AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Hei, jeg smakte på meg selv og det smakte syrlig. Det var ikke vondt, men det er jo litt annerledes. Jeg har dusjet idag, er dette normalt? Anonymkode: 82049...58f
Bronaldo Skrevet 2. august 2016 #4 Skrevet 2. august 2016 Ja. Har opplevd at noen kvinner kan være veldig "syrlig", andre stikk motsatt. Frister lite å gå ned på damer som "sliter" litt med det.
Gjest Krigerunge Skrevet 2. august 2016 #5 Skrevet 2. august 2016 Var du våt? Syrligheten er der naturlig vil jeg tro, når man er våt er trolig smaken mildere og ikke fullt så syrlig.
Chrisander Skrevet 2. august 2016 #6 Skrevet 2. august 2016 Også smakt noe syrlighet. Vil tro det er naturlig. Påvirkes sikkert av kosthold og livsstil også, men er ikke sikker. Har hørt rykter om at vi gutta kan spise ananas for å få bedre smak. Kanskje det går begge veier.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #7 Skrevet 2. august 2016 Helt normalt. Syrlig smak er godt. Hvis du fortsatt er usikker kan du smake på en venninne og sammenligne. Hvem vet, kanskje hun lurer på det samme. Anonymkode: 66b05...ad6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå