AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Hei, jeg er en jente i midten av tenårene som er litt stressa nå. I kveld merket jeg at det sved litt i underlivet/skjeden, og når jeg gikk på do så jeg at utfloden i trusa var hvit og tykk. Det er to uker siden jeg hadde mensen og igjen to uker til jeg får det så det har ikke noe med det å gjøre. Sist jeg byttet truse var i dag tidlig, kan det hende at den bare har størknet og blitt seig? Og kan det hende det svir litt i skjeden fordi jeg har hatt på meg en litt ukomfortabel stringtruse og stramme jeans? Eller er det soppinfeksjon? Hvis sistnevnte er tilfelle - hva må jeg gjøre? Jeg tør ikke dra på apoteket og kjøpe greier. Og jeg føler meg ikke komfortabel med å si det til min mor. Jeg kan snakke med henne om alt, men når det gjelder slike ting som mensen, sex og SPESIELT dette, synes jeg det blir alt for intimt. Kan det hende at underlivet bare er i ubalanse og at det går over etter en dag eller to? Og bare så det er sagt er jeg ikke seksuelt aktiv, jeg har aldri hatt samleie. Har heller aldri hatt noen problemer med utflod og sånt før, tror jeg ihvertfall. Før noen sier; "bare snakk med moren din?!?" - som sagt, synes jeg det er litt ukomfortabelt, og ja, jeg vet hun også er en kvinne. Men jeg synes det er greit å få en viss oversikt her før jeg eventuelt går videre med det til min mor. Men er det soppinfeksjon, så kommer jeg til å prate med mor om det. Tusen takk for svar.. Haster Anonymkode: e923d...587
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå