AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #1 Del Skrevet 31. juli 2016 Hei, Jeg skal på utveksling til tysktalende del av Sveits, og har fått tilsendt en leiekontrakt. Jeg kan litt tysk og bruker Google Translate flittig, men er ikke 100% på hva som står der. Mye formelle detaljer og presist formulert tysk, og jeg er redd for å bli lurt. Er det noen her som er flinke i tysk og kunne kjapt sett over at jeg ikke går på en smell? Skriv gjerne her, så kontakter jeg deg uten anonyme konto. Anonymkode: bef8a...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 31. juli 2016 #2 Del Skrevet 31. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, Jeg skal på utveksling til tysktalende del av Sveits, og har fått tilsendt en leiekontrakt. Jeg kan litt tysk og bruker Google Translate flittig, men er ikke 100% på hva som står der. Mye formelle detaljer og presist formulert tysk, og jeg er redd for å bli lurt. Er det noen her som er flinke i tysk og kunne kjapt sett over at jeg ikke går på en smell? Skriv gjerne her, så kontakter jeg deg uten anonyme konto. Anonymkode: bef8a...8eb Er det en standardkontrakt? I såfall er de ganske greie, leietakere har sterkt vern i Sveits. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalamainu Skrevet 2. august 2016 #3 Del Skrevet 2. august 2016 Hei! Jeg kan hjelpe deg med leiekontrakten din. Tysk er mitt morsmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katiline Skrevet 3. august 2016 #4 Del Skrevet 3. august 2016 Hei! Tysk er min morsmål. kan også hjelpe til. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå