Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har et kne som den siste tiden har blitt verre og verre. Jeg jogger ca 3 ganger pr uke og jeg må nesten alltid halte litt med en gang jeg begynner. Når jeg blir varm kjenner jeg lite. Etter trening og et par dager låser det seg lett og det gjør vondt å gå i trapper, opp og ned. Smerten sitter på innsiden og på en måte i mellom mellom leddene i kneet. Det gjør vondt å vri kneet utover. Noen som vet hva det skyldes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? Jeg må nok uansett bare bestille legetime, men er bare nysgjerrig på hva det kan være..

AnonymBruker
Skrevet

Gå til legen så kan den henvise deg til MR hvis nødvendig. Høres ut som det jeg har problem med og det er menisken. Har fått påvist det etter MR. Legg jogging på hylla det gjør det faktisk verre, inntil du har fått bekreftet hva det er. Hvis kneet går helt i lås må du kontakte lege med en gang. 

Anonymkode: 59b68...ed3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, molly83 skrev:

Jeg har et kne som den siste tiden har blitt verre og verre. Jeg jogger ca 3 ganger pr uke og jeg må nesten alltid halte litt med en gang jeg begynner. Når jeg blir varm kjenner jeg lite. Etter trening og et par dager låser det seg lett og det gjør vondt å gå i trapper, opp og ned. Smerten sitter på innsiden og på en måte i mellom mellom leddene i kneet. Det gjør vondt å vri kneet utover. Noen som vet hva det skyldes?

Høres ut som slimposebetennelse(bursitt)Og det dummeste du gjør er å fortsette å være i aktivet.Jeg har nå fått kronisk bursitt fordi jeg ikke hørte på kroppens signaler første gang jeg fikk det. Kom deg til legen og få det undersøkt med en gang,og mens du venter så holde deg i ro!!!

Anonymkode: 272f6...50c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...