Kubikk Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 Har opplevd at dama blir kåtere dess eldre hu blir. Og jeg blir slakkere og slakkere
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #2 Skrevet 3. august 2016 2 timer siden, Kubikk skrev: Har opplevd at dama blir kåtere dess eldre hu blir. Og jeg blir slakkere og slakkere Det er nok bare en "cougar"-myte. De fleste gamle damer blir tørrere og tørrere mellom beina ettersom årene går. Anonymkode: 63606...2d5
Gjest Aye Skrevet 3. august 2016 #3 Skrevet 3. august 2016 Mange blir kåtere med alderen, andre ikke. Varierer. Noen unge er kåte, andre ikke.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #4 Skrevet 3. august 2016 Nå har jeg vært veldig kåt, siden jeg startet å ha sex som 17 åring. Men er nå 38 år, og er ennå kåtere nå, og sex er bedre nå. Og jeg er i hvert fall ikke uttørket. Anonymkode: 6ebce...f56
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #5 Skrevet 3. august 2016 Jeg kan bekrefte at noen av oss blir det ja... K40 Anonymkode: 17190...4b1 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #6 Skrevet 3. august 2016 Jeg tror jeg er det. Husker jo at jeg kunne ha sex 24/7 når jeg var 17-19 med kjærsten da. Vi hadde som regel sex hvertfall 2 ganger hver gang vi var sammen. Og jeg er jo egentlig litt sånn enda. Har hatt en lang lang periode singel mellom 20 og nå noen og 30. Og når jeg er singel er jeg ikke like kåt - jeg kobler liksom litt av da, siden tilgangen ikke er der. Men nå som jeg har kjærste igjen får jeg liksom ikke helt nok nå heller. Anonymkode: d625d...5c6
Modent Skrevet 3. august 2016 #7 Skrevet 3. august 2016 Tror det er nok ikke er noen fast regel, men det er nok mange kvinner som meg selv som føler at en er blitt kåtere med alderen. For min egen del så er jeg godt over 40 år og er kåt som bare det, det at en blir tør finnes der løsninger på
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #9 Skrevet 3. august 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nok bare en "cougar"-myte. De fleste gamle damer blir tørrere og tørrere mellom beina ettersom årene går. Anonymkode: 63606...2d5 Tror ikke det er en myte du. Mange kvinner som sier at sex virkelig blir bra fra 30-åra og utover. Men kanskje ikke du klarer å gjøre de våte da vet du. De trenger sikkert litt heftigere forspill en bare tre minutter med klining kanskje? -K29 Anonymkode: 487b3...df7 1
frk91 Skrevet 3. august 2016 #10 Skrevet 3. august 2016 Det med at kvinner blir kåtere med alderen tror jeg blant annet har å gjøre med at man er bedre kjent med sin egen kropp, og at man stadig lærer mer om hva man liker i senga. Jeg er mer glad i sex nå enn når jeg var yngre fordi jeg har funnet ut hva som er bra sex for meg. Man blir som regel også tryggere på seg selv jo eldre man blir, og om man er selvsikker så får man også høyere sexlyst. Gleder meg til å bli eldre og nyte stadig bedre sex! At mange kvinner på 40+ har vokst opp med et konservativt syn på sex tror jeg også spiller inn. Det har blitt mer fokus på kvinners nytelse i stedet for at man bare skal tilfredsstille mannen. Sexleketøy som var tabu når mamma var ung(hennes ord) har i dag for mange blitt en naturlig del av deres seksualliv. De som tidligere ikke har klart å oppnå klimaks klarer det nå enkelt ved hjelp av en Womanizer. Det fører jo selvfølgelig til at de som hadde et labert sexliv som ung nå kan nyte god sex. 2
EEØm Skrevet 8. august 2016 #11 Skrevet 8. august 2016 Den 3.8.2016 at 12.01, Kubikk skrev: Har opplevd at dama blir kåtere dess eldre hu blir. Og jeg blir slakkere og slakkere Det gjelder i alle fall for meg så langt, K34. Kjedelig for deg om du ikke kan nyte godt av det...
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #12 Skrevet 8. august 2016 Jeg har ihvertfall tilgode å møte noen som IKKE er det for å si det sånn, og jeg mener å ha ganske bra erfaring med modne/eldre damer. Anonymkode: 08142...d27 1
Peter007 Skrevet 8. august 2016 #13 Skrevet 8. august 2016 Jeg har også er generelt inntrykk av det. Men det er mange unge kåte. En må ikke glemme dette. Men nærmest alle damer over noe og tretti har bestemt seg tidlig. Dette øker hele periode venter på kuken, og kåtskapen øker bare på jo lenger det går. Jeg tror mye henger sammen med trygghet som damen har. En usikker ung jente vet mye mindre hva hun får, og går til enn ei voksen dame selv med ukjent mann. Dette I seg selv virker inn I tillegg til individuelle forskjeller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå