Gå til innhold

Utro uten å oppdages

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det spørs hvem det var. Det er èn spesiell mann som jeg tror jeg kanskje alltid ville ha ligget med om jeg fikk sjansen, uansett om jeg var sammen med noen andre. Det ville ikke hatt konsekvenser for noen, da jeg og han aldri kommer til å bli sammen eller ha noe slags forhold overhodet. Det ville bare blitt èn gang og ferdig med det, ingen "avtaler", og kun om vi møttes tilfeldig i utgangspunktet. Dette er på grunn av sexen, som er utrolig spesiell. Å ha sex med han føles som å være i en annen bevissthetstilstand, jeg kan ikke forklare det nærmere.

Anonymkode: 75cc8...80f

Legger til at det hadde også vært helt ok om partneren min hadde gjort noe lignende.

Anonymkode: 75cc8...80f

Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet
Den 1.8.2016 at 7.27, AnonymBruker skrev:

Et lite spørsmål:

Om du hadde muligheten til å være utro, og det hadde vært helt sikkert at det bare var du og den personen du var utro med, som noen gang fikk vite det.

Hadde du da vært utro, eller i det minste vurdert det?

Anonymkode: 0603c...8cd

Man kan ikke rømme fra seg selv. 

Svaret er nei, det er totalt uaktuelt. 

Gjest Coolaid
Skrevet
Den 1.8.2016 at 15.33, Alterego666 skrev:

Det har jeg vært, og det er ikke noe jeg vil anbefale alle.

Samtidig er jeg stor nok gutt til at jeg på prinsipielt grunnlag ikke vil dømme alle som velger denne veien.

Menneskers beveggrunner er mangfoldige og komplekse.

Handlingen er den samme uansett. For personen som blir bedratt har dine unnskyldninger lite å si. Man blir ikke mindre såret fordi man har all verdens hav av "formildende omstendigheter" i hodet sitt. 

Tøv.

Skrevet

Tja.. Kanskje engang dersom forholdet skrantet. Men har fått så mye samvittighet de siste årene så mulig jeg ikke kunne levd med det uten å fortelle. Utroskap kan jo faktisk være sunt i et forhold. Kan gjøre det ti ganger sterkere! 

Anonymkode: 29328...8f2

Gjest Scorpio_
Skrevet
Den 1.8.2016 at 7.27, AnonymBruker skrev:

Et lite spørsmål:

Om du hadde muligheten til å være utro, og det hadde vært helt sikkert at det bare var du og den personen du var utro med, som noen gang fikk vite det.

Hadde du da vært utro, eller i det minste vurdert det?

Anonymkode: 0603c...8cd

Nei. Jeg hadde ikke gjort det!

Skrevet

Jeg snakket seksuelt med en mann i flere år. Vi er begge gift, men ikke gift med hverandre. Vi har sett hverandre nakne mange ganger, og tenner mye på hverandre. Vi har veldig god kjemi også. Vi liker "forholdet" vårt veldig godt, og har ikke tenkt til å slutte med det. Vi er bekjente i hverdagen, men så ofte som vi kan snakker vi med hverandre og blir kjempe kåte. Vi har lyst til å ha sex med hverandre, men har ikke gjort noe enda. Men jeg skal innrømme at jeg har mer og mer lyst til det.. 

Anonymkode: af13b...bc5

• Liker 1
Skrevet
Den 1. august 2016 at 16.13, Belbus skrev:

Hvis jeg hadde hatt lyst til og tenkt på sex med andre mennesker ville jeg ikke vært i et forhold. Så nei

Dvs at du ikke kommer til å være gift i 20 år ihvertfall 😉

• Liker 1
Skrevet

Svaret mitt til ts hadde nok vært tja. I en dårlig periode trodde jeg vi kom til å skilles, så muligens da. Men jeg er så dårlig på å juge. Så jeg tror nok jeg hadde holdt meg på matta. Men så hadde vi faktisk bra sex selv om forholdet skrantet, så det ville vært for bekreftelse, ikke sex. Så nei. 

Men jeg skjønner at noen kan være i situasjoner der de gjør det. Såpass har livet lært meg.

Hadde en helt annen mening som ung, derfor tror jeg de fleste som svarer her er unge.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde gjort det. Gammelt forhold og en del "på kanten" oppførsel fra han opp gjennom årene. Hadde faktisk ikke tatt det så tungt å være utro 😁

Anonymkode: 0c890...eeb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...