AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #1 Skrevet 5. august 2016 Hade siste ukene slitt med kriblinger(maurkrypninger?) i underlivet og rektalområdet. Det kommer som oftes når jeg ligger på siden, og særlig om det oppstår "press" som at jeg må tisse eller drite/luft. Noen som vet hva det kan komme av? Evt hva man kan sjekke? Gynekolog virker litt lost... Anonymkode: 48789...46d
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #2 Skrevet 5. august 2016 Skulle til å skrive at det kan være herpes, fordi det begynner med kribling (isåfall på meg) men siden du har hatt det i flere uker kan det ikke være det. Kommer den kriblingne oftest på kvelden? Da kan det kanskje være småmark. eller eksem kanskje? Du burde nok ringe legen din å høre, jeg har ikke fasiten 😅 Anonymkode: e5b18...6fd
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #3 Skrevet 5. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle til å skrive at det kan være herpes, fordi det begynner med kribling (isåfall på meg) men siden du har hatt det i flere uker kan det ikke være det. Kommer den kriblingne oftest på kvelden? Da kan det kanskje være småmark. eller eksem kanskje? Du burde nok ringe legen din å høre, jeg har ikke fasiten 😅 Anonymkode: e5b18...6fd Nei, det er ikke herpes, eller eksem eller slikt. Det er type nervekriblinger om det hjelper på beskrivelsen, det sitter ikke ytterst i huden liksom.. Anonymkode: 48789...46d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå