AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #21 Skrevet 5. august 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde en slags form for ff fra i fjor sommer frem til ca juni. Det har vært fryktelig turbulent mellom oss, mye krangling, sjalusi og tull. Han spurte i april/mai om vi skulle bli sammen, men jeg trodde ikke han mente det, så jeg takket nei. Det hele kulminerte i en felles utenlandstur hvor stemningen oss i mellom var heller laber. Etter dette har han kuttet meg helt ut. Sender ingenting og svarer knapt på direkte spørsmål. Jeg vet jo at hele greia ikke fungerer, har prøvd å gå videre, men det går ikke. Savner han.. Hvordan kommer man over folk? Jeg vet at det tar tid, men det er så vondt mens det står på. Prøver å møte andre, men med en gang noen andre viser interesse avviser jeg dem, fordi de er jo ikke han. Men hvordan komme over han når jeg ikke klarer å være åpen for å slippe andre innpå meg? Anonymkode: e4197...70e Har det på samme måte. Men jeg var sammen med han i 9 måneder. Fuckfriends i 9 måneder. I januar så fant han ut at han ikke ville ha kontakt med meg i det hele tatt igjen. Og det var tungt. Jeg sliter med å se meg videre. Da er vi ikke alene om det. Anonymkode: 447b0...5b7
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #22 Skrevet 5. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja.... han har mye å stri med og er litt i sin egen boble, dette gjorde meg konstant usikker, noe som ikke lot seg forene med de sterke følelsene jeg hadde/har for han... Anonymkode: e9960...33e Sorry at jeg ler. men han der er så komisk-likt megselv for tiden. Eller, de siste to årene. Anonymkode: f9438...ac2 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #23 Skrevet 5. august 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sorry at jeg ler. men han der er så komisk-likt megselv for tiden. Eller, de siste to årene. Anonymkode: f9438...ac2 🙈🙈🙈 orker ikke to år slik... Fortell... Anonymkode: e9960...33e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #24 Skrevet 5. august 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde en slags form for ff fra i fjor sommer frem til ca juni. Det har vært fryktelig turbulent mellom oss, mye krangling, sjalusi og tull. Han spurte i april/mai om vi skulle bli sammen, men jeg trodde ikke han mente det, så jeg takket nei. Det hele kulminerte i en felles utenlandstur hvor stemningen oss i mellom var heller laber. Etter dette har han kuttet meg helt ut. Sender ingenting og svarer knapt på direkte spørsmål. Jeg vet jo at hele greia ikke fungerer, har prøvd å gå videre, men det går ikke. Savner han.. Hvordan kommer man over folk? Jeg vet at det tar tid, men det er så vondt mens det står på. Prøver å møte andre, men med en gang noen andre viser interesse avviser jeg dem, fordi de er jo ikke han. Men hvordan komme over han når jeg ikke klarer å være åpen for å slippe andre innpå meg? Anonymkode: e4197...70e Å jeg trodde du var enda en jente som hadde problemer med å komme over en gutt som er ikke interessert. Men det er jo ikke sånn i det hele tatt i deres tilfelle. Han her kommer du ikke over fordi dere er forelsket i hverandre. Er sikkert derfor han har trukket seg unna deg også. Skriv ned alt du tenker og føler og send det i et brev, så får dere litt ro rundt alle følelsene deres. Anonymkode: d45b8...5e1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #25 Skrevet 5. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Å jeg trodde du var enda en jente som hadde problemer med å komme over en gutt som er ikke interessert. Men det er jo ikke sånn i det hele tatt i deres tilfelle. Han her kommer du ikke over fordi dere er forelsket i hverandre. Er sikkert derfor han har trukket seg unna deg også. Skriv ned alt du tenker og føler og send det i et brev, så får dere litt ro rundt alle følelsene deres. Anonymkode: d45b8...5e1 Ts her: Hmm usikker. Mulig han har følt noe før, men har den siste tiden hatt inntrykk av at han bare finner meg irriterende. Nå sitter vi på hver vår tue og holder munn. Men, problemet er at han har gjort dette flere ganger før, trukket seg unna og senere kommet tilbake. Sitter derfor med et håp om at det er det som kommer til å skje denne gangen også. På den annen side er det grenser for hvor mange sjanser man får. Han har jo faktisk gitt meg sjansen min og spurt om vi skulle bli sammen, hvorpå jeg presterte å svare nei. Lurer så fælt på hvordan ting hadde vært nå om jeg hadde tatt sjansen og sagt ja. Finner nok aldri ut av det. Har også skrevet milevis med tekstmeldinger om hva jeg føler, tror dessverre vi har kommet til en blindvei. Det er bare så nedtur å akseptere.. forøvrig trist å se at så mange har det på denne måten. Klem til dere alle. Du som spurte om det var forelskelse eller hektelse fra min side. Vet ikke lenger. Hadde rosa briller før, nå synes jeg egentlig bare han er slem. Så er vel kanskje like hektet på relasjonen som jeg er forelsket i personen Anonymkode: e4197...70e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #26 Skrevet 5. august 2016 Det er lett å få en hekt når han blir av/på som i ditt tilfelle. Og mitt. Jeg er ikke i tvil om at min var forelsket i meg, men han hadde ting i livet sitt som ville gjøre et forhold til meg (og eventuelt andre) ganske vanskelig. Hans tidligere familieforhold var krevende. Veldig krevende. Jeg var villig til å ta den sjansen, men han var ikke. Ergo var han veldig frem og tilbake. Og jeg ble sittende igjen totalt tom og forvirret. Og det å vite at han ville, men ikke ville, gjorde at jeg ble hekta til slutt. Gir liksom aldri opp håpet helt. Men hadde han virkelig villet så ville han fått til også. Jeg mistet all kontroll. Han bestemte tempo og frekvens. Jeg måtte bare vente og være der. Og det å miste all kontroll er det tyngste. En hekt er som et ønske å gjenoppta den tapte kontrollen. Jeg vil at han skal komme krypende tilbake slik at jeg kan ta føring. I det minste føring over egne følelser. Men det skjer jo ikke. Det er her hekten kommer inn. Jeg vil få en avslutning eller i det minste prøve ut. Men jeg kan ikke kreve det. Og jeg sliter med å gi slipp på håpet om å få det. Anonymkode: f060a...7af 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #27 Skrevet 5. august 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her: Hmm usikker. Mulig han har følt noe før, men har den siste tiden hatt inntrykk av at han bare finner meg irriterende. Nå sitter vi på hver vår tue og holder munn. Men, problemet er at han har gjort dette flere ganger før, trukket seg unna og senere kommet tilbake. Sitter derfor med et håp om at det er det som kommer til å skje denne gangen også. På den annen side er det grenser for hvor mange sjanser man får. Han har jo faktisk gitt meg sjansen min og spurt om vi skulle bli sammen, hvorpå jeg presterte å svare nei. Lurer så fælt på hvordan ting hadde vært nå om jeg hadde tatt sjansen og sagt ja. Finner nok aldri ut av det. Har også skrevet milevis med tekstmeldinger om hva jeg føler, tror dessverre vi har kommet til en blindvei. Det er bare så nedtur å akseptere.. forøvrig trist å se at så mange har det på denne måten. Klem til dere alle. Du som spurte om det var forelskelse eller hektelse fra min side. Vet ikke lenger. Hadde rosa briller før, nå synes jeg egentlig bare han er slem. Så er vel kanskje like hektet på relasjonen som jeg er forelsket i personen Anonymkode: e4197...70e Jeg synes ikke du skal dømme han for hardt for at han har satt seg på tua si, du sa nei til å være kjærester og det er litt typisk menn å gå i seg selv for å finne ny strategi. Men da må du ikke svare nei neste gang. Si fra til han om at du ikke kommer til å svare nei hvis han spør igjen. Bare send tekstmeldinger med dine følelser du, så lenge du ikke krever svar på ting nå. Ting tar tid Anonymkode: d45b8...5e1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #28 Skrevet 5. august 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan man vite om det er hekt eller forelskelse? Anonymkode: d1e3e...7a2 Lurer jeg også på.... Håper det er hekt for da blir man kvitt den med kutt helt?😔 Anonymkode: 35314...368
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #29 Skrevet 5. august 2016 Googlet hekt. "Problemet for noen er imidlertid at de gang på gang faller for partnere som ikke er bra for dem, sier forfatter, psykolog og parterapeut, Sissel Gran.– Det kan være partnere som slår, drikker, lyver, er utro, ydmyker dem, kritiserer dem eller såkalte «hektere» som er nære og varme det ene øyeblikket, og fjerne og kalde i det neste, sier Gran." Tenkte kanskje jeg var i en hekt, men hun er jo faktisk motsatt av alt dette. Eksen min var nedtrykkende, "hekten" min var oppløftende. Det var positivt hele veien. Tror ikke jeg takler sterke følelser.. Å ha sterke følelser for noen. Martin Anonymkode: 6edfc...bca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå