Gå til innhold

Terror i London?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres mer ut som en kar som tiltet. Ikke ett "terrorangrep".

Anonymkode: 9d430...6e1

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette høres mer ut som en kar som tiltet. Ikke ett "terrorangrep".

Anonymkode: 9d430...6e1

Det er gjerne noe psykisk i veien med mennesker som begår drap, voldtekt og terrorangrep. Men det unnskylder dem ikke. Det betyr ikke at de ikke er terrorister. Det er jo slike nyttige idioter daesh bruker for å utføre større og mindre terrorangrep. Et psyksk stabilt menneske ville jo ikke gjort noe slikt uansett.

Anonymkode: c8d32...e77

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er gjerne noe psykisk i veien med mennesker som begår drap, voldtekt og terrorangrep. Men det unnskylder dem ikke. Det betyr ikke at de ikke er terrorister. Det er jo slike nyttige idioter daesh bruker for å utføre større og mindre terrorangrep. Et psyksk stabilt menneske ville jo ikke gjort noe slikt uansett.

Anonymkode: c8d32...e77

Ja,enten det eller hjernevasking.

Skrevet

Vel, vi får følge med.

To ting som antyder terror i IS navn: Gjerningsmann 19, virker som om offeret var ukjent for han, og hun var 60 år.

Vel, en ung mann som klikker, er vil sannsynligvis angripe jenter som har avvist han, eller skoleelever.

Og angrepet tok plass på åstedet for 7/7, London's Russel Square.

Jeg tror en må være psykisk ustabil eller en religiøs fanatiker for å bli en islamsk terrorist.

Det trenger ikke være islam her, det finnes andre også. Men inntil videre heller jeg mot IS, til det motsatte er bevist.

Skrevet
Sitat

Police were called to Russell Square at 10.30pm last night after the 'dark-skinned' suspect, 19, possibly of African descent, chased and stabbed pedestrians in the back, side and arms who were left 'screaming and covered in blood' on the pavement.

Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-3722796/Woman-killed-five-people-injured-terrorist-knife-attack-central-London.html#ixzz4GLjhBZk0
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook

AnonymBruker
Skrevet

Gjerningsmannen var etter alt å dømme en norsk statsborger med somalisk bakgrunn. Det melder blant annet The Guardian.

Foreløpig er det heller ikke noe som tyder på at han var radikalisert, og den foreløpige konklusjonen er at det hele var et spontant angrep fra en psykisk ustabil person. Vi får vel likevel se hva en mer grundig etterforskning avdekker, men da kan det i hvert fall godt hende dette ikke var noen IS-sympatisør.

Anonymkode: dc65c...b0d

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Foreløpig er det heller ikke noe som tyder på at han var radikalisert, og den foreløpige konklusjonen er at det hele var et spontant angrep fra en psykisk ustabil person. Vi får vel likevel se hva en mer grundig etterforskning avdekker, men da kan det i hvert fall godt hende dette ikke var noen IS-sympatisør.

Spontant angrep på Russels Square, yeah right. 

Dette var planlagt, og har ingenting med psykisk ustabilitet. Jeg vil tippe det var hat som drev han.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Camlon skrev:

Spontant angrep på Russels Square, yeah right. 

Dette var planlagt, og har ingenting med psykisk ustabilitet. Jeg vil tippe det var hat som drev han.

Det må du selvfølgelig gjerne mene. Jeg viser bare til hva politiet sier.

Anonymkode: dc65c...b0d

Skrevet

Selv om noen av disse tilfellene ikke kan kobles til islam er det fortsatt samme problem. Folk i fra andre verdensdeler som ikke blir integrert og skader samfunnet vårt :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...