AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #1 Skrevet 6. august 2016 http://www.breitbart.com/london/2016/08/05/professor-arabs-migrate-women/ A Syrian professor has asserted that Arab migrants see “slut” German women as fair game for assault and warned that the country is set to see “big social conflicts” as a result of Angela Merkel and EU open border policies. The professor, who now lives in Germany, said that Arab men come expecting “great apartments, blonde women and the welfare state” Anonymkode: 097ed...aea 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #2 Skrevet 6. august 2016 Man har ikke trengt å være så veldig oppegående for å se dette, men fint at det kommer fra en syrisk professor. Ikke at dette gjelder absolutt alle, men prosentandelen er nok så høy at det i fremtiden vil bli et problem. Anonymkode: 45216...24d 7
Stum481 Skrevet 6. august 2016 #3 Skrevet 6. august 2016 (endret) feil tråd Endret 6. august 2016 av Stum481
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #4 Skrevet 6. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Man har ikke trengt å være så veldig oppegående for å se dette, men fint at det kommer fra en syrisk professor. Ikke at dette gjelder absolutt alle, men prosentandelen er nok så høy at det i fremtiden vil bli et problem. Anonymkode: 45216...24d Med tanke på ekstremt store og planlagte masseovergrep som allerede er utført i Tyskland er det allerede et stort problem. Anonymkode: 4d78b...053 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 6. august 2016 #5 Skrevet 6. august 2016 Merkel må gå, hun skader Tyskland/EU, med den politiken hun fører, og mange må følge etter, vi trenger et helt nytt politisk system.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #6 Skrevet 6. august 2016 Herregud for et temperament og for et regime. Anonymkode: 65fbf...0da
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #7 Skrevet 6. august 2016 I den artikkelen din så står det på et tidspunkt at en fyr som tidligere hadde tatt selfie med Merkel nå "klagde" fordi han sa at han kunne ønsket seg en jobb, en stabil inntekt og et sted å bo. Jeg skjønner ikke hvorfor det er så gæærnt? De ALLER ALLER FLESTE MENNESKER, uansett hvor vi kommer fra, ønsker da å kunne tjene til livets opphold selv? De aller, aller fleste ønsker kun å leve i fred og fordragelighet og ha mulighet til å ta vare på seg selv og sine egne barn. Det må da vel være flott at folk IKKE ønsker å snylte?? Anonymkode: 060a7...d22 4
ElinX0Xpoliti Skrevet 6. august 2016 #8 Skrevet 6. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: I den artikkelen din så står det på et tidspunkt at en fyr som tidligere hadde tatt selfie med Merkel nå "klagde" fordi han sa at han kunne ønsket seg en jobb, en stabil inntekt og et sted å bo. Jeg skjønner ikke hvorfor det er så gæærnt? De ALLER ALLER FLESTE MENNESKER, uansett hvor vi kommer fra, ønsker da å kunne tjene til livets opphold selv? De aller, aller fleste ønsker kun å leve i fred og fordragelighet og ha mulighet til å ta vare på seg selv og sine egne barn. Det må da vel være flott at folk IKKE ønsker å snylte?? Anonymkode: 060a7...d22 Helt til at dette går utover deg personlig. Har du vært foreldre møte der du var i etnisk mindre tall i forhold til våre nye landsmenn. Det er mange som opplevd det, og det er ikke fantastiske historier om kulturelle bånd som blir skapt. Har du vært et etnisk mindre tall i et nabolag? Om du måte flytte fra Norge, New Zealand eller Saudi Arabia? Hver flykting og immigrant kommer til å koste Norge 4,7 millioner kr fra ME og 5,3 millioner kr fra Afrika i en 25 års periode fra. 10 000 flytinger per år (31 145 i 2015) som regime vårt har valgt å innføre, så minimum 47 milliarder for 10 000 flyktinger i 25 års periode. Tar vi med 230 000 som kommer fra ME og Afrika så vil dette koster dette norske samfunnet 1 081 milliarder i 25 år. Dette er selvsagt en uholdbar posisjon som vil enten vil knuse velferd systemet og hver mann og kvinne for seg selv eller massiv deportasjon av immigranter. En Syria fylking koster 7 millioner i 25 års periode om noen lurte på dette. 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #9 Skrevet 6. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: I den artikkelen din så står det på et tidspunkt at en fyr som tidligere hadde tatt selfie med Merkel nå "klagde" fordi han sa at han kunne ønsket seg en jobb, en stabil inntekt og et sted å bo. Jeg skjønner ikke hvorfor det er så gæærnt? De ALLER ALLER FLESTE MENNESKER, uansett hvor vi kommer fra, ønsker da å kunne tjene til livets opphold selv? De aller, aller fleste ønsker kun å leve i fred og fordragelighet og ha mulighet til å ta vare på seg selv og sine egne barn. Det må da vel være flott at folk IKKE ønsker å snylte?? Anonymkode: 060a7...d22 Det er mange som ikke ønsker å tjene til livets opphold selv. Det er bare se på sysselsettingen er hjemme. Og det er helt klart avgjørende hvor man kommer fra. Blant annet muslimske kvinner som ikke tar seg arbeid fordi de er hjemme og passer barn, og ikke skal omgås menn. Det er da en helt annen holdning enn norske kvinner har. Hvis man tror alle i hele verden har akkurat like holdninger, så er man virkelig på bærtur. Mange av "flyktningene" er ikke engang vandt med en velfungerende stat. Det gjelder ikke alle, mne det gjelder så mange at det er et problem for en bærekraftig samfunnsstruktur. Hvis 20% ønsker å snylte, så utgjør det en stor andel når antallet "flyktninger" er stort. Anonymkode: 45216...24d 3
Gjest Nori Skrevet 7. august 2016 #11 Skrevet 7. august 2016 Tråden er ryddet for hets og hatefullt innhold. Nori, mod
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #12 Skrevet 7. august 2016 Det er ikke hets og hatefullt innhold å påpeke at muslimene har drept massevis av jøder gjennom historien. At jødehatet står sterkt i dag, at over 15000 jøder har Flyktet fra Frankrike. At synagoger nrennes ned og skytes på, at jøder drepes også i dag. Det er sannheten. At slike ting modereres bort er ganske skremmende. Så da påpeker jeg det på nytt. Anonymkode: 583b5...44a 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #13 Skrevet 7. august 2016 Om innlegget mitt over slettes, så skal jeg lage en tråd om det, med referanser. Sannheten skal frem, ellers kan vi ikke få en saklig diskusjon. Fakta er fakta og det er ganske enkelt å finne disse historiske hendelsene der jødene ble forfulgt, undertrykket og drept. Også den arabiske adelen ble drept av styrkene til Muhammed. Anonymkode: 583b5...44a 1
Mari Y Skrevet 7. august 2016 #14 Skrevet 7. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke hets og hatefullt innhold å påpeke at muslimene har drept massevis av jøder gjennom historien. At jødehatet står sterkt i dag, at over 15000 jøder har Flyktet fra Frankrike. At synagoger nrennes ned og skytes på, at jøder drepes også i dag. Det er sannheten. At slike ting modereres bort er ganske skremmende. Så da påpeker jeg det på nytt. Anonymkode: 583b5...44a Nå er jeg ingen Islam- tilhenger, men jeg er ganske sikker på at det er helt andre årsaker til at mod fjerner innlegg. Det er flere innlegg på dette forumet, de fleste KAN faktisk argumentere uten å hetse noen, og det blir i tillegg stående. Sitter man og hetser over nett, for man ta konsekvensene av det, og regner med at de fleste er voksne nok til å forstå hva de driver med!
Gjest Nori Skrevet 7. august 2016 #15 Skrevet 7. august 2016 Tråden er ryddet for kommentarer på moderering og svar til dette. Slike ting skal tas på ris og ros eller på PM til meg. Nori, mod
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #16 Skrevet 7. august 2016 4 minutter siden, Mari Y skrev: Nå er jeg ingen Islam- tilhenger, men jeg er ganske sikker på at det er helt andre årsaker til at mod fjerner innlegg. Det er flere innlegg på dette forumet, de fleste KAN faktisk argumentere uten å hetse noen, og det blir i tillegg stående. Sitter man og hetser over nett, for man ta konsekvensene av det, og regner med at de fleste er voksne nok til å forstå hva de driver med! Jeg tror du mistet poenger. Det er ikke hets det jeg skrev. Det er historiske fakta, og jeg påpeker at om vi ikke passer på, så kan minoriteter som jødene blir forfulgt og drept på ny. Ja egentlig alle "vantro". Hva har det med hets å gjøre? Det kalles diskusjon, med fakta. Anonymkode: 583b5...44a 2
Mari Y Skrevet 7. august 2016 #17 Skrevet 7. august 2016 21 timer siden, Loki Laufeyson skrev: Merkel må gå, hun skader Tyskland/EU, med den politiken hun fører, og mange må følge etter, vi trenger et helt nytt politisk system. Ja, Merkel bør gå. Det er jo ikke helt uten grunn til at det er større oppslutning mot høyrevridde partier. Det er jo nærmest borgerkrig på noen av disse mottakene, fordi de tar inn enorme mengder, samt har man sett trenden i sex-trakkassering. Det er direkte uansvarlig å ta inn for mange asylsøkere og immigranter. I Tyskland har det kokt over så voldsomt at man har sett angrep på asylmottak. Det er skremmende hva som kan skje, dersom dette fortsetter.
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. august 2016 #18 Skrevet 7. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du mistet poenger. Det er ikke hets det jeg skrev. Det er historiske fakta, og jeg påpeker at om vi ikke passer på, så kan minoriteter som jødene blir forfulgt og drept på ny. Ja egentlig alle "vantro". Hva har det med hets å gjøre? Det kalles diskusjon, med fakta. Anonymkode: 583b5...44a Det har absolutt ingenting med hets å gjøre, det er viktig at alle får med seg sannheten.
QuestionEverything Skrevet 7. august 2016 #19 Skrevet 7. august 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: De aller, aller fleste ønsker kun å leve i fred og fordragelighet og ha mulighet til å ta vare på seg selv og sine egne barn. Det samme gjaldt tyskerne på 1930-tallet, eller? Det gjorde ikke mye for å stoppe naziene fra å gjøre hva de gjorde.
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. august 2016 #20 Skrevet 7. august 2016 1 minutt siden, QuestionEverything skrev: Det samme gjaldt tyskerne på 1930-tallet, eller? Det gjorde ikke mye for å stoppe naziene fra å gjøre hva de gjorde. Ja, og skjer det ikke noe snart er jeg redd historien vil gjenta seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå