AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #1 Skrevet 4. august 2016 Noen som har samme problemet? Kondomene man kjøper i vanlig butikk er for små; får de ikke over hodet. Har lett litt etter andre merker, men ikke funnet noen som passer godt. Noen tips til store (særlig omkrets) kondomer, som også føles bra? Anonymkode: ca032...39a
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #2 Skrevet 4. august 2016 Man får dem jo på beinet sitt Anonymkode: 887b5...3c5 14
furks Skrevet 4. august 2016 #3 Skrevet 4. august 2016 Jeg klarer å tre en kondom, fra butikken, opp til overarmen. Så ikke prøv deg. 10
prt90 Skrevet 4. august 2016 #5 Skrevet 4. august 2016 Det er ikke noe problem å få et vanlig kondom over hodet. Noe sier meg at dette dreier seg om uvilje eller brukerfeil. 7
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. august 2016 #6 Skrevet 4. august 2016 (endret) Hodet til folk og legger er noe helt annet enn penis, trodde alle skjønte det. Det er et følsomt sted og det skal ikke føles for stramt heller. http://www.kondomtorget.no/kondomstorrelser/ Ellers får du bruke google. Endret 4. august 2016 av Evilposelos 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #7 Skrevet 4. august 2016 1 time siden, furks skrev: Jeg klarer å tre en kondom, fra butikken, opp til overarmen. Så ikke prøv deg. Og armen din får orgasme ofte? Dette er et høyst reellt problem for enkelte, så da synes jeg det er ufint å disse det på denne måten. Større kondomer fåes kjøpt på de fleste erotiske foretninger, online og i butikk. Prøv å kjøp litt ulike typer og størrelser, til du finner en du/dere liker. Anonymkode: a98f5...c70 1
WayOverrated Skrevet 4. august 2016 #8 Skrevet 4. august 2016 29 minutter siden, Evilposelos skrev: Penis og hodet til folk er noe helt annet enn penis, trodde alle skjønte det. Det er et følsomt sted og det skal ikke føles for stramt heller. http://www.kondomtorget.no/kondomstorrelser/ Ellers får du bruke google. Helt riktig. Blir som å si att om man klyper leggen og klitten med samme kraft, att det gjør like vondt. Det er en grunn til att man får kjøpt romsligere kondomer. Sjekk ut My Size sine TS. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #9 Skrevet 4. august 2016 2 timer siden, Evilposelos skrev: Hodet til folk og legger er noe helt annet enn penis, trodde alle skjønte det. Det er et følsomt sted og det skal ikke føles for stramt heller. http://www.kondomtorget.no/kondomstorrelser/ Ellers får du bruke google. Endelig et fornuftig svar. Kondomen skal sitte godt på, men ikke være trang og ubehagelig. Anonymkode: 7d7d2...dc7
SlemUlv Skrevet 4. august 2016 #10 Skrevet 4. august 2016 https://helsenorge.no/sex-og-samliv/prevensjon/gratis-kondomer ene du kan få her her stor, prøv dem?
Forundret.. Skrevet 4. august 2016 #11 Skrevet 4. august 2016 De selger store kondom på apotekene også, en trenger ikke å ha en erotisk butikk i nærheten eller bestille over nett.
Variert skydekke Skrevet 4. august 2016 #13 Skrevet 4. august 2016 Kjæresten min bruker "Grande" fra kondomeriet. Vi er veldig fornøyde med den ☺
Charmander Skrevet 4. august 2016 #14 Skrevet 4. august 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Man får dem jo på beinet sitt Anonymkode: 887b5...3c5 Det er latterlig å si. Det gjør sykt vondt å ta den på penisen når den sitter så stramt. Man kan liksom ikke bare rulle den over pikkhodet som om det ikke er sensitivt i det hele tatt. Du får større på kondomeriet, for min del er ikke lengden noe problem men de vanlige i butikken får jeg bare ikke på.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #15 Skrevet 4. august 2016 Her er det mye tøys som blir slengt ut i fra mennesker som ikke selv har en tjukk penis. Gents.se er et nettfirma som veileder deg til rett kondom utfra din penis omkrets. Å tre på en kondom som er for liten er som for en kvinne å bli penetrert uten å være klar for en tjukk kølle. Ikke kult. Gode erfaringer med Mysize. Prøv dere som jobber med hansker å jobbe en dag med for små hansker på jobb, ikke mye blod igjen i fingrene, og de sprikker lettere. Du vil ikke synes det er kult i lengden. Sterke hender tåler mer enn en penis. Anonymkode: c67bd...83d
Gjest Citronella Skrevet 4. august 2016 #16 Skrevet 4. august 2016 Kjøp større. De finnes. Og ikke bry deg om fjaset til enkelte brukere her inne.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #18 Skrevet 4. august 2016 Flott at du leter etter riktig størrelse i stedet for å bruke unnskyldningen om at den er for stor til å slippe! Anonymkode: c7650...c8c
Katten.2.0 Skrevet 5. august 2016 #19 Skrevet 5. august 2016 Passer kondomen skal man kunne rulle den helt ned uten for mye motstand, og samtidig slik at den sitter. Må man tøye og dra i strikken samt latexen, blir det ikke bare jævlig ubehagelig men også med høyere sannsynlighet for rifter og/eller at kondomen sprekker. Det har vært noen få ganger at jeg har brukt vanlige kondomer, og de enten sprekker eller sklir av (får de knapt halvveis ned uten å kutte blodtilførselen fullstendig) og dette har skjedd over halvparten av gangene. Så ikke tro på at kun fordi en kan blåse dem opp, tre dem på foten o.l. at de vil fungere bra på en penis uavhengig størrelse.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #20 Skrevet 5. august 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har samme problemet? Kondomene man kjøper i vanlig butikk er for små; får de ikke over hodet. Anonymkode: ca032...39a Ja. Jeg prøvde en søpplesekk en gang og den ble også for liten. Anonymkode: 9f28a...853
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå