Gå til innhold

45 og 27 - gammel gris?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ute på en pub for et par uker siden. Ble ganske brisen og møtte noen. Trodde aldri det skulle bli noe mer, men to dager senere møttes vi tilfeldig igjen, og ja, det ble reprise. 45og 27. :roll: Jeg føler meg som en gammel gris. :( Det verste er at jeg kunne tenke meg enda en reprise. Det var bra. 

Hva gjør jeg nå. Drartilbake til samme utested eller glemmerdet hele? 

Anonymkode: ab420...a1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, gammel gris!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Usj ja. Det var bare så bra. Jeg tror jeg er litt sommerforelsket. :roll: holde meg unna da. 

AnonymBruker
Skrevet

To voksne mennesker som hygger seg. Skjønner ikke problemet.

Anonymkode: 93027...cf2

• Liker 13
Skrevet

Nei,du er ikke en gammel gris . Hadde hun vært 17 hadde du vært det ,men hun er over 25 år og faktisk voksen .

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja, gammel gris! :D

Anonymkode: 98024...e45

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke utvekslet nummere. Hvis jeg drar tilbake til samme utested vil jeg føle meg som en stalker. Men jeg har så lyst. vi hugget oss, ja, men jeg er jo alt for gammel. Sikkert ikke så bra med 45 år gammel kropp for 27-åringer heller. :roll: 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ikke utvekslet nummere. Hvis jeg drar tilbake til samme utested vil jeg føle meg som en stalker. Men jeg har så lyst. vi hugget oss, ja, men jeg er jo alt for gammel. Sikkert ikke så bra med 45 år gammel kropp for 27-åringer heller. :roll: 

Stalker nei? Du vil bare gjenta hyggen. Samma det vel om du er en gammel gris! Lev livet. Gjør som du vil. Du lever bare en gang! ;)

Anonymkode: 98024...e45

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir usikker. Jeg har jo ikke akkurat begått overgrep eller noe, men usikker på om det vil virke stalkeraktig. Vi pratet for øvrig masse underveis, sov tett og ja. Jeg er betatt. 

AnonymBruker
Skrevet

vet du -det beste du kan gjøre er å la det være opp til "skjebnen". Om dere liker hverandre så er det jo flott, men om hun trekker seg unna deg på grunn av alder eller noe annet, så viser du respekt tilbake ved å ikke kontakte mer. Så enkelt synes jeg det bør være. Om du ser deg rundt i samfunnet så er det mange som har stor aldersforskjell seg i mellom, mine besteforeldre hadde 17 i mellom seg, et vennepar har 16 år i mellom og er nå gift, jeg er forelsket i noen som er 13 år yngre enn meg. Kjærlighetens veier er uransakelige, en må bare passe på at en fortsatt holder seg saklig så en ikke utnytter/dominerer den ande parten. 

Anonymkode: ab130...2fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Det er (vel) ikke snakk om løøøv her altså, han er bare her for noen uker for å jobbe. Jeg ble bare litt betatt. Og jeg har aldri før opplevd at noen ikke har bedt om nummer etc, så jeg er litt rådvill. Beste er vel å bare å holde seg unna. Vi har altså ikke kontakt. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor antar dere at den yngste er en kvinne?

Anonymkode: 168c6...e1a

• Liker 4
Skrevet

Uansett om du er kvinne eller mann så er du ikke en gammel gris:)

• Liker 1
Gjest anonym2233
Skrevet

Begge er voksne, og med den aldersforskjellen er ikke du en "gammel gris" :) 
Dessuten så er det mange 45 åringer, både menn og damer, som holder seg fin i formen og ser bra ut ;) 

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var ute på en pub for et par uker siden. Ble ganske brisen og møtte noen. Trodde aldri det skulle bli noe mer, men to dager senere møttes vi tilfeldig igjen, og ja, det ble reprise. 45og 27. :roll: Jeg føler meg som en gammel gris. :( Det verste er at jeg kunne tenke meg enda en reprise. Det var bra. 

Hva gjør jeg nå. Drartilbake til samme utested eller glemmerdet hele? 

Treff ham igjen, og spør om dere skal utveksle telefonnr

Lykke til! :hjerte:

Anonymkode: 06ac6...316

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor antar dere at den yngste er en kvinne?

Anonymkode: 168c6...e1a

For min del så tror jeg det skjedde fordi jeg leste "gammel gris" og det passer liksom bedre på en mann enn ei dame. Og grunn nummer to er vel fordi jeg er jente og forelsket i ei jente.:P

Anonymkode: ab130...2fd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kusina mi var 25-26 når hun gifta seg med en mann som var 44-45. 

Så lenge man er over 18 bestemmer man jo selv.

Anonymkode: 2bf1e...366

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Pff, ff er 47 og jeg er 25. Ser ikke på ham som en ''gammel gris'' og gir faen i hva samfunnet tenker. Man er voksen og kan gjøre som man vil. 

Anonymkode: 3ab1c...ca2

AnonymBruker
Skrevet

Æsj jeg kunne aldri vært sammen med en så gammel mann. Yuck. Jeg er 34 og dater bare menn på min alder eller ca 3 år yngre. Evt max 3 år eldre. 

Anonymkode: 160c9...cf6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj jeg kunne aldri vært sammen med en så gammel mann. Yuck. Jeg er 34 og dater bare menn på min alder eller ca 3 år yngre. Evt max 3 år eldre. 

Anonymkode: 160c9...cf6

TS er kvinne.

Anonymkode: 92e38...945

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...