AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #1 Skrevet 6. august 2016 Er i midten av 20-årene, og siden jeg fikk mens som 13-åring har jeg aldri slitt med PMS-plager. Jeg har litt vondt nederst i magen dagen før/samme dag som mens kommer, noe som varer max en halv dag og sjelden behøves smertestillende, men bortsett i fra det har jeg aldri plager. Har flere venninner som klager på ømme bryster, kviser, dårlig mage, grusomt humør og at de legger på seg flere kg, som da selvfølgelig forsvinner etter at mensen er over. Synes det høres fryktelig kjedelig ut, og tenker at jeg må være heldig. Tror jeg knapt har venninner uten plager. Flere her som knapt har plager? Føler meg nesten unormal. Jeg for min del, er like strålende blid under mens som da jeg ikke har det. Anonymkode: bc591...eec 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #2 Skrevet 6. august 2016 Jeg er en av de som har hatt svært få PMS-plager. Det er mange av oss og det er mange av dem som har PMS-plager i forskjellige former og styrker. Kun en liten andel av kvinner har svært sterke PMS-plager, har jeg lest. Anonymkode: 4581e...11a 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #3 Skrevet 6. august 2016 Det er mange som ikke har plager, men de uten plager har jo heller ikke et behov for å uttrykke det. Selv er jeg lite plaget, men i perioder kan jeg få litt humørsvingninger og kramper. Dette er uansett ikke noe som påvirker meg i særlig stor grad, og jeg ville ikke ha svart ja på spørsmål om jeg har plager i forbindelse med menstruasjon. Anonymkode: 710cc...449 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #4 Skrevet 6. august 2016 Er nok mange som ikke har plager. Jeg har ikke det. Litt vondt i magen av og til bare. Når jeg leser her om de som har store plager høres det veldig vondt ut, og noen ganger klapper jeg meg litt på magen og sier "takk for at du er så snill med meg lille livmor" Anonymkode: 73691...822 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #5 Skrevet 6. august 2016 Her er en fin artikkel om PMS http://www.klikk.no/helse/doktoronline/psykiskhelse/pms-premenstruelt-syndrom-1432247.ece Anonymkode: 4581e...11a
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #7 Skrevet 6. august 2016 Hadde det ikke før, men har plutselig fått nå i år, så pass deg Anonymkode: f29a8...bdc 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #8 Skrevet 6. august 2016 Aldri slitt med det jeg heller. Får litt løs mage de første dagene av mens, men har ikke vondt noen gang. Anonymkode: fae4e...3b2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #9 Skrevet 6. august 2016 Det varierer, men stort sett har jeg en dag eller to intense smerter, såpass store at jeg nesten besvimer av dem. Er jeg kjapp nok med smertestillende klarer jeg å unngå de verste smertene. Merker ingenting på humøret da. Anonymkode: 8f80f...65d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå