Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag var jeg ute på fisketur med en kompis. Vi grillet , koste oss, spiste et par kilo biff så skjøt vi med luftgevær i skauen. 

Han ble med meg hjem og jeg hoppet så rett i dusjen. Når jeg kom ut igjen så ser jeg at han døtter i seg masse godteri, kjeften hans så sånn her ut : 

hqdefault.jpg

Jeg har to regler i mitt hus og det er : 1) Null sko inne 2) Null snoking i skap.

Han hadde altså brutt regel nummer to å lett gjennom alle skapene mine etter godteri, og til slutt fant han det. 

Hva slags sanksjoner tenker dere er passende for en tjuvradd som stjeler godisen min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Punkter ham! :ler:

• Liker 6
Skrevet (endret)

Hopp på ham til han spytter ut alt godtesnopet! 

Edit; Kom på at det het godtesnop, ikke snopegodt...

Endret av accountdeleted
  • Liker 6
Skrevet

:fnise: Ler godt av det bilde ,ser han for meg.

• Liker 3
Skrevet

Er det Ronja som har vært på ferde igjen? :ph34r:

• Liker 9
Skrevet
5 minutter siden, lovedrug skrev:

:fnise: Ler godt av det bilde ,ser han for meg.

Dette er ikke noe å le av. Han stjal fra meg, tyveri er ikke humor

Skrevet
Et øyeblikk siden, WubWub skrev:

Dette er ikke noe å le av. Han stjal fra meg, tyveri er ikke humor

Ler av fisken uansett:fnise:

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, lovedrug skrev:

Ler av fisken uansett:fnise:

Er du klar over hvor mye han stjal eller? Mens jeg hadde dusjet så hadde han spist opp en hel pose med bamsemums og en pose med potetgull ost+løk. 

AnonymBruker
Skrevet

Ta det opp med han og fortell han at det ikke er greit. Eventuelt krev at han erstatter varene om du synes han bør det.

Anonymkode: 0d861...3a0

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta det opp med han og fortell han at det ikke er greit. Eventuelt krev at han erstatter varene om du synes han bør det.

Jeg syntes det er mer enn rett og rimelig når han spiser opp bamsemumsen min uten tillatelse

AnonymBruker
Skrevet

Ta bilde av de tomme posene, viktig å forevige sporene. Skriv kronikk i si;D (den slusa er åpen for alt av tema) og skriv om "hverdagstyveriene vi alle feier til side", husk bilder av poselevningene og navn (gjerne et bilde av han også) på gjerningsmann. 

Anonymkode: f7a94...3ce

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg syntes det er mer enn rett og rimelig når han spiser opp bamsemumsen min uten tillatelse

Send regning, og kjør videre med purringer og inkasso! Godtesnopstjeling er rene hvitsnippkriminaliteten.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, accountdeleted skrev:

Send regning, og kjør videre med purringer og inkasso! Godtesnopstjeling er rene hvitsnippkriminaliteten.

Altså, jeg er uføretrygdet. En potetgull pose koster 40 kr og bamsemums koster 40 kr. Jeg har spart dette snopet til den vakre dagen jeg får ei kvinne på besøk så jeg kan varte hu opp i håp om å få meg noe i retur. 

Så kommer han å spiser opp 80kr av meg og han er ikke engang ei kvinne. For mitt budsjett så kommer jeg til å slite med dette fremover. Hva skal jeg nå gjøre om jeg får ei kvinne på besøk om jeg ikke har snop å varte opp med? 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, WubWub skrev:

Krev an unnskyldning og at han erstatter varene da.

Skrevet
11 minutter siden, WubWub skrev:

Altså, jeg er uføretrygdet. En potetgull pose koster 40 kr og bamsemums koster 40 kr. Jeg har spart dette snopet til den vakre dagen jeg får ei kvinne på besøk så jeg kan varte hu opp i håp om å få meg noe i retur. 

Ehm... vin funker bedre.

Sitat

Så kommer han å spiser opp 80kr av meg og han er ikke engang ei kvinne. For mitt budsjett så kommer jeg til å slite med dette fremover. Hva skal jeg nå gjøre om jeg får ei kvinne på besøk om jeg ikke har snop å varte opp med? 

Hva skjedde med millionene du har på bok??

AnonymBruker
Skrevet

jo men....

Anonymkode: 97f5e...c3e

Skrevet
13 minutter siden, WubWub skrev:

Har du ikke snop i buksa? :wow:

Skrevet (endret)
1 minutt siden, accountdeleted skrev:

Ehm... vin funker bedre.

Hva skjedde med millionene du har på bok??

Endret av WubWub
  • Liker 1
Skrevet
43 minutter siden, Honey Dew skrev:

Er det Ronja som har vært på ferde igjen? :ph34r:

Sikkert broren hennes, Ronny. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror kanskje dette skjer fordi du er beta. Han ville respektert dine eiendeler hvis du var en alfa, men hvis du er beta tenker han (ubevisst) at det er greit.

Anonymkode: d5c48...3dd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...