asterix Skrevet 4. august 2016 #21 Skrevet 4. august 2016 Samme aldersforskjell som mellom meg og samboeren min jo. Er da ikke noe problem det.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #22 Skrevet 4. august 2016 Det kalles ikke gammel gris, men cougar. Anonymkode: 9fb04...606
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #23 Skrevet 4. august 2016 Møtte en mann i helgen på 45 og jeg er 27. Syns ikke det gjør noe i det hele tatt. Faktisk, så foretrekker jeg heller menn over 35 enn de under 27. Anonymkode: a0da9...4fe 2
Gjest Fox Mulder Skrevet 4. august 2016 #24 Skrevet 4. august 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, gammel gris! :D Anonymkode: 98024...e45 Heller en heldiggris
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #25 Skrevet 11. august 2016 Jeg tenker at det kommer helt an på hva du ser for deg framover. Tenker du et varig forhold, så er ikke så stor aldersforskjell så lett å håndtere. Jada, mange 45-åringer er flotte, men verdt å tenke på at når den andre da om en god del år blir en flott 45-åring selv, så er du 63. Ikke like attraktivt da kanskje? Men om du bare tenker for uforpliktende flørt og kos så er det jo bare å stå på. Men jeg tenker jo at det er et tegn når han ikke har bedt om tlfnr, tviler på at han er interessert i noe varig. Jeg har forresten selv en onkel og tante med 18 års aldersforskjell. Det funket veldig fint helt til de begynte å passere 40 og 60 år. Det er da aldersforskjellen blir ekstremt tydelig. Anonymkode: bae82...b3a
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #26 Skrevet 11. august 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at det kommer helt an på hva du ser for deg framover. Tenker du et varig forhold, så er ikke så stor aldersforskjell så lett å håndtere. Jada, mange 45-åringer er flotte, men verdt å tenke på at når den andre da om en god del år blir en flott 45-åring selv, så er du 63. Ikke like attraktivt da kanskje? Men om du bare tenker for uforpliktende flørt og kos så er det jo bare å stå på. Men jeg tenker jo at det er et tegn når han ikke har bedt om tlfnr, tviler på at han er interessert i noe varig. Jeg har forresten selv en onkel og tante med 18 års aldersforskjell. Det funket veldig fint helt til de begynte å passere 40 og 60 år. Det er da aldersforskjellen blir ekstremt tydelig. Anonymkode: bae82...b3a Bare tull det du skriver. Jeg kjenner flere ektepar der mannen er 30 år eldre. De fungerer like godt som andre ektepar. Noen har vært gift med samme mann siden de var 20 årene. Hos det ene paret er mannen mye friskere enn den yngre konen. Det har med gode gener å gjøre. At par ikke fungerer sammen har ikke med alder å gjøre men heller med personlighet og mangel på forståelse og kommunikasjon mellom partnere. Anonymkode: 3fc91...c8b
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #27 Skrevet 11. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bare tull det du skriver. Jeg kjenner flere ektepar der mannen er 30 år eldre. De fungerer like godt som andre ektepar. Noen har vært gift med samme mann siden de var 20 årene. Hos det ene paret er mannen mye friskere enn den yngre konen. Det har med gode gener å gjøre. At par ikke fungerer sammen har ikke med alder å gjøre men heller med personlighet og mangel på forståelse og kommunikasjon mellom partnere. Anonymkode: 3fc91...c8b Så man skal kjøre gentest da? Så man vet om vedkommende er en av de få som avviker fra gjennomsnittet? Og så får jeg lyst til å spørre hvor gammel du er? Jeg er selv 40, og jeg skal love deg at det er ikke mange 60-åringer som kunne holdt følge med meg. En 40-åring kan være like sprek som en 20-åring, men det skal mye til at en 60-åring er like sprek som er 40-åring, det skjer MYE fysisk når man passerer 40. Ja, det finnes alltid unntak. Gener og trening og bevissthet har mye å si. Og selvfølgelig kan man fungere godt sammen selv med stor aldersforskjell. Det jeg prøver å få fram er at man må være bevisst og se på hva slags liv man ønsker seg i framtiden, og se på realtiteten. Det er jo ingen tvil om at det er mange flere 60-åringer enn 40-åringer som sliter med helsa. Og jeg vil tro at det er stor sjanse for at forskjellen på hvilket liv man ønsker å leve kan bli så stort at det blir vanskelig å unngå brudd. Det er jo feks en part som blir pensjonist 20 år før den andre (eller 30 år i dine tilfeller), da har man plutselig veldig forskjellige liv. Og nå har jeg ikke nevnt barn oppi dette, det vil jo også fort være et tema. Utover det syns jeg folk skal gjøre akkurat som de selv vil. Bare påpeker at det er lov å tenke litt lengre enn til neste uke. Stor aldersforskjell kan gi noen utfordringer som man ikke har ellers. Det var poenget mitt. Anonymkode: bae82...b3a 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #28 Skrevet 11. august 2016 Når du faktisk reflekterer over dette, er du ingen gris. Det er absolutt innafor å bli betatt tross stor aldersforskjell. De som bevisst går etter mye yngre uten engang at tanken slår dem om at de kan oppfattes som griser eller at det de driver med er grisete, er griser. De som bare vil ha seg 20 år yngre lammekjøtt for enhver pris og ser på andre på sin egen alder som støvete fossiler, er griser. Du er ingen gris, men virker som en oppegående og reflektert dame:) Anonymkode: ad095...dce 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå