AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Jeg har vært sammen med kjæresten min nå i 5 år og vi elsker hverandre uendelig og har et forhold folk bare kan drømme om. Jeg kan telle på en hånd hvor mange krangler vi har hatt igjennom disse 5 årene. Vi er utrolig like personer, har samme meninger, og vi snakker om og få barn og hus sammen. Vi er 24 og 25. Men her for et år siden gikk jeg på den kjempesmell. De var familiefest, alle hadde det artig og var fin i formen. Kjæresten min gikk å la seg i rundt 3 tiden på natten, men jeg bestemte meg for å være opp å feste litt mer. Tross alt en veldig artig fest med mange personer. klokken ble veldig mange og det var bare meg og svigermor igjen, vi satt og snakket om alt og ingenting, til slutt så begynte jeg å forføre henne etter vi hadde snakket en god stund sammen, vi endte opp med å ha sex på kjøkkenet. Deilig sex, sex jeg aldri hadde hatt før.. Senere gikk jeg opp til kjæresten å la meg for å sove. Men nå klarer jeg ikke få svigermor ut av hodet, vi har hatt sex kanskje 4 ganger etter dette og utallige blowjobs har jeg fått når jeg har vært på besøk. Jeg drar innom hun bevist for å få meg noe da jeg aldri har fått sånn sex før.. hva skal jeg gjøre? Skal jeg gjøre det slutt med kjæresten eller fortelle det til henne? Anonymkode: aff8a...459
Unika Skrevet 2. august 2016 #2 Skrevet 2. august 2016 Du gjør det slutt med dama di, men forteller henne aldri om svigermor. 15
Gjest Jessica Skrevet 2. august 2016 #3 Skrevet 2. august 2016 For en ekkel fantasi. Hold den for deg selv
Knocks Skrevet 2. august 2016 #4 Skrevet 2. august 2016 Hva slags standard er dette for en svigermor? Altså hvis vi ser bortifra sexen 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #5 Skrevet 2. august 2016 Et øyeblikk siden, Knocks skrev: Hva slags standard er dette for en svigermor? Altså hvis vi ser bortifra sexen Ts Hun har samme standard som alle andre, hun har også følelser hun og. Vi kan ikke selv bestemme hvem vi får en god kjemi med. og hun har selv sagt at hun aldri hatt bedre sex. Og hun har alltid vært en god mor for datteren sin. Anonymkode: aff8a...459
Gjest PetterPanne Skrevet 2. august 2016 #6 Skrevet 2. august 2016 Fortsett som som før. Lær hva svigermor gjør og vis dama di. Som mor så datter. Det ligger i blodet hennes at hun vil bli god i senga hun også.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #7 Skrevet 2. august 2016 Et øyeblikk siden, PetterPanne skrev: Fortsett som som før. Lær hva svigermor gjør og vis dama di. Som mor så datter. Det ligger i blodet hennes at hun vil bli god i senga hun også. Ts her. Joda det er noe jeg kan gjøre, men da tror jeg ikke at jeg har veldig mye samvittighet i meg igjen etter noen år. Anonymkode: aff8a...459
Gjest PetterPanne Skrevet 2. august 2016 #8 Skrevet 2. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Joda det er noe jeg kan gjøre, men da tror jeg ikke at jeg har veldig mye samvittighet i meg igjen etter noen år. Anonymkode: aff8a...459 Samvittigheten din døde da du fortsatte møte henne etter den første gangen. Bare fortsett du. Mor har mest å tape her, ikke du. Dette kommer aldri frem
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #9 Skrevet 2. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Få i gang en trekant og legg ut bilder. Så skal jeg tro på deg. Anonymkode: 64a9c...8ad Ts her. ja for du tror både mor og datter er med på det.. Jeg hadde gjerne vært med på det. Men ikke de Anonymkode: aff8a...459
FlyvendeBie Skrevet 2. august 2016 #10 Skrevet 2. august 2016 Mye rart som kan skje.. Dette er helt sykt! 1
Ardwinna Skrevet 2. august 2016 #11 Skrevet 2. august 2016 Jeg synes du skal samle kjæresten din og svigermor i samme rom, fortelle hva du og svigermor ha gjort og ta det derfra. Så kan du komme inn hit etterpå og fortelle hva som skjedde. 6
Forundret.. Skrevet 2. august 2016 #12 Skrevet 2. august 2016 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts Hun har samme standard som alle andre, hun har også følelser hun og. Vi kan ikke selv bestemme hvem vi får en god kjemi med. og hun har selv sagt at hun aldri hatt bedre sex. Og hun har alltid vært en god mor for datteren sin. Anonymkode: aff8a...459 Hvilken god mor ligger med datterens type? Er du glad i dama di så forteller du henne alt og så lar du det være opp til henne om dere fortsetter forholdet eller ei. 3
exictence Skrevet 2. august 2016 #13 Skrevet 2. august 2016 Uff, stakkars jente som har en sånn mor og en sånn kjæreste. 1 time siden, Unika skrev: Du gjør det slutt med dama di, men forteller henne aldri om svigermor. Det mener jeg bestemt er det rette å gjøre. Eller hvis forholdet ditt er så fantastisk og verdifullt som du sier, så slutt å ha kontakt med svigermor utenom normal høflighet. Men ville egentlig tro det var for sent. Tror det mest riktige hadde vært å bryte kontakten med de begge. Dette ville knuse datteren å få vite. Det vil du vel ikke. Så gjør det slutt så du ikke risikerer at hun må lide pga det. 1
Forundret.. Skrevet 2. august 2016 #14 Skrevet 2. august 2016 (endret) Ja, det knuser nok de fleste døtre å få vite at mor knuller typen. Men slik er virkeligheten ang denne moren, jeg ville visst det slik at jeg kunne kutta kontakten. Og ikke minst vært sikker på at hun ikke kasta seg over neste type. Endret 2. august 2016 av Forundret.. 1
Ardwinna Skrevet 2. august 2016 #15 Skrevet 2. august 2016 1 time siden, Forundret.. skrev: Ja, det knuser nok de fleste døtre å få vite at mor knuller typen. Men slik er virkeligheten ang denne moren, jeg ville visst det slik at jeg kunne kutta kontakten. Og ikke minst vært sikker på at hun ikke kasta seg over neste type. Hvordan vet du det? Er du TS?
Forundret.. Skrevet 2. august 2016 #16 Skrevet 2. august 2016 4 minutter siden, Ardwinna skrev: Hvordan vet du det? Er du TS? Nei, jeg er ikke det. Men hvis en går ut fra at hi ikke er tull så er jo virkeligheten den at denne mora har knulla typen til dattera si. Jeg ville visst det og kutta all kontakt med henne istedet å gått rundt å trodd at hun var min snille kjære mor. 1
Ardwinna Skrevet 2. august 2016 #17 Skrevet 2. august 2016 Et øyeblikk siden, Forundret.. skrev: Nei, jeg er ikke det. Men hvis en går ut fra at hi ikke er tull så er jo virkeligheten den at denne mora har knulla typen til dattera si. Jeg ville visst det og kutta all kontakt med henne istedet å gått rundt å trodd at hun var min snille kjære mor. Jeg må innrømme at jeg går ut i fra at HI er tull. Hvis det faktisk er tilfelle så synes jeg absolutt at TS burde innrømme sine synder for kjæresten med svigermoren i samme rom. Både TS og svigermoren burde stå for det de har gjort og kjæresten kan velge hva hun vil gjøre. 3
Forundret.. Skrevet 2. august 2016 #18 Skrevet 2. august 2016 12 minutter siden, Ardwinna skrev: Jeg må innrømme at jeg går ut i fra at HI er tull. Hvis det faktisk er tilfelle så synes jeg absolutt at TS burde innrømme sine synder for kjæresten med svigermoren i samme rom. Både TS og svigermoren burde stå for det de har gjort og kjæresten kan velge hva hun vil gjøre. Helt enig!
Gjest Sly Skrevet 2. august 2016 #19 Skrevet 2. august 2016 Det er ikke helt usannsynlig dette. Jeg kjenner en som sto i med svigermor selv. Ikke skjønner jeg at noen kan ha samvittighet til det, men det skjer.
Mynona Skrevet 2. august 2016 #20 Skrevet 2. august 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Mynona, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå