Gå til innhold

"Allergisk" mot sæd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I en lengre periode har jeg og min partner gått over til kondomer, fordi min sexlyst forsvinner av hormoprevensjon. Vi vurderer nå å bytte til kobberspiral, fordi det er tryggere og mer praktisk for oss.

Her en natt var vi fulle og hadde litt usikker sex. Han skulle egentlig komme i analen, men penisen spratt ut og jeg fikk sæd i skjeden også. (Jada, vi tar konsekvensene om de kommer, vi er voksne). Men det kan virke som om skjeden min ikke liker sæd. Jeg mener å ha opplevd dette før også, med min kjæreste og tidligere partnere: jeg klør noe helt forferdelig hvis jeg får sæd i skjeden. Andre som opplever dette?

Anonymkode: b2e4e...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tatt en tur til legen. Jeg har hørt om folk som ikke "tåler" sæd, at de lett får sopp infeksjon osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og flere jeg kjenner, opplever det samme. Det svir gjerne litt også, og øker risikoen for sopp. Så foretrekker at han kommer andre steder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk mulig å bli/være allergisk mot en persons sæd, men helt uvanlig og ganske unikt å være allergisk mot to personers sæd. 

Anonymkode: 92f4a...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Skylines skrev:

Jeg og flere jeg kjenner, opplever det samme. Det svir gjerne litt også, og øker risikoen for sopp. Så foretrekker at han kommer andre steder :)

Samme her og er ikke plaget med sopp. 

Anonymkode: e8d15...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får soppinfeksjon med en gang hvis kjæresten kommer inni meg, altså, hvis vi har sex om kvelden får jeg sopp dagen etterpå. HVIS jeg ikke tar lactal samme kveld (etter sæden har rendt ut :fnise:) . Slet med dette lenge, gyn fant ingenting galt, jeg hadde sex, fikk sopp. Lactal har hjulpet meg :-) 

Gå til legen først!! Men hvis han sier ''ingenting galt'', prøv lactal. 

Anonymkode: ef80d...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opplever det samme, med både svie og kløe. En gang var det så gale at jeg nektet å gå noe sted på flere timer fordi det var så vondt og "aldri" gikk over. Det hjalp med kur mot sopp sist det skjedde, og siden da har han vær så god fått komme andre steder :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...