Gå til innhold

Den nye serien "Stortinget"


Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv

Lurer på om man fortsatt har like mye respekt for Stortinget etter at man har sett det programmet jeg... :roll: Det kommer jo til å uformellgjøre Stortinget ser jeg for meg. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det mener jeg også! Og de bør heller konsentrere seg om å gjøre jobben sin istedenfor å være apekatter på TV!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om man fortsatt har like mye respekt for Stortinget etter at man har sett det programmet jeg... :roll: Det kommer jo til å uformellgjøre Stortinget ser jeg for meg. Hva synes dere?

Ja, det tror jeg, men det gjør jo ikke noe nødvendigvis. Ingen her er apekatter, de har jo bare blitt filmet mens de jobber i løpet av 1 år. Men jeg tror også at folk vil få mer innsikt i hva politikerne jobber med. Mange tror jo at de knapt nok jobber. sannheten er at de jobber mye, og har julebord og firmafest som de fleste andre.

Kjenner en som er med i serien, h*n sier den blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo noe med det at de fleste av oss har vel meninger om politikere og Stortinget - uten at vi kanskje har så mye innsikt i hvordan ting egentlig er; så jeg tror at serien kan være interessant i så måte.

Får vel følge med litt... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er vel neppe mer apekatter på denne arbeidsplassen enn på andre? Og jeg har vært innom mange arbeidsplasser og sett mange apekatter :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns ikkje "Stortinget" var noko særlig... Såg på i 5minutt, så gadd ikkje eg meir.

Men for dokke som faktisk såg på: Var det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...