AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Hei, jeg har time hos hudlege snart og vurderer å begynne på Isotretinoin da jeg har vært mye plaget av kviser og skikkelig fet hud siden 12-års alderen(29 nå). Jeg var hos hudlege i fjor og fikk tilbud om å begynne da, men ombestemte meg da jeg hadde planer om å oppholde meg utenlands en tid. Nå tenker jeg på å begynne igjen, men har lest mye rundt om på nettet der folk forteller at de har opplevd hurtig "aldring" av huden på grunn av tørr og tynn hud når de har brukt dette preparatet. Disse linjene/rynkene har oppstått under kuren og har forblitt permanent i huden etter avsluttet kur på tross av rikelig med fukt tilførsel. Dette gjør meg litt skeptisk. Jeg har veldig lyst å bli kvitt kvise problemet en gang for alle, men jeg har lite lyst å bytte ett onde mot et annet.. Noen som har gått på Iso og har erfaring med dette? Anonymkode: 76434...f5a
Nuttery Skrevet 4. august 2016 #2 Skrevet 4. august 2016 Jeg har gått på iso to ganger (ganske høy dose første gangen), over ganske lang tid. Huden var veldig papirtynn en periode, så det ser vel sånn ut. At man har fått litt rynker altså. Men for meg har det jevnet seg ut etter hvert, tok bare ganske lang tid før huden klarte å bygge opp styrken sin igjen etter å ha blitt herjet med så ille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå