AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #81 Skrevet 8. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker å bruke tunga og fingre, og uansett hvor god jeg måtte være på de to tinga hadde jeg vært ennå bedre om jeg var større. Tror kvinner også hadde syntes det, at uansett hvor god man er med tunge og fingre blir det bare bedre med en feitere kuk i tillegg. Du er en avviker om du foretrekker at penis er mindre, da majoriteten av kvinner åpenbart nyter en større penis kontra en gjennomsnittlig eller mindre. Tunge og fingre satt til side. Anonymkode: b3d55...6ae Ja, du tror det og du bryr deg ikke om når nettopp kvinner forteller deg at framtiden din med en litt mindre tykk penis ikke gjør deg til noe dårligere elsker. Kall meg avviker så mange ganger du orker hvis det får deg til å føle deg bedre, men jeg vet jeg ikke er en avviker fordi jeg sier du ikke er dårlig i sengen pga størrelsen din. Anonymkode: 8e1dd...548 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #82 Skrevet 8. august 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, du tror det og du bryr deg ikke om når nettopp kvinner forteller deg at framtiden din med en litt mindre tykk penis ikke gjør deg til noe dårligere elsker. Kall meg avviker så mange ganger du orker hvis det får deg til å føle deg bedre, men jeg vet jeg ikke er en avviker fordi jeg sier du ikke er dårlig i sengen pga størrelsen din. Anonymkode: 8e1dd...548 Kan sikkert være bra i sengen uansett størrelse, hvor man kompenserer for det man mangler med andre ting. Derimot hvis man er bra i sengen, og tillegg har en feit kuk, så vil det føles jevnt over bedre for kvinnen enn om den hadde vært litt tynnere. Eneste differansen er størrelsen, og jo større jo bedre. Sier bare at du er en avviker fordi ikke veldig mange kvinner vil si seg enig i hva du mener. Det er du som er mindretallet her. Størrelse teller. Anonymkode: b3d55...6ae
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #83 Skrevet 8. august 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan sikkert være bra i sengen uansett størrelse, hvor man kompenserer for det man mangler med andre ting. Derimot hvis man er bra i sengen, og tillegg har en feit kuk, så vil det føles jevnt over bedre for kvinnen enn om den hadde vært litt tynnere. Eneste differansen er størrelsen, og jo større jo bedre. Sier bare at du er en avviker fordi ikke veldig mange kvinner vil si seg enig i hva du mener. Det er du som er mindretallet her. Størrelse teller. Anonymkode: b3d55...6ae Som mann med 23x18 kan jeg si deg at det ikke stemmer. Den teller, men ofte i den forstand at det blir for stort for full penetrering. Tjukkelsen krever sitt og totalt er det vanskelig å være spontan og utføre en kjappis. À suge klarer de ikke lenge og analt er oftest no way, hell no! Norske gynokologer hører mer om at vi gutta er for store enn at damene opplever oss for små. Har til gode at damer synes at innvendige vaginale smerter er digg. Anonymkode: c2586...669 3
tdm900 Skrevet 8. august 2016 #84 Skrevet 8. august 2016 Jeg tror AB her som mener at 12cm i omkrets er lite å stille opp med, heller bør komme seg til en sexolog og ta det opp der. Få innformadjon av en lørd som kan forklare hvordan de fleste damene er skapt, hva som ER snitt størrelse på begge osv. Min hører til gjennomsnitt i både omkrets og lengde, og har en fin krumming oppå det, og den har jeg bare fått skryt av angående størrelse😇😎😋 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #85 Skrevet 8. august 2016 Hvis du har liten penis bør du holde deg til kvinner uten seksuell erfaring. En uerfaren vil ikke stusse over størrelsen din for en stund. Etterhvert vil hun selvsagt oppdage at hun har blitt lurt, men da har du sikkert fått ha sex med henne noen ganger. Anonymkode: ebe54...1d7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #86 Skrevet 8. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har liten penis bør du holde deg til kvinner uten seksuell erfaring. En uerfaren vil ikke stusse over størrelsen din for en stund. Etterhvert vil hun selvsagt oppdage at hun har blitt lurt, men da har du sikkert fått ha sex med henne noen ganger. Anonymkode: ebe54...1d7 Blitt lurt? Med mindre mannen har løyet om størrelsen på penis har da ingen blitt lurt. Anonymkode: 19a63...6ac 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #87 Skrevet 8. august 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blitt lurt? Med mindre mannen har løyet om størrelsen på penis har da ingen blitt lurt. Anonymkode: 19a63...6ac Blitt snytt da. Hvordan ville du følt deg hvis du plutselig oppdager at alle kollegaene dine tjener dobbelt så mye som deg. Anonymkode: ebe54...1d7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #88 Skrevet 8. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blitt snytt da. Hvordan ville du følt deg hvis du plutselig oppdager at alle kollegaene dine tjener dobbelt så mye som deg. Anonymkode: ebe54...1d7 Jeg ser på størrelse på peniser og lik lønn for likt arbeid som to veldig forskjellige ting Anonymkode: 19a63...6ac
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #89 Skrevet 8. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser på størrelse på peniser og lik lønn for likt arbeid som to veldig forskjellige ting Anonymkode: 19a63...6ac Følelsen man sitter igjen med når man oppdager at man er blitt snytt er den samme. Anonymkode: ebe54...1d7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #90 Skrevet 8. august 2016 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har liten penis bør du holde deg til kvinner uten seksuell erfaring. En uerfaren vil ikke stusse over størrelsen din for en stund. Etterhvert vil hun selvsagt oppdage at hun har blitt lurt, men da har du sikkert fått ha sex med henne noen ganger. Anonymkode: ebe54...1d7 Dummeste jeg har lest på lenge! Anonymkode: ce3e2...340
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #91 Skrevet 8. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har liten penis bør du holde deg til kvinner uten seksuell erfaring. En uerfaren vil ikke stusse over størrelsen din for en stund. Etterhvert vil hun selvsagt oppdage at hun har blitt lurt, men da har du sikkert fått ha sex med henne noen ganger. Anonymkode: ebe54...1d7 Trist å lese, men det er faktisk en viss sannhet i det du skriver. Anonymkode: c097e...5bd 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #92 Skrevet 8. august 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Følelsen man sitter igjen med når man oppdager at man er blitt snytt er den samme. Anonymkode: ebe54...1d7 Jeg synes ikke det da jeg ikke ville følt meg snytt av å ha sex med en mann med under gjennomsnittet størrelse på penis. Heller ikke lurt med mindre man har blitt løyet til. Anonymkode: 19a63...6ac 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. august 2016 #93 Skrevet 8. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har liten penis bør du holde deg til kvinner uten seksuell erfaring. En uerfaren vil ikke stusse over størrelsen din for en stund. Etterhvert vil hun selvsagt oppdage at hun har blitt lurt, men da har du sikkert fått ha sex med henne noen ganger. Anonymkode: ebe54...1d7 Dummeste jeg har lest på lenge Jeg tør påstå at jeg har endel seksuell erfaring med både store peniser og de som er veldig små. Selv om du og flere liker best store peniser, finnes det veldig mange som ikke foretrekker å bli sprengt og fylt opp så det gjør vondt.Og å ha problemer med ganglaget en tid etterpå Innse det, vi er alle forskjellige og foretrekker forskjellige ting
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #94 Skrevet 8. august 2016 8 minutter siden, Mysticgirl skrev: Dummeste jeg har lest på lenge Jeg tør påstå at jeg har endel seksuell erfaring med både store peniser og de som er veldig små. Selv om du og flere liker best store peniser, finnes det veldig mange som ikke foretrekker å bli sprengt og fylt opp så det gjør vondt.Og å ha problemer med ganglaget en tid etterpå Innse det, vi er alle forskjellige og foretrekker forskjellige ting Hvor mange har du hatt sex med? Anonymkode: 7cd57...780
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #95 Skrevet 8. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Som mann med 23x18 kan jeg si deg at det ikke stemmer. Den teller, men ofte i den forstand at det blir for stort for full penetrering. Tjukkelsen krever sitt og totalt er det vanskelig å være spontan og utføre en kjappis. À suge klarer de ikke lenge og analt er oftest no way, hell no! Norske gynokologer hører mer om at vi gutta er for store enn at damene opplever oss for små. Har til gode at damer synes at innvendige vaginale smerter er digg. Anonymkode: c2586...669 18 i omkrets er jo "ekstremt" Gå litt lavere så er nok de fleste kvinner fornøyd, men ikke så lavt som gjennomsnittet, da blir det lite givende. Anonymkode: b3d55...6ae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå