der 😄 Gleder meg etter å ha skrevet masteroppgave i regnfulle vestlandet hele sommer.. Kan anbefale landet for de som kunne tenkt seg sol og varme 😉

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 8/24/2016 at 22.42, missdior skrev:

reiser en uke etter du kommer hjem :nigo:

Da så! Hehe.. Dere får ha god tur, jeg gleder meg kjempemasse allerede :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til Kreta, drar i morgen! :hoppe:

Det er ikke det mest spennende reisemålet, men jeg reiser med to småbarn og vi ønsker oss bare litt sol, varme og bad før høsten setter inn for alvor. Og det tror jeg vi får i massevis, skal visst være 28 grader og sol hele den kommende uka!

Anonymkode: b08eb...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser til London om 13 dager :hoppendeglad: 

Har vært der mange ganger, men for første gang så reiser jeg med ei som har vært der før. Så da trenger vi ikke den seegthseing-runden. Gleder meg til å bare nyte London denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å dra en tur til Barcelona/ eller Amsterdam, men med tanke på økonomien min, og at jeg vurderer å flytte i ny leilighet, så er det egentlig for dyrt å reise på ferie flere ganger i året. Jeg vurderer å bli hjemme og heller dra en gang i året på ferie istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barcelona i september, Amsterdam i oktober og Lisboa i november :)

Anonymkode: 7e960...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 29.8.2016 at 3.04, Sapree skrev:

Skal til Malta i november for min 'graduering' som ferdig master student på Universitetet der 😄 Gleder meg etter å ha skrevet masteroppgave i regnfulle vestlandet hele sommer.. Kan anbefale landet for de som kunne tenkt seg sol og varme 😉

 

Malta er et interessant land. Litt unikt reisemål. Spennende :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Liten tur til Gdansk med familien (vi har bestilt hotell ved havet, for å slappe mest mulig av), og venninnetur til Dublin. Begge i oktober (strategiskt mtp eksamensperiode i november), gleder meg som bare det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg trodde først at dette var en tulletråd :rodme:

Ante ikke at så mange her på KG har så mye penger og fritid :overrasket: "bare liiitt misunnelig" :grine: 

Men jeg skal vel ikke klage, det er nok snakk om prioriteringer. Go tur jenter :kosteskaft:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 9/22/2016 den 21.36, earlgrey skrev:

København i november og Marokko i desember :D

Marokko er fantastisk :rodmer: Hvor skal du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt månedskort med bussen inn til Oslo som erstatning for det månedskortet med NSB som jeg ikke får brukt siden det ikke går et j**la tog og ingen vet hvor lenge de tenker streike.

Der forsvant de pengene jeg egentlig skulle reist på helgetur sammen med nær slekt for :sukk:

 

Anonymkode: 47f7f...a66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...