Gå til innhold

Hjelp

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har betalt over 6000,- for en ny krone jeg har satt på hos tannlegen min. Nå har denne krona falt av tre ganger på under tre måneder. Dette skjer når jeg spiser helt vanlig mat. Tannlegen min reagerer ikke på dette og setter den bare på igjen, så holder den seg i en måned ca før den løsner igjen. I tillegg sier han at om den løsner mens jeg sover f eks og jeg svelger den må jeg betale for en ny krone. Det kan ikke være vanlig at en krone faller av 3 ganger på under 3 måneder? Jeg har forsøkt å klage, og sagt at jeg ønsker å få refundert pengene mine og gå et annet sted, men det får jeg ikke. 

Jeg kan ikke drive og sette på samme krone en gang i måneden for alltid. Hva kan jeg gjøre? :(

Anonymkode: 8f7a7...a70

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kontakt forbrukerrådet, dette er ikke holdbart, bokstavelig talt.

Anonymkode: 93c8a...930

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Klager jeg til fylkesmannen eller forbrukerrådet?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klager jeg til fylkesmannen eller forbrukerrådet?

Fylkesmannen vil jeg tro. 

Anonymkode: e70e2...e5b

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fylkesmannen vil jeg tro. 

Anonymkode: e70e2...e5b

Ingen av delene. Du må klage skriftlig til tannlegen når det ikke nytter å klage muntlig. Forbrukerrådet veileder deg i prosedyren. Står mye på sidene deres og. 

Gjest HøyMørkog40
Skrevet

Tror nok at fylkestannlegen er rette instans til å klage ...dem skal sørge for at alle innbyggere får god tannhelsetilbud..

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av delene. Du må klage skriftlig til tannlegen når det ikke nytter å klage muntlig. Forbrukerrådet veileder deg i prosedyren. Står mye på sidene deres og. 

Har sendt inn skriftlig klage, men de svarer aldri på mail. De sier at de har sett mailen når jeg kommer til timen, men svarer aldri. 

Dette er for øvrig et kjent og relativt stort tannlegefirma i Oslo.

Skrevet

kroner skal ikke dette av!! jeg har kroner i alle tennene i øvertanna og aldri opplevd noe sånt

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sendt inn skriftlig klage, men de svarer aldri på mail. De sier at de har sett mailen når jeg kommer til timen, men svarer aldri. 

Dette er for øvrig et kjent og relativt stort tannlegefirma i Oslo.

Hvorfor bytter du ikke tannlege da og tar vare på kvitteringene? Du kan kreve refusjon for å få det fikset av andre når de ikke gjør bedre jobb enn dette. Du trenger tydeligvis mer hjelp enn det vi kan gi i tråden her. Se om Jssbuss eller andre gatishjelpere kan hjelpe deg. Kontroet for fri rettshjelp finnes det fortsatt i oslo? 

http://gratisrettshjelp.no/ Kontakt dem, der får du hjelp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...