Gå til innhold

Magesmerter av tampong

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I mange år brukte jeg tampong uten problemer, kjøpte mini eller normal så de er jo ikke store heller. To år uten menstruasjon pga prevensjon og nå har jeg fått igjen mensen, men klarer ikke bruke tampong. Hadde mye magesmerter uten å skjønne hvorfor helt til jeg byttet til bind.

Flere som har opplevd dette? Kan det ha noe å si at jeg blør mer nå enn før?

Anonymkode: 553a2...cd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette syns jeg kanskje er noe du burde gå til gynekolog med. Det skal ikke gjøre vondt å bruke tampong.

AnonymBruker
Skrevet

For det er ikke vondt å sette den i, kjempe lett og får den på plass fort. Men etter 30 min begynner smertene å komme, litt sånn krampeaktig av og på.

Var hos gynekolog i slutten av mai, han mente alt så normalt ut.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var hos gynekolog i slutten av mai, han mente alt så normalt ut.

Da bør du be om en second opinion. Mulig jeg er paranoid, men jeg ville ikke stolt 100 % på en lege som sa det så normalt ut når du fremdeles får vondt.

Skrevet (endret)

För fikk jeg ofte vondt i magen av tampong, ganske intenst. Det visste seg at jeg hadde den for langt inn. Etter jeg har fått barn har jeg aldri hatt det problemet.

Men det er kanskje greit å ta en GU som andre her sier.

Endret av sajk
Skrevet

Jeg fikk økte smerter av tampong.Mulig den er for stor for deg ?

Ellers har jeg endometriose,som  viste seg å være en av hovedgrunnene til at tamponger var vondt.Mange cyster som trykket i underlivet og arrdannelser /arrvev av cyster som hadde vokst rundt ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...