AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #1 Skrevet 31. juli 2016 Skal på date med en som har barn og har en aktiv hverdag. Hvis jeg har lyst å treffe han i gjen ville du spurt om vi skulle gå utt å spise/funne på noe der og da, Sendt meld seinere og håpet på respons eller invitert han med på noe seinere? Anonymkode: d75f9...fb0
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #2 Skrevet 31. juli 2016 spør dagen etter. si noe sånt som at "jeg hadde det veldig hyggelig i går, kanskje du har lyst til å bli med på *sett inn det som passer* da og da?" Anonymkode: 03d9e...fc6 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 Du vil møte en fyr igjen. Lurer du på om du skal spørre han om nytt møte mens du er på date eller etterpå? Send en hyggelig melding til han etter daten og spør om han vil bli med på en gåtur ellernoe Anonymkode: 1a2e1...435 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #4 Skrevet 1. august 2016 Sikker på at du ønsker å date en som har barn? Jeg var åpen for det tidligere, men etter å ha vært med en som har barn så styrer jeg unna folk med barn nå. Barn er mye ansvar og de kommer alltid først. Det viser selvfølgelig at han er en god far, men det er mye mer å ta hensyn til når man er sammen med en med barn. Anonymkode: b293b...c15 9
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #6 Skrevet 1. august 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at du ønsker å date en som har barn? Jeg var åpen for det tidligere, men etter å ha vært med en som har barn så styrer jeg unna folk med barn nå. Barn er mye ansvar og de kommer alltid først. Det viser selvfølgelig at han er en god far, men det er mye mer å ta hensyn til når man er sammen med en med barn. Anonymkode: b293b...c15 Vel nå er jeg 34 og de fleste i min alder har barn.. Anonymkode: d75f9...fb0
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #7 Skrevet 1. august 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel nå er jeg 34 og de fleste i min alder har barn.. Anonymkode: d75f9...fb0 Jeg er 35, men jeg håper fortsatt på å treffe en uten barn selv om det blir vanskeligere. Gå for noen som er litt yngre? Skjønner at oppegående menn ikke vokser på trær og hvis han fyren med barn virkelig er en du tenker kan være aktuell så gå for det. Men det blir ikke som et vanlig forhold der tempoet og forholdet bestemmes av dere to. Det bestemmes av han som må ta hensyn til barnet. Jeg høres litt bitter ut, er ikke det😜 Hvor mange barn har han? Anonymkode: b293b...c15 1
Ruccula Skrevet 1. august 2016 #8 Skrevet 1. august 2016 En mann med barn hadde vært uaktuelt for min del... Har du lest noen av stemor trådene her inne...?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #9 Skrevet 1. august 2016 Et øyeblikk siden, Snublefella skrev: En mann med barn hadde vært uaktuelt for min del... Har du lest noen av stemor trådene her inne...? Nei men er vel opp til hver enkelt å tolke om det er mye med en som har barn. De fleste 34 +/- har faktisk barn. Har venner som har type/mann med barn fra før. Ser nå ut til å ordne seg. Som regel er ikke barna 100% hos faren. Nå er det ikke sagt at det blir denne mannen.. Men skulle jeg falle for han får jeg ta det når den tid kommer., Anonymkode: d75f9...fb0
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #10 Skrevet 1. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei men er vel opp til hver enkelt å tolke om det er mye med en som har barn. De fleste 34 +/- har faktisk barn. Har venner som har type/mann med barn fra før. Ser nå ut til å ordne seg. Som regel er ikke barna 100% hos faren. Nå er det ikke sagt at det blir denne mannen.. Men skulle jeg falle for han får jeg ta det når den tid kommer., Anonymkode: d75f9...fb0 Send han en melding. De fleste med barn har ikke en gal eks. Ja, barna kommer alltid først - men som regel har man mye barnefri (50/50), og etter hvert vil også den nye pratneren ta del i tiden sammen med barna. Og kanskje blir det søsken i fremtiden. Ikke se på barna som bagasje, heller et ekstra aspekt som kan tilføre mye glede. Anonymkode: 5ec60...270 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #11 Skrevet 1. august 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Send han en melding. De fleste med barn har ikke en gal eks. Ja, barna kommer alltid først - men som regel har man mye barnefri (50/50), og etter hvert vil også den nye pratneren ta del i tiden sammen med barna. Og kanskje blir det søsken i fremtiden. Ikke se på barna som bagasje, heller et ekstra aspekt som kan tilføre mye glede. Anonymkode: 5ec60...270 Kan føre med glede hvis man elsker barn og er utstyrt med en god porsjon tålmodighet. Jeg sier ikke at det ikke går, men man må ha en veldig realistisk holdning når man går inn i et forhold med en med barn. Den rosa nyforelskelsen blir litt dempet når det er mange andre hensyn å ta. Men for all del, noen klarer bonusmortilværelsen. Jeg hadde kanskje håndtert et barn for det har jeg vært gjennom før, men ikke flere. Anonymkode: b293b...c15
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #12 Skrevet 1. august 2016 Les stemor pregzilla trådene her, og trekk deg stiller ut. Anonymkode: fdf4e...8bd 2
John4567 Skrevet 2. august 2016 #13 Skrevet 2. august 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 35, men jeg håper fortsatt på å treffe en uten barn selv om det blir vanskeligere. Gå for noen som er litt yngre? Skjønner at oppegående menn ikke vokser på trær og hvis han fyren med barn virkelig er en du tenker kan være aktuell så gå for det. Men det blir ikke som et vanlig forhold der tempoet og forholdet bestemmes av dere to. Det bestemmes av han som må ta hensyn til barnet. Jeg høres litt bitter ut, er ikke det😜 Hvor mange barn har han? Anonymkode: b293b...c15 Hei, jeg 26 år gammel som har ikke familie her i Bergen. Jeg leter etter en dame som passer på meg og jeg passer på hun. Spiller ingen rulle om hun har barn eller ikke, men hun må ikke eldre en 35, 36 år.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #14 Skrevet 2. august 2016 Jeg synes det er litt dumt å snakke ned om det å date en med barn fra før når spørsmålet ikke går ut på det, jeg har også stusselig erfaring med det og blir nok ikke en gjentagelse. Men tror det er noen der ute som hadde taklet det bedre enn meg. Jeg synes nemlig at det var problematisk PGA meg, ikke pga situasjonen i seg selv. Hadde situasjonen passet for meg, så hadde jeg hatt det fint. Anonymkode: 1a2e1...435
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #15 Skrevet 2. august 2016 Jeg har dårlig erfaring med å date noen med barn, men jeg hadde ingenting imot det før jeg satt i situasjonen. Det dukker opp utfordringer som man ikke så for seg, som jeg erfarer at mange opplever på samme måte. Men barnet og personen var helt, helt topp! Angrer ikke på det og det er ikke noe refs, bare synd. Anonymkode: 76950...ba7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #16 Skrevet 2. august 2016 7 timer siden, John4567 skrev: Hei, jeg 26 år gammel som har ikke familie her i Bergen. Jeg leter etter en dame som passer på meg og jeg passer på hun. Spiller ingen rulle om hun har barn eller ikke, men hun må ikke eldre en 35, 36 år. 26 er altfor ungt for meg Når jeg snakket om yngre menn så snakket jeg om menn i starten av 30-årene. Jeg har prøvd å være med en som var i slutten 20-årene, men det ble for stor aldersforskjell. Anonymkode: b293b...c15 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #17 Skrevet 2. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: 26 er altfor ungt for meg Når jeg snakket om yngre menn så snakket jeg om menn i starten av 30-årene. Jeg har prøvd å være med en som var i slutten 20-årene, men det ble for stor aldersforskjell. Anonymkode: b293b...c15 Er nok ikke fra Bergen og litt ung for meg, men synes en skal være åpen for å treffe både de med og uten barn. Har respekt for at det å treffe de med barn ikke passer for alle Anonymkode: d75f9...fb0
John4567 Skrevet 2. august 2016 #18 Skrevet 2. august 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: 26 er altfor ungt for meg Når jeg snakket om yngre menn så snakket jeg om menn i starten av 30-årene. Jeg har prøvd å være med en som var i slutten 20-årene, men det ble for stor aldersforskjell. Anonymkode: b293b...c15 Hei! Vi kan prate først og ser om vi kan passer godt. Kan vi date først og fremst sånn at vi kan se hva som skjer etterpå fordi alder er jo ingen ting det er bare tall som øker ikke sant??..
Lee Jones Skrevet 2. august 2016 #19 Skrevet 2. august 2016 (endret) . Endret 2. august 2016 av Lee Jones
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #20 Skrevet 2. august 2016 Det å date en med barn kan by på mye utfordringer. Og forskjellige utfordringer etter alder på barnet/barna. Jeg så ingen problemer med å date en med barn. Og når jeg traff en hærlig fyr med barn var det ingen hindring for meg. Jeg var innstil på at barna kom først når de var hos far. Joda. Savnet nærhet noen ganger. Men det ble når barna var hos mor, eller på kveldene. Men så ble det slutt. Og jeg vil bå være VELDIG skeptisk iforhold til eventuelle barn han skulle hatt. Ikke fordi jeg ikke vil være stemor. Men om det skulle bli slutt noen gang. Ikke bare mister du kjæresten din. Men også 1 eller flere barn du har blitt glad i og begynt å knytte et bånd til. Det er det som skremmer meg fra å date en med barn i ettertid. Anonymkode: bef8d...765
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå