AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Jeg fikk i løpet av svangerskaper MASSE små skintags/hudfliker på halsen og over øynene. Det ser virkelig ikke pent ut, og jeg vil ha de fjernet. Men så er de så veldig mange. Må en hudlege fjerne dette, eller finnes det noe jeg kan gjøre selv? Anonymkode: 4a0c0...fb2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #2 Skrevet 19. august 2016 Jeg dro til fastlege å fikk han til å sende meg til kirurg for skintags. Kirurgen anbefalte meg å smøre på eplecider edikk på skintagsen. 3-4 dager morgen og kveld. Å så holde opp et par uker. Han fjernet skintags på meg mens jeg var der også. Har ikke hatt anledningen til å prøvd ut eplecider edikken ennå. For det lukter som om jeg har vært på fylla av det. Tørr ikke å kjøre i tilfelle jeg blir stoppet i kontroll. Så må vente til jeg vet jeg har fri noen dager. Du kjøper eplecider edikken på vanlig dagligvare butikk. Ps! kirurgen ville sende meg til hudlege. for jeg hadde fått så mange små på halsen. håpløst å holde på å skjære bort en og en. Fastlegen kan å fjerne skintags på deg da. Lykke til. Håper det var et godt svar til deg. Anonymkode: d1368...0be
lillesky Skrevet 20. august 2016 #3 Skrevet 20. august 2016 (endret) Tråden er ryddet for helseskadelige råd. /lillesky (mod) Endret 20. august 2016 av lillesky
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå