Gjest marizz Skrevet 5. august 2016 #1 Skrevet 5. august 2016 Jeg skal studere til høsten, og holder på å flytte inn i en liten hybel. Kan ikke lage hull i veggene, men kunne tenke meg å henge opp litt bilder av fks niesen min og kattene(fremtidig kattedame her). Er det noen som har noen gode ideer der jeg ikke trenger å lage hull, og som ser litt fint ut? Trenger ikke sånn kjempemasse bilder, men vil ha det litt koselig når jeg er hjemmefra.
Gjest Bergtekjen Skrevet 5. august 2016 #2 Skrevet 5. august 2016 (endret) Lærartyggis går jo greit. Ser kanskje heller anonymt enn fint ut, men heilt ok måte å gjere det på. Ikkje så vanskeleg å fjerne heller. Endret 5. august 2016 av Karou Skrivefeil
Gjest marizz Skrevet 5. august 2016 #3 Skrevet 5. august 2016 Takk! Tenkte på det, men kunne ikke komme på hva det heter En annen ting jeg har tenkt på er å feste en tråd(kanskje bruke slik "tyggis" til å feste da), og henge bilder på med sånne små klesklyper. Synes det ser fint ut, men vi får se om noen kommer med bedre ideer.
Faulkner Skrevet 6. august 2016 #4 Skrevet 6. august 2016 Er det utleier som ikke vil at du skal lage hull i veggene? Du kan jo spørre om du kan spikre en liten spiker i taklistene og henge bildene i en sånn gjennomsiktig slitesterk tråd. Det er vanlig å gjøre det sånn hvis man vil unngå stygge merker i veggene :-)
Gjest marizz Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 (endret) Har ikke spurt egentlig, men tviler litt de vil ha hull da det er nyoppusset om jeg husker riktig er det ikke lister, men jeg kan jo sjekke! Det viser iallfall ikke noe særlig! Takk for forslaget Endret 7. august 2016 av marizz
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå