Gå til innhold

smilefjeskurs


kelpi

Anbefalte innlegg

Det er så mange smilefjes, lurefjes og furtefjes... ja, alle mulige slags fjes som man kan taste inn når man skriver noe her. Men hvor er de? Hvordan lager jeg de??

Kjære alle sammen, legg inn et bidrag til smilefjeskurset icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå inn på FAQ; Frequently Asked Questions, der finner du en overskrift som heter "kan jeg bruke smiletegn?" Der finner du det du trenger!

klem 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_smile.gif tusen takk, @lfa. Det var akkurat det jeg tenkte på icon_biggrin.gif...denne smiler jo helt inn til holltanna icon_eek.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: kelpi den 2002-03-04 23:02 ]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, det har jeg skjønt - så jeg bruker Smilies. Men, jeg ser noen har andre ansikter også..... har noen av dere ei internett-adresse hvor jeg kan plukke opp andre typer smilies icon_razz.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil du bruke andre smiley's eller bilder, så kan du gjøre det hvis du for eksempel har de liggende på egen server eller hjemmeside. icon_smile.gif

Linker du derimot til gif'er/jpeg's du tilfeldig kommer over på nettet, så blir de slettet av moderator.

Fordi dette kalles å "stjele båndbredde" og ikke regnes for å være særlig god nettikette... icon_wink.gif

_________________

@lfa vinke.gif

1212[ Dette Innlegg er endret av: @lfa den 2002-03-05 18:36 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...