Kubikk Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 Har opplevd at dama blir kåtere dess eldre hu blir. Og jeg blir slakkere og slakkere
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #2 Skrevet 3. august 2016 Tror kvinner lærer å nyte sexen mer og slippe seg mer løs. Anonymkode: d05df...964 6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #3 Skrevet 8. oktober 2017 For min del, ja. I slutten av tyveårene og til nå (33) har sexen vært hel rå! Har noe med at jeg er enda bedre kjent med kroppen min og vet hva jeg liker. Dessuten ble følelsene enda sterkere etter graviditet og barn. nå føler jeg meg også finere enn det jeg gjorde i starten av tyveårene og har lært meg å slippe løs. Anonymkode: d77ef...160 2
Aalo Skrevet 8. oktober 2017 #4 Skrevet 8. oktober 2017 De blir hvert fall mer åpen for å prøve ting, basert på egen erfaring. Beste sex'en jeg har fått er med de på 40+. Vesentlig bedre enn jenter i tjue-årene da de er så mye mer bevisst på de liker og hva de vil testr, kontra de yngre som gjerne rynker på nesa av det meste. 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #5 Skrevet 9. oktober 2017 Tror nok det. Er snart 30, forventer at det bare går oppover fra nå av. Siste par årene har vert sykt deilig. I starten handler jo det omtrent bare om å spre beina og la typen gjøre sitt. Zzz. Anonymkode: f1c74...bfc 4
Vilali Skrevet 10. oktober 2017 #6 Skrevet 10. oktober 2017 On 8.10.2017 at 9:02 PM, AnonymBruker said: For min del, ja. I slutten av tyveårene og til nå (33) har sexen vært hel rå! Har noe med at jeg er enda bedre kjent med kroppen min og vet hva jeg liker. Dessuten ble følelsene enda sterkere etter graviditet og barn. nå føler jeg meg også finere enn det jeg gjorde i starten av tyveårene og har lært meg å slippe løs. Anonymkode: d77ef...160 Bare vent til du blir 40 4
Rotemor Skrevet 10. oktober 2017 #7 Skrevet 10. oktober 2017 36 minutter siden, Vilali skrev: Bare vent til du blir 40 Jepp
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #8 Skrevet 10. oktober 2017 Etter 40.... Kan skrive under på den. Har ny kjæreste som jeg nesten synes litt synd på. Han får kjørt seg 😂 Har ikke hørt ham klage ennå da. Anonymkode: 1f5c7...a48 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #9 Skrevet 10. oktober 2017 På 8/3/2016 den 14.01, Kubikk skrev: Har opplevd at dama blir kåtere dess eldre hu blir. Og jeg blir slakkere og slakkere Ganske urettferdig. Vi gutta får hengeballer, seig sæd og mindre potens (pga lavere testosteronnivå) når vi blir eldre. Spesielt etter 45-års alder. Mens damene våres blir kåtere, våtere og mer grisete jo eldre de blir. Derfor stor fare for at de dumper oss når vi gamlegutta ikke kan holde tritt med dem, og de istedet finner seg yngre toyboys som kan knulle vettet av de. :-( Anonymkode: 199bf...3e1 4
Trolltunge Skrevet 10. oktober 2017 #10 Skrevet 10. oktober 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ganske urettferdig. Vi gutta får hengeballer, seig sæd og mindre potens (pga lavere testosteronnivå) når vi blir eldre. Spesielt etter 45-års alder. Mens damene våres blir kåtere, våtere og mer grisete jo eldre de blir. Derfor stor fare for at de dumper oss når vi gamlegutta ikke kan holde tritt med dem, og de istedet finner seg yngre toyboys som kan knulle vettet av de. :-( Anonymkode: 199bf...3e1 Men så er det jo også en del av oss voksne kvinner som setter pris på kvaliteten voksne menn er bedre på enn unge hingster. Likevel er det ikke dumt av menn over 40 år å trene og holde seg i form, for å si det slik. Og ja, sex er mye bedre nå i 40 årene enn det var i 20 årene, så det er klart man får mer lyst når det føles bedre! 7
siwhel Skrevet 10. oktober 2017 #11 Skrevet 10. oktober 2017 10 timer siden, Rotemor skrev: Jepp Nå får du gi deg 🤣 1
Rotemor Skrevet 10. oktober 2017 #12 Skrevet 10. oktober 2017 31 minutter siden, siwhel skrev: Nå får du gi deg 🤣 Lol. Men det er virkelig sant
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #13 Skrevet 10. oktober 2017 Det er naturlig at kvinner blir kåtere med alderen, og vil ha seg med yngre menn. Helt naturlig og riktig. Anonymkode: b215a...37b 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #14 Skrevet 10. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er naturlig at kvinner blir kåtere med alderen, og vil ha seg med yngre menn. Helt naturlig og riktig. Anonymkode: b215a...37b Hvordan kan du mene det? Hilsen mann i tjue + Anonymkode: a95ff...bfd
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #15 Skrevet 10. oktober 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan du mene det? Hilsen mann i tjue + Anonymkode: a95ff...bfd Fordi eldre kvinner og yngre menn er den beste seksuelle matchen. Finnes ikke bedre match. Eldre menn har lite utholdenhet, og yngre jenter er ikke tiltrukket av eldre menn. Eldre kvinner har lyst og utholdenhet, og yngre menn har det samme + at yngre menn ofte er tiltrukket av kvinner helt opp til sikkert 50-60. Yngre menn sier sjelden nei takk. Anonymkode: b215a...37b 4
Hillbill Skrevet 11. oktober 2017 #16 Skrevet 11. oktober 2017 Har opplevet den beste sexen med damer i begynnelsen av 40-årene. Nå er det dessverre slik at fra omtrent 45+ er det mange damer som slutter å virke seksuelt pga overgangsalder
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #17 Skrevet 11. oktober 2017 7 timer siden, Hillbill skrev: Har opplevet den beste sexen med damer i begynnelsen av 40-årene. Nå er det dessverre slik at fra omtrent 45+ er det mange damer som slutter å virke seksuelt pga overgangsalder Så feil du kan ta, alle kommer ikke i overgangs alderen når de er 45, det er ungt ! 55 år er vanligst i min familie. Min slektning var nesten 60 år når hun kom i overgangs alderen ! Anonymkode: 7f99e...c12 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #18 Skrevet 11. oktober 2017 7 timer siden, Hillbill skrev: Har opplevet den beste sexen med damer i begynnelsen av 40-årene. Nå er det dessverre slik at fra omtrent 45+ er det mange damer som slutter å virke seksuelt pga overgangsalder Mange menn slutter å virke seksuelt fra 35+ års alder pga lite testosteron. Fra 45+ kommer de i overgangsalderen (andropause) og da går det nedover med det meste. Penisen inkludert! Anonymkode: b215a...37b 3
Hillbill Skrevet 12. oktober 2017 #19 Skrevet 12. oktober 2017 Nå skrev jeg _mange_ damer. Ikke alle. Føler jeg har god dekning for den påstanden. Tror også de fleste samlivsterapeuter kan bekrefte dette. Men det finnes selvfølgelig store individuelle forskjeller her. Og ja, det er ikke uvanlig at menn sliter med potens og ereksjon med økende alder. Men det var nå ikke det som var diskusjonen her. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #20 Skrevet 12. oktober 2017 Opplever personlig større sexlyst nå som jeg er 40. Vet ikke helt om det handler om å "slippe seg mer løs", jeg var nok mer frigjort med den første partneren min som 16-åring. Med min nåværende partner har det vært en del rutine over flere år, en slags tralt som man bare kommer inn i. Men det siste året har jeg merket økt lyst for min del, og mer behov for å gjøre nye ting, og også en del fantasier om yngre/andre menn . Lurer på om det handler mer om at barna er litt større, jeg får sove mer om natta... det har vært maaaange år hvor jeg har hatt småbarn og ammet, og hatt barn klistret på kroppen min nærmere 24/7. Nå har jeg kroppen min i fred igjen, og har anledning til å høre etter hva DEN vil. Tenker at det er en viktig faktor for min del. Jeg regner ikke med å se noen overgangsalder før jeg er godt over 50, og det er slett ikke sånn at kvinner automatisk mister sexlysten etter menopausen. Anonymkode: c59fc...36d 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå